Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset/Miehet. Onko vastenmielistä nuolla peräaukoa, pillua, kalua tai yleensä sukupuolielimiä?

Vierailija
25.07.2024 |

En pysty nuolemaan naisen pillua tai peräaukkoa. En harrasta mitään esileikkejä. Korkeintaan tunnustelen reikää, työnnän kaluni sisään ja alan panemaan.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan suihin mielelläni rakkaaltani, mutta en ikinä vie suutani random miesten napaa alemmas. Minulla on ollut ehkä 20 seksikumppania elämäni aikana. Kahdelta mieheltä olen ottanut suihin. Minua on, omasta tahdosta, nuollut lähes kaikki miehet joiden kanssa olen ollut sängyssä, muutama on nuollut myös pyllyäni. Kukaan ei ole vaatinut esim. suihinottoa.

Melkein täysin sama, mutta toisinpäin. Olen nuollut kahden rakastamani naisen pillua, mutta en ikinä satunnaisen säädön pillua. Se on musta liian intiimiä. Ja edelleen samoin, mutta toisinpäin, useampi kymmenen naista on ottanut suihin, ja vaikka sekin on intiimiä, niin se on tuntunut aina yhtä ihanalta.

Yhdyntähän on paljon riskialttiimpaa ja altistaa naisen syövälle, raskaudelle ja taudeille. Ja miten siihen yhdyntään edes päädytään jos ei kyetä normaaleja esileikkejä harrastamaan?

Vierailija
42/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelluttaa hygienia... Yök..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, vastenmielistä on.

Vierailija
44/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kaikki ovat hemmetin pahanmakuisia. Ei edes kiima auta.

Vierailija
45/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisevat usein pestynäkin, ainakin omalla eukolla. En siis nuole. 

Olen huomannut saman. Moni nainen käynnyt just suihkussa ja kun nainen on kontillaan ja rupean nuolemaan, tosi usein nenään tulee mieto ulosteen haju?!

Pesevät perseensä vain vedellä tai ovat vain pyyhkäisseet ennen seksiä. Hyih. Vähän sama kun hieroisit paskaa käsiisi ja sitten pesisit sen pelkällä vedellä..

Vierailija
46/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalun imeminenhän on ihaninta maailmassa! Jos kalu on vielä sellainen itseä miellyttävä 

Vierailija
47/73 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun nuolenta on kivaa ja maistuu pestynä hyvälle. Peräaukkoa en nuole missään nimessä. Vain omaa kulliani muistaisin, jos voisin.

Vierailija
48/73 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelluttaa hygienia... Yök..

No sittenhän sinne ei voi kulliakaan työntää.

Vierailija
49/73 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran pillua nuolla. Olin oksentaa hajusta ja mausta. 

Vierailija
50/73 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan suihin mielelläni rakkaaltani, mutta en ikinä vie suutani random miesten napaa alemmas. Minulla on ollut ehkä 20 seksikumppania elämäni aikana. Kahdelta mieheltä olen ottanut suihin. Minua on, omasta tahdosta, nuollut lähes kaikki miehet joiden kanssa olen ollut sängyssä, muutama on nuollut myös pyllyäni. Kukaan ei ole vaatinut esim. suihinottoa.

Melkein täysin sama, mutta toisinpäin. Olen nuollut kahden rakastamani naisen pillua, mutta en ikinä satunnaisen säädön pillua. Se on musta liian intiimiä. Ja edelleen samoin, mutta toisinpäin, useampi kymmenen naista on ottanut suihin, ja vaikka sekin on intiimiä, niin se on tuntunut aina yhtä ihanalta.

Yhdyntähän on paljon riskialttiimpaa ja altistaa naisen syövälle, raskaudelle ja taudeille. Ja miten siihen

Jos ihan suojaamattomana mennään, niin vähiten riskialtista lienee antaa kalu suuhun hyväiltäväksi vaikka siemensyöksyyn asti. Isompi riski on ottaa se kalu suuhun, varsinkin jos ottaa nieluun asti ja nielee kaiken. Siemennesteessä saattaa tulla mukana vaikka klamydia. Raskaaksi yläkautta otetusta siemennesteestä ei voi tulla.

