Pyysin miesystävän kaveria poistumaan mökiltäni
Aivan älytön juntti.
Meni heti autosta noustessaan kuselle mökin ovesta 5 metrin päähän, huomasin liian myöhään eli ehti tehdä tarpeensa. Sanoin hyvin painokkaasti, että meillä on täällä kaksikin vessaa ja pihaa ei tosiaankaan sotketa.
Naureskeli vaan ja parin tunnin päästä oli siinä saman pihlajan juurella lorottamassa.
Silloin raivostuin ja pyysin keräämään kamppeensa ja lähtemään kotiinsa. Lähtihän se sitten.
Ärsyttävä, omahyväinen tollo. Ärsyttää tuo nössö miesystäväkin nyt, hänen olisi pitänyt asiasta sanoa kaverilleen mutta kuunteli vaan eikä sanonut mitään
Kommentit (133)
Sellainen on kuin kaverinsakin. Miehet jaksaa esittää jotkut jopa vuosia. Mutta se persoona mikä on kaveri tuollaisen nurkkiin kusijan kanssa tulee kyllä esiin kunhan tuntee olotilansa tarpeeksi vakiintuneeksi elämässäsi.
Typerä trolli, luontoon kuseminen on ekoteko.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä, kusipaikassani naapurin metsän puolella on puolukanvarpuja runsaasti. Kusipaikasta on kuolleet kaikki varvut ja pienen kuusen oksatkin ovat kellastuneet joihin on roiskeet osuneet.
Laitatko aamupuuron päälle sokerin sijasta jauhemaista glyfosaattia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo 0/0. Keksi parempaa.
Kyllä tuollaisia miehiä on. Jotka luulevat, että mökillä saa pissiä minne haluavat. Ja sellaisia, joilla ei ole mitään kunnioitusta naisia kohtaan. Sanoisin kuitenkin, että se oma miesystävä tuossa on se ongelma. Minkälainen mies ei puutu, jos kaveri käyttäytyy huonosti naisen omistamassa paikassa.
Olen nyt pari viikkoa miettinyt, jatkanko seurustelua. Kohtalaisen tuore suhde, noin vuosi sitten tavattiin ja tiiviimmin seurusteltu loppukeväästä. Yhteenmuuttamista suunnitellaan, mutta itseäni on alkanut epäilyttää.
-ap
En muuttaisi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo 0/0. Keksi parempaa.
Kyllä tuollaisia miehiä on. Jotka luulevat, että mökillä saa pissiä minne haluavat. Ja sellaisia, joilla ei ole mitään kunnioitusta naisia kohtaan. Sanoisin kuitenkin, että se oma miesystävä tuossa on se ongelma. Minkälainen mies ei puutu, jos kaveri käyttäytyy huonosti naisen omistamassa paikassa.
Olen nyt pari viikkoa miettinyt, jatkanko seurustelua. Kohtalaisen tuore suhde, noin vuosi sitten tavattiin ja tiiviimmin seurusteltu loppukeväästä. Yhteenmuuttamista suunnitellaan, mutta itseäni on alkanut epäilyttää.
-ap
No herrajmala järki käteen nyt ap, et tuollaisen ukon kanssa muuta yhteen. Ei kunnioita sua, eikä pidä sun puolia, jos kaverit käyttäytyy paskasti. Ylimielinen juntti, joka ei anna sulle henkisellä tai muullakaan tasolla mitä tarvitset, kaipaat ja ansaitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusessa on paljon typpeä jos arvon pikku tytöt ei tiedä mitä se tarkoittaa kasveille
Kun olet vieraana toisen luona, kunnioitat isäntäväkeä, ihan riippumatta siitä, mitä mieltä olet itse asiasta. Eihän se typpi tässä ole ongelma, vaan kyseisten miesten tapa kohdella mökin omistajaa. Onko pitänyt naiselle näyttää tämän paikka?
Tämä.
Itse olisin eronnut samalla miehestäkin, joka ei naisensa kunniaa puolusta oman kaverin vittuilulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkohuussiin ei suositella kuseksimaan. Ehkä mies oli tottunut, että kuset = puunjuureen ja paskat = huussiin. Täys idiootti kyllä toistaa tapahtuma, jos omistaja haluