Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset/Miehet. Onko vastenmielistä nuolla peräaukoa, pillua, kalua tai yleensä sukupuolielimiä?

Vierailija
25.07.2024 |

En pysty nuolemaan naisen pillua tai peräaukkoa. En harrasta mitään esileikkejä. Korkeintaan tunnustelen reikää, työnnän kaluni sisään ja alan panemaan.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita naisten berberetä tullut nuoltua useampiakin. Helposti se kiimoissa kieli lipsahtaa pyllynkin puolelle. Aika nopsaan sitä huomaa jos toiselle tulee vaivaantunut olo, niin siitä takaisin pilluhuulille. Muutama mimmi on nuollut omaa peppua, yleensä suikkarien yhteydessä, kun lipevät kasseja. Ei ole tuntunut oikeastaan miltään.

M48

Siis siirtelet kielellä kolibakteereita peräaukolta emättimen puolella?

Voihan tulehdus sentään.

Noin jos mies tekisi niin loppuisi toimitus just siihen. Saan tulehduksia niin helposti, ettei kiinnosta ottaa yhtään riskiä näiden lipsahtajien kanssa.

Vierailija
62/73 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

menopaussin jälkeen pillun maku ja  haju muuttuu

nuoria naisia nuolen mielelläni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan sikamies, kun en irtosuhteissa tykkää nuolla naisia, mutta haluan (ja usein saankin) suihinottoja loppuun asti. Moni nainen on myös nuollut pyllyäni mikä on tuntunut joka kerta kiimaisen hyvältä. Sen kolmen kerran kun olen ollut rakastunut, niin olen myös rakastanut nuolla ihanaa pillua. Olisin varmaan nuollut myös pyllyä, mutta kukaan näistä kolmesta ei ole tällaista halunnut, eikä minulla ole sen puoleen ollut suoranaista himoa, että olisi halunnut työntää kieltäni ryppyreikään. 

Vierailija
64/73 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään persereikää tai pimppiä ei nuolisi. Miehen kalun taas otan enemmän kuin mielelläni suuhun ;) Mies myös tykkää nuolla mun pillua ja peppua

Taitaa olla yleistäkin miehillä se, että itse vaaditaan suihinottoa, mutta naiset ällöttää. Onneksi olen ymmärtänyt laittaa semmoiset miehet kiertoon

Vierailija
65/73 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään persereikää tai pimppiä ei nuolisi. Miehen kalun taas otan enemmän kuin mielelläni suuhun ;) Mies myös tykkää nuolla mun pillua ja peppua

Taitaa olla yleistäkin miehillä se, että itse vaaditaan suihinottoa, mutta naiset ällöttää. Onneksi olen ymmärtänyt laittaa semmoiset miehet kiertoon

Ei, en usko että on kovin yleistä. Ehkä sulla on käynyt huono tuuri. Rakastan nuolla naista, suihinotto on ihan okei (sen n. 10 kertaa kun olen suikkarin saanut, kahdesti loppuun saakka), mutta ajatuskin jostain miestenvälisestä kullinlutkutuksesta tai suklaajunasta kuvottaa.

Vierailija
66/73 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä peräaukko ja varpaan välit saa jäädä.

Vierailija
67/73 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies rakastaa nuolla minua ja minä hänen nuolentaa. Annan suuseksiä tietysti myös hänelle, mutta hän pelkää laukeavansa liian nopeasti, kun näkymä on samalla minun pimppiin jossa hän työntelee dildoa. Olen siis kontillaan hänen päällä. Pyllyjutuista emme kumpikaan ole innostuneita, enkä todellakaan nuolisi anusta, eikä varmaan hänkään. 

Olemme molemmat tarkkoja hyvästä hygieniasta ennen seksiä, mutta seksin tiimellyksessä alkaa tuoksut voimistumaan, ainakin miehelläni. Joten vältän anaaliseutua.

Vierailija
68/73 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pyllyreikä maistuu ihanalta,hikinen tuoksuva jalkoväli saa kiimaan.Joskus 2 vrk pesemättä,haju oikean naaraan.

Vierailija
69/73 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nuolla pillua. Teen sitä monesti jopa yhden illan jutuissa. Voisin nuolla myös naisen peppureikää, mutta kymmenistä naisista vielä kukaan ei ole suostunut.

Vierailija
70/73 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen naisystäväni pillua ja anaalia, mutta nyt on ruvennut ehdottelemaan, että saisi laskea kaapelia suuhuni. Tuntuu että siihen en kyllä lähde.

M.40v

Vierailija
71/73 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolen naisystäväni pillua ja anaalia, mutta nyt on ruvennut ehdottelemaan, että saisi laskea kaapelia suuhuni. Tuntuu että siihen en kyllä lähde.

M.40v

Joku ylisjonne on nyt oppinut uuden termin jostain isojen poikien sivustolta jossa on salaa käynyt kurkkimassa, ja nyt tulee viljelemään sitä jokaiseen ketjuun. No, lapsethan tyypillisesti käyttäytyvät tuolla tavalla, sanovat jotain "tuhmaa" aikuisten kuullen ja ilkikurinen ilme naamalla katsovat, saivatko aikaan jotain reaktiota.

Kyllä sinäkin vielä joskus näihin seksihommiin ohan oikeastikin pääset, muutaman vuoden vielä maltat odottaa.

Vierailija
72/73 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.40v

Joku ylisjonne on nyt oppinut uuden termin jostain isojen poikien sivustolta jossa on salaa käynyt kurkkimassa, ja nyt tulee viljelemään sitä jokaiseen ketjuun. No, lapsethan tyypillisesti käyttäytyvät tuolla tavalla, sanovat jotain "tuhmaa" aikuisten kuullen ja ilkikurinen ilme naamalla katsovat, saivatko aikaan jotain reaktiota.

Kyllä sinäkin vielä joskus näihin seksihommiin ohan oikeastikin pääset, muutaman vuoden vielä maltat odottaa.

Voi jessus mikä tosikko sä olet. Ihmiset pitää täällä hauskaa ja satuilee mitä milloinkin. Sinä mietit täällä verenpaineet tapissa, mikä on totta, mikä ei ja kuka on trolli. Pitäisikö ensiksi hankkia oma elämä ja sitten tulla tänne vähän löysemmin rantein?

Ps, haluatko KAAPELIA SUUHUN?

Vierailija
73/73 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, pitääkö nuoltavana oleva nainen siitä. Jos pitää, on ihanaa tuottaa hänelle nautintoa nuolemalla vastapestyä pillua ja peräaukkoa. Siinä helposti kuluu paljon aikaa. Itse en tunne mitään mielenkiintoa, että nainen imee kulliani, mutta ei ajatus siitä myöskään tunnu vastenmieliseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan