Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset/Miehet. Onko vastenmielistä nuolla peräaukoa, pillua, kalua tai yleensä sukupuolielimiä?

Vierailija
25.07.2024 |

En pysty nuolemaan naisen pillua tai peräaukkoa. En harrasta mitään esileikkejä. Korkeintaan tunnustelen reikää, työnnän kaluni sisään ja alan panemaan.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisevat usein pestynäkin, ainakin omalla eukolla. En siis nuole. 

Olen huomannut saman. Moni nainen käynnyt just suihkussa ja kun nainen on kontillaan ja rupean nuolemaan, tosi usein nenään tulee mieto ulosteen haju?!

Vierailija
22/73 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oon tehnyt sitä pienestä pitäen.

Rakastan kul.eja. Nielen. Aina!

Viehko vekotin. Ihana.

-nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että minulta naiset ottaa suihin ja nuolevat kunnolla anaaliani.

Jos tämän oli kirjoittanut nainen, ei olisi tullut alapeukkuja. Kai mäkin saan haluta jotain!?

Saat tottakai! Jos törmätään joskus imen sua ja nuolen sun pyllyä oikein huolella.

n.24v

Vierailija
24/73 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Moni nainen käynnyt just suihkussa ja kun nainen on kontillaan ja rupean nuolemaan, tosi usein nenään tulee mieto ulosteen haju?!

Vuotava suoli tai jotain.

Vierailija
25/73 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nuollut. Ehkä voisin jos olisi pysyvä kumppani.

Vierailija
26/73 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että minulta naiset ottaa suihin ja nuolevat kunnolla anaaliani.

Jos tämän oli kirjoittanut nainen, ei olisi tullut alapeukkuja. Kai mäkin saan haluta jotain!?

Saat kyllä. Mutta älä huoli, olisin alapeukuttanut myös naista.

Vierailija
27/73 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräaukkoa olisi vastenmielistä nuolla, alkaisi miettiä sitä mitä sieltä on ulos tullut.

Samaa mieltä. Siinä menee oma raja, en aio edes kokeilla.

Mä kokeilin mutta oli kuvottavaa, ei pysty. Jotkut miehet ovatn halunneet nuolla peppua myös, hetken oli ok nuorempana, vaikken tykännyt, nykyään en enää haluaisi. 

N44

Vierailija
28/73 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tietenkään vastenmielistä vaan kiihottavaa.. kuuluu monipuoliseen seksielämään.

Jos toisesta oikeasti pitää ja haluaa tehdä tälle hyvää, niin tottakai tekee kaiken mistä toinen pitää 🥰 itsekin siitä nauttien.

Ei tarvitse tehdä mitään mikä itsestä tuntuu epämiellyttävältä, vaikka pitäisi toisesta kovasti. Jos ei mieltymykset kohtaa niin voi etsiä sopivamman.

Jo teineille yritetään opettaa ettei tarvitse tehdä seksissä mitään mitä ei itse halua.

Vierailija
29/73 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalin nuolemisesta voi myös saada kurkkusyövän, kyllä se sieltäkin tarttuu. Lisäksi voi tarttua vaikka mitä ällöttävää vatsapöpöä. Myös suuseksistä miehelle voi saada kurkkusyövän.

Vierailija
30/73 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, kas, Willekin on jalkautunut palstalle tekemään aloituksia näin lauantai-illan kunniaksi.

Vierailija
31/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anaalin nuolemisesta voi myös saada kurkkusyövän, kyllä se sieltäkin tarttuu. Lisäksi voi tarttua vaikka mitä ällöttävää vatsapöpöä. Myös suuseksistä miehelle voi saada kurkkusyövän.

Ihmekös tuo, molempia reittejä pitkin poistuu jätettä. Toisesta kiinteää, toisesta nestemäistä.

Vierailija
32/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa käyttää saippuaa.

Vierailija
33/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pimpin nuolenta on yks parhaimpia asioita mitä naisen kanssa voi tehdä(seksuaalisesti)😁itse rakastan pimpin nuolemista ja juuri kun keksin uuden tekniikan pimpin nuolentaan.ni tuli Ero😡 .kundit ottakaa vaan rohkeasti härkää sarvista, ei oo muuta vikaa siinä että kielen alla oleva (rusto vai mikä osa se on mikä on kielen etuosassa?) Tulee kipeäsi .mutta sekin kipu lähtee pois 2 pv:n aikana..ja mitä enemmän pimppiä nuolee niin sitä vähemmän se on kipeä.Jos on vaimo tai Tyttöystävä ja ei oo aiksemmin halunnu nuolla.pimppiä niin rohkeasti vaan sanoa et haluisi testata ja kyl saa sit naiselta ohjeita miten he haluavat asian menevän.Tsemppiä kundeille Pimpin nuolentaan..

Vierailija
34/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Muuttuneet seksitavat ilmeisesti ovat alkaneet näkyä myös suun ja nielun alueen terveydessä.

Yhdyntähän aiheuttaa naiselle syöpäriskin pimppiin. Siihen nähden suuseksin riski on miehelle aivan mitätön. Ja suusekssä voi käyttää tuntettoman kanssa suojaa.

Vierailija
35/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole vastenmielistä vaan normaalia seksiä. En edes alkaisi yhdyntään, jos ei olisi kunnon esileikkiä molemminpuoleisne suusekseineen.

Vierailija
36/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin naisia jotka eivät saa nuolentaa

Vierailija
37/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Jos on kaunis ja seksikäs nainen, niin nuolen kiihkoissani. Muussa tapauksessa on ällöttävää.

Vierailija
38/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodomiareikä on epähygieeninen alue vaikka sen jynssäisi kuin kirurgi jynssää käsiään.

Vierailija
39/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan suihin mielelläni rakkaaltani, mutta en ikinä vie suutani random miesten napaa alemmas. Minulla on ollut ehkä 20 seksikumppania elämäni aikana. Kahdelta mieheltä olen ottanut suihin. Minua on, omasta tahdosta, nuollut lähes kaikki miehet joiden kanssa olen ollut sängyssä, muutama on nuollut myös pyllyäni. Kukaan ei ole vaatinut esim. suihinottoa.

Melkein täysin sama, mutta toisinpäin. Olen nuollut kahden rakastamani naisen pillua, mutta en ikinä satunnaisen säädön pillua. Se on musta liian intiimiä. Ja edelleen samoin, mutta toisinpäin, useampi kymmenen naista on ottanut suihin, ja vaikka sekin on intiimiä, niin se on tuntunut aina yhtä ihanalta.

Vierailija
40/73 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nuolen pillua aina, ensin naiselle yksi orgasmi ja sitten nussitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme