Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Kun noin 40-50+ mies eroaa pitkästä liitosta
25.07.2024 |
Ehkä siis jopa koko aikuisiän kestäneestä liitosta, jossa hellyys ja seksi on "jo niin nähty". Niin onko tällainen mies enää viriili illään tavalla? Kokemuksia? Onko kalkketunut joihinkin tapoihin ja onko haluja enää lakanoihin lainkaan? Eräs tällainen mies sanoi, että hän ei lähde enää mihinkään pussailu suhteeseen. Naisena ainakin haluaisin sitä intohimoa jopa paljon enemmän kuin nuorena. Mikään viileä ukko ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Ne on jo nähty.
N.49
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Kaikkien chat-tyyppisten keskusteluiden ongelmana on se, että aiheesta, josta voisi keskustella ja väitellä tuntikausia, ei mitenkään voi kirjoittaa tyhjentävia vastauksia ja mahduttaa ne muutamaan sataan merkkiin. Itse esim.olen niin hidas kirjoittaja kännykällä, että ehdin jo unohtaa puolet asioista viestiä kirjoittaessani. Keskusteluista/väittelyistä katoaa myös parhain terä kun minä tässä nyt jotain skriivaan ja joku ehkä siihen vastaa klo 20.28.
Sama pätee Tinderin, whatsappin,...you name it viesteihin. Se on kuin pingistä, jossa palloa lyödään kerran tunnissa. Ottakaa hyvät ihmiset se puhelin kouraan ja käyttäkää sitä siihen mihin se on tarkoitettu. Eli reaaliaikaiseen audioviestintään, jos joku nyt oli unohtanut em. tarkoituksen. Myös kumppanin ääni on oleellinen osa persoonaa. Joskus vaikka erittäin persoonallinen tai kutkuttava puheäänikin voi olla asia, joka kääntää vaa'an kielen suuntaan tai toiseen.