Vierailija
51/73 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kymmenen seksikumppanin kokemuksella voin sanoa, että aika harva nainen aidosti tykkää imeä kalua. Mutta muutama nainen on ottanut innokkaasti suihin, ja tuntunut nauttivan siitä itsekin. Ja yksi (liekö yksisarvinen) nainen tuntui nauttivan siitä enemmän kuin mistään muusta. Sen parinkymmenen seksikerran aikana mitä meillä oli, hän halusii aina lopuksi minun laukeavan suuhunsa. Joka kerta kun hän huomasi minun olevan laukeamassa pilluunsa, hän siirtyi jalkoväliini, ja painoi suunsa nivusiini asti ja nytkytti päätään kunnes siemensyöksy lähti varmaan suoraan hänen vatsaansa. Ei ettenkö tykkäisi suihinotoista, ja hän oli siinä aivan virtuoosimaisen hyvä, niin se alkoi tuntua hieman oudolta, että vain suuhun sai laueta.

Vierailija
52/73 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan nuolla rakkaani pillua, ja sitä kun pilluani nuollaan. Mutta kalun nuoleminen olisi vastenmielistä. Ei kokemusta miltä tuntuisi, jos mies nuolisi; en ole niin heterophobinen, ettäkö kieltäytyisin jos sellainen tilanne tulisi jotenkin luonnollisesti eteen.

Vierailija
53/73 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita naisten berberetä tullut nuoltua useampiakin. Helposti se kiimoissa kieli lipsahtaa pyllynkin puolelle. Aika nopsaan sitä huomaa jos toiselle tulee vaivaantunut olo, niin siitä takaisin pilluhuulille. Muutama mimmi on nuollut omaa peppua, yleensä suikkarien yhteydessä, kun lipevät kasseja. Ei ole tuntunut oikeastaan miltään.

M48

Vierailija
54/73 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kymmenen seksikumppanin kokemuksella voin sanoa, että aika harva nainen aidosti tykkää imeä kalua. Mutta muutama nainen on ottanut innokkaasti suihin, ja tuntunut nauttivan siitä itsekin. Ja yksi (liekö yksisarvinen) nainen tuntui nauttivan siitä enemmän kuin mistään muusta. Sen parinkymmenen seksikerran aikana mitä meillä oli, hän halusii aina lopuksi minun laukeavan suuhunsa. Joka kerta kun hän huomasi minun olevan laukeamassa pilluunsa, hän siirtyi jalkoväliini, ja painoi suunsa nivusiini asti ja nytkytti päätään kunnes siemensyöksy lähti varmaan suoraan hänen vatsaansa. Ei ettenkö tykkäisi suihinotoista, ja hän oli siinä aivan virtuoosimaisen hyvä, niin se alkoi tuntua hieman oudolta, että vain suuhun sai laueta.

Tykkäätkö itse nuolla?

Vierailija
55/73 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti on hyvä näyttää naisille, jotka luulevat miesten olevan huonoja sängyssä. Valta on naisilla ja itsekkyys on naiselle mahdollisuus. 

Vierailija
56/73 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vastenmielistä. (M)

Vierailija
57/73 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vastenmielistä omasta mielestäni, enkä siksi näitä toimia harjoitakaan. En myöskään tykkää siitä että minua nuollaan, häiritsee se kylmä hengitys pimppiä vasten. Esileikkejä voi olla muutenkin kuin suulla, esim. käsipelillä.

Vierailija
58/73 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisevat usein pestynäkin, ainakin omalla eukolla. En siis nuole. 

Olen huomannut saman. Moni nainen käynnyt just suihkussa ja kun nainen on kontillaan ja rupean nuolemaan, tosi usein nenään tulee mieto ulosteen haju?!

Pesevät perseensä vain vedellä tai ovat vain pyyhkäisseet ennen seksiä. Hyih. Vähän sama kun hieroisit paskaa käsiisi ja sitten pesisit sen pelkällä vedellä..

Joo, toi on ihan totta. Jos käyttää pelkkää vettä, tottakai siihen jää hajua. Fy van helvete, jävla håran!

Vierailija
59/73 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kalu on aina puhdas, joten hyvin mielelläni sitä nuolen imen ja mitä keksinkään. Takapuolta meillä ei nuoleskella, se ei houkuta kumpaakaan.

Ja mies nuolee kyllä pillua ihan mielellään.

Vierailija
60/73 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita naisten berberetä tullut nuoltua useampiakin. Helposti se kiimoissa kieli lipsahtaa pyllynkin puolelle. Aika nopsaan sitä huomaa jos toiselle tulee vaivaantunut olo, niin siitä takaisin pilluhuulille. Muutama mimmi on nuollut omaa peppua, yleensä suikkarien yhteydessä, kun lipevät kasseja. Ei ole tuntunut oikeastaan miltään.

M48

Siis siirtelet kielellä kolibakteereita peräaukolta emättimen puolella?

Voihan tulehdus sentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi