Miksi miesten silmät suurenee kun sanoo, että ei ole rintsikoita?
Olin tässä kesällä eräässä tilanteessa, jossa tuli yllättäen todella kuuma. Eräs mies sitten sanoi, että ota se huppari pois. Vastasin että en viitsi kun jätin mahdollisen kuumuuden takia tukalat rintsikat pois ja toppi on niin pieni. Miehen silmät suureni puolella ja hän vaan tuijotti sanomatta mitään. Ei kai se nyt ole niin ihmeellistä, jos yksi vaatekappale puuttuu?? En kokenut olevani mitenkään alaston.... koska miehen ilme oli sellainen kuin olisin ollut.
Kommentit (16)
Kai tuo on vähän verrattavissa siihen, että mies jostain syystä ohimennen kertoisi kulkevansa kommandona.
Olen 95% ajasta ilman rintaliivejä eikä kukaan mies ole reagoinut siihen mitenkään erikoisemmin koskaan. Tai kerran yksi miespuolinen kaveri vähän yllättyneenä totesi että ai sulla ei oo rintsikoita mutta muuten en ole saanut mitään reaktioita tai kommenttia asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo on vähän verrattavissa siihen, että mies jostain syystä ohimennen kertoisi kulkevansa kommandona.
Niin siis meinaatko, että se on jonkun mielestä kiihottava ajatus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis meinaatko, että se on jonkun mielestä kiihottava ajatus?
Jonkun mielestä on, jonkun mielestä ei, mutta useimpien mielestä puheenaiheena vähintäänkin yllättävä, ainakin jos puhujat eivät ole keskinäisessä tuttavuudessaan edenneet alusvaatteiden asteelle.
Itse käyn uimassakin ilman liivejä, kun muuten tulee turhan kuuma uimarannalla.
Siis yksi elukan tasolla oleva vaja kki toimi noin ja puhut miehistä monikossa...
Hieman ristiriitainen viesti sinulta. Et viitsinyt ottaa hupparia pois koska alla vain toppi. Mutta et kuitenkaan kokenut itseäsi alastomaksi vaikka olisit ollut topilla? En ymmärrä.
Koska sait miehen ajattelemaan rintojasi.
Silmät ei taida olla ainoa mikä suurenee!
Olen itsekin huomannut, että monet miehet pitävät rintsikattomuutta jotenkin kiihottavana ajatuksena. Vaikka olisi päällä paksu talvitakki, niin silti he jotenkin innostuvat. Minäkin olen vähän ihmetellyt tätä ilmiötä.
Ohhoh, miksi silmäni alkoivat suurentumaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin huomannut, että monet miehet pitävät rintsikattomuutta jotenkin kiihottavana ajatuksena. Vaikka olisi päällä paksu talvitakki, niin silti he jotenkin innostuvat. Minäkin olen vähän ihmetellyt tätä ilmiötä.
Mitä ihmeellistä tossa on. Miehet ajattelee tissejä ja innostuvat. Olen luullut että toi on täysin normaalia heteromiehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tossa on. Miehet ajattelee tissejä ja innostuvat. Olen luullut että toi on täysin normaalia heteromiehille.
On se vähän outoa. Tissit on yhtä lailla siellä, oli rintsikat tai ei. Jos vaikka on sadan kilometrin päässä miehestä ja mainitsee, ettei ole rintsikoita muiden vaatteiden alla, niin miehestä se on kiihottavampaa kuin jos olisi.
Ehkäpä se miehistä on jotenkin rohkeaa, että nainen on ilman rintsikoita.. tosin itse taas olen huomannut toisinpäin, että näin kesällä on kiva, kun naiset kulkeaa valkeissa t-paidoissa tai mekoissaan ja läpi kuultaa rintsikat. Ikäänkuin paljastaa enemmän kuin mitä pitäisi ja toisaalta muodotkin näkyy hyvin kesävaatteissa. Melkeinpä kateellisena saanut sitten olla naisten mukana kulkeneille miehille, että nuo - ehkä - ovat saaneet rintsikat riisua ja maistella kauniita rintoja kotosalla.
Ainakin itselle se on aina yhtä juhlaa, kun saa naisen rintaliivit riisua ja sen jälkeen rintoja suudella, näykkiä ja imeä.. ja kyllä, valkoiset rintsikat on seksikkäimmät.
Useimmat heteromiehet pitävät tisseistä ja muista naisellisista muodoista. Yleensä ne ovat julkisella paikalle hyvin peitettyinä, joten jo pelkkä mahdollisuus nähdä jotain enemmän herättää mielenkiinnon.