Milloin tämä loppuu??!
Milloin saadaan helpotusta tähän karmeaan helteeseen? Tätä ei hitsi vie pääse enää edes Lappiin pakoon! Minne maan alle pitää ihmisen paeta, että saisi edes yönsä nukuttu! Olen niin raivona tästä päivästä toiseen, että ei meinaa arjesta tulla mitään.
Mistä ihmeestä apua???
Kommentit (33)
Enpä ole huomannut kovia helteitä tänä kesänä. Lämmintä on ollut, mutta ei sentään liian tukalaa.
Pääsetkö uimaan? Kävin juuri pitkään uimassa, sen jälkeen on ollut mukavan viileä olo.
mamma ottaa ja menee pakastimeen imemään lipsiä ja syömään pakastettua räntää, ja sitä paithi yöllä on taas viileempää. Vai oletko sittenkin joku 6-vuotias jolla päivä kuluu viikossa
Ei mua haittaa. Pivän istunut toimistotöissä omassa ilmadtoimqttomassa kodissa eikä tehnyt tiukkaakaan. Nyt tosin uimarannalle menossa.
ihana helle yli +30 vaan ei haittaa olen työtön ja ei tartte ulos mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa. Pivän istunut toimistotöissä omassa ilmadtoimqttomassa kodissa eikä tehnyt tiukkaakaan. Nyt tosin uimarannalle menossa.
no sittei saatana haittaa muitakaan kaikkihan me ollaan toimisto töissä.
Vierailija kirjoitti:
eikä mua en ole töissä ollenkaan enkä mene.
Tee kylmä jalkakylpy. Viilentää verenkiertoa
Psykiatrilta, terapiasta, mindfulness-harjoituksista?
Meillä on siirrettävä ilmastointikone makuuhuoneessa ja sen avulla pystyy nukkumaan ja olemaan. En odota yhtään innolla loman loppua kun tiedän mikä hirveä kuumuus töissä odottaa. Sisällä läkähtyy ja ulkona. En valita syksystä ja talvesta.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole huomannut kovia helteitä tänä kesänä. Lämmintä on ollut, mutta ei sentään liian tukalaa.
joo ei työttömänä saan kävellä sortsit jalassa.kävi sääliks noita tietyömiehiä mut eihän idiooteilla tälläiset asiat tule mieleen.
siirryin yövuoroon töissä ni voi varastossa helpommin olla.kotona ilmalämpöpumppu.
meinaatko että vaatii kolme kuukautta että saa lopputilin.olin tänään ulkotöissä olisi siis pitäny jäädä istumaan siihen ilmalämpöpumpun eteen.se oliski hyvä idea niin sais lopputilin niin ei tartteis enää töihin mennä hikoilemaan.mut sit saa pientä kelan tukea niinku sä ja on perseauki.