Pyysin miesystävän kaveria poistumaan mökiltäni
Aivan älytön juntti.
Meni heti autosta noustessaan kuselle mökin ovesta 5 metrin päähän, huomasin liian myöhään eli ehti tehdä tarpeensa. Sanoin hyvin painokkaasti, että meillä on täällä kaksikin vessaa ja pihaa ei tosiaankaan sotketa.
Naureskeli vaan ja parin tunnin päästä oli siinä saman pihlajan juurella lorottamassa.
Silloin raivostuin ja pyysin keräämään kamppeensa ja lähtemään kotiinsa. Lähtihän se sitten.
Ärsyttävä, omahyväinen tollo. Ärsyttää tuo nössö miesystäväkin nyt, hänen olisi pitänyt asiasta sanoa kaverilleen mutta kuunteli vaan eikä sanonut mitään
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi kaverilla velttona isompi slerba kuin miehelläsi?
Kyllä sillä kaverilla on ollut pienempi. Jos olisi isompi niin ap ei olisi käskenyt lähtemään vaan pyytänyt saunomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo 0/0. Keksi parempaa.
Kyllä tuollaisia miehiä on. Jotka luulevat, että mökillä saa pissiä minne haluavat. Ja sellaisia, joilla ei ole mitään kunnioitusta naisia kohtaan. Sanoisin kuitenkin, että se oma miesystävä tuossa on se ongelma. Minkälainen mies ei puutu, jos kaveri käyttäytyy huonosti naisen omistamassa paikassa.
Olen nyt pari viikkoa miettinyt, jatkanko seurustelua. Kohtalaisen tuore suhde, noin vuosi sitten tavattiin ja tiiviimmin seurusteltu loppukeväästä. Yhteenmuuttamista suunnitellaan, mutta itseäni on alkanut epäilyttää.
-ap
Jätä se sika
Vierailija kirjoitti:
Oikein teit, äijä koetteli rajojasi tahallaan vielä kun olit asiasta jo sanonut. Sinulla on oikeus valita vieraasi.
Yritti alistaa ja häpäistä talon emäntää. Miettisin onko miesystäväsikään kelvollinen suhteeseen, jos tuollaisessa seurassa pyörii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A: Sinulla ei ole mökkiä
B: Sinulla ei ole miestä
C: 0/5
Valitettavasti tuo kuseskelu pihaan/puskiin ei ole vallan harvinaista. Joissain isoissa huvittelupaikoissa/caravaarani paikoilla on yleistä, että miehet kuseskii puskiin vaikka ihan toisen vaunun vieressä. Vessatkin olis, mutta sinne ei viitsitä mennä.
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä ihmeellisempää on, että naiset ja lapset pakotetaan sietämään näitä elukoita. 50/50 jaolla
Yhteen muuttoa miehen kanssa en suosittele kenellekään missään olosuhteissa. Jopa lasten kanssa ja ehkä jopa erityisesti silloin on turvallisempaa omassa asunnossa
Minä olen kehoittanut miestäni lannoittamaan puskia kunhan vain vaihtaa paikkaa ettei samaan paikkaan lorottele. Jos miehet ovat ulkona niin eivät ne sisällä vessassa ravaa kesällä. Täällä pyörii luonnon eläimiäkin ruiskimassa pissaa ja sontaa.
Onko kukaan kuseksinut järveen uidessaan?
Meillä saa pissata kukkapenkkeihin ja puiden ja pensaiden juurille
Vierailija kirjoitti:
Kusessa on paljon typpeä jos arvon pikku tytöt ei tiedä mitä se tarkoittaa kasveille
Ja jos arvon setämies ei tiedä, niin siihen on joku syy miksi taivaalta ei sada kusta.
Pistä jo alkuunsa suhde poikki. Siis oli vain turpa ummessa vaikka olisi pitänyt puuttua. Täysi typerys.
Minä losotan miehen ja sisarustensa yhteismökillä iham reviirinmerkkaustarkoituksessa lähelle mökin ovea ja saunaa ja kymmenen sentin päähän pihapolusta.
Vielä miestyylillä kyykistelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Minä losotan miehen ja sisarustensa yhteismökillä iham reviirinmerkkaustarkoituksessa lähelle mökin ovea ja saunaa ja kymmenen sentin päähän pihapolusta.
Vielä miestyylillä kyykistelemättä.
Salaa tietenkin.t.pitkäaikainen naisystävä
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kuseksinut järveen uidessaan?
Montakin kertaa :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä haja-asutusalueella miehet käyvät aina ulkona kusella.
Joo, on ihan tavanomaista kusta pusikkoon/metsään, etenkin kun useampi ihminen juopottelee mökillä. Ei toki ihan siihen oven pieleen. Etenkin miehet kusevat ulos ihan jo siitä syystä että useimmiten mökillä ei ole sisällä vesivessaa, vaan ulkohuussi tai muu vastaava. Sitä ei ihan kusella viitsisi täyttää. kun porukkaa on vaikka 10 henkilöä niin siitä tulee melkoinen määrä virtsaa viikonlopun aikana. Käykö koirannekin sisävessassa kun menette mökille vai miten hoidat koiran kusetuksen? Taitaa olla "mökki" mallia "varustettu tiskikoneella, valkoisilla nahkasohvilla ja Iittalalla" kun noin hermostut yksistä kusista. Miksi sitäpaitsi haukut miestäsi nössöksi, jätä se jos jännämiehen haluat. Jännämies vetää turpaan sekä kavereita että muijaakin jos sanoo väärän sanan tai toimii vastoin ohjeita. Luulen että miehesi on itse samaa mieltä kuin kaverinsa muttei uskalla sinulle mitään sanoa kun olet noin jyrkkä.
Jokainen voi loratella omalla mökillään/tontillaan ihan juuri sinne, minne mieli tekee, mutta vieraillessa toisten mökillä tms. ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A: Sinulla ei ole mökkiä
B: Sinulla ei ole miestä
C: 0/5
Juuri näin!
Ja sinulla ei ole mökkiä ja ehkei miestäkään ja olet siksi kateellinen
Vierailija kirjoitti:
Meillä saa pissata kukkapenkkeihin ja puiden ja pensaiden juurille
Kukkapenkkeihin? Niistä ei ilmeisesti kukaan koskaan kitke rikkaruohoja.
En usko hetkeäkään, että nämä pihalle pissimistä kannattavat tykkää itse yhtään, jos vieraat pissii heidän talon pihalle.
Olen kotoisin maalta ja suvun oikeastaan kaikki miespuoliset on/oli eläimen tasolla. Eläimetkin siistimpiä eivätkä sotke omaa pesäänsä. Yksi oksenteli pihalle, toiset kusi sinne, kesäisin siellä oli aina välillä joku sammuneena. Veljeni jopa paskoi lapsena pihalle, kärsi jonkinlaisesta paskafetissistä ilmeisesti näin jälkikäteen ajatellen. Oli kerran yläasteikäisenäkin paskantanut housuunsa kesken päivän. En ole missään tekemisissä tuon porukan kanssa. Ihan seinähulluja kirjaimellisesti, enkä itsekään käy ihan täysillä, mutten sentään kuse ja pasko pihoille.