Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tämä loppuu??!

Vierailija
25.07.2024 |

Milloin saadaan helpotusta tähän karmeaan helteeseen? Tätä ei hitsi vie pääse enää edes Lappiin pakoon! Minne maan alle pitää ihmisen paeta, että saisi edes yönsä nukuttu! Olen niin raivona tästä päivästä toiseen, että ei meinaa arjesta tulla mitään.

Mistä ihmeestä apua???

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ilmalämpöpumppu niin istun sen edessä koko kesän. Mene jonnekin missä on ilmalämpöpumppu.

eikö siitä saa lopputilin jos ilmalämpöpumpun edessä istuu koko kesän?

Meinaatko, että Suomen helteet kestävät 3 kk yhteen menoon? 

meinaatko että vaatii kolme kuukautta että saa lopputilin.olin tänään ulkotöissä  olisi siis pitäny jäädä istumaan siihen ilmalämpöpumpun eteen.se oliski hyvä idea niin sais lopputilin niin ei tartteis enää töihin mennä hikoilemaan.mut sit saa pientä kelan tukea niinku sä ja on perseauki.

Vierailija
22/33 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut kovia helteitä tänä kesänä. Lämmintä on ollut, mutta ei sentään liian tukalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö uimaan? Kävin juuri pitkään uimassa, sen jälkeen on ollut mukavan viileä olo.

Vierailija
24/33 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamma ottaa ja menee pakastimeen imemään lipsiä ja syömään pakastettua räntää, ja sitä paithi yöllä on taas viileempää. Vai oletko sittenkin joku 6-vuotias jolla päivä kuluu viikossa

Vierailija
25/33 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa. Pivän istunut toimistotöissä omassa ilmadtoimqttomassa kodissa eikä tehnyt tiukkaakaan. Nyt tosin uimarannalle menossa.

Vierailija
26/33 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana helle yli +30 vaan ei haittaa olen työtön ja ei tartte ulos mennä.

Vierailija
27/33 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua haittaa. Pivän istunut toimistotöissä omassa ilmadtoimqttomassa kodissa eikä tehnyt tiukkaakaan. Nyt tosin uimarannalle menossa.

no sittei saatana haittaa muitakaan kaikkihan me ollaan toimisto töissä.

Vierailija
28/33 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikä mua en ole töissä ollenkaan enkä mene.

Vierailija
29/33 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kylmä jalkakylpy. Viilentää verenkiertoa

Vierailija
30/33 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrilta, terapiasta, mindfulness-harjoituksista?

Vierailija
31/33 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siirrettävä ilmastointikone makuuhuoneessa ja sen avulla pystyy nukkumaan ja olemaan. En odota yhtään innolla loman loppua kun tiedän mikä hirveä kuumuus töissä odottaa. Sisällä läkähtyy ja ulkona. En valita syksystä ja talvesta. 

Vierailija
32/33 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole huomannut kovia helteitä tänä kesänä. Lämmintä on ollut, mutta ei sentään liian tukalaa.

joo ei työttömänä saan kävellä sortsit jalassa.kävi sääliks noita tietyömiehiä mut eihän idiooteilla tälläiset asiat tule mieleen.

Vierailija
33/33 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirryin yövuoroon töissä ni voi varastossa helpommin olla.kotona ilmalämpöpumppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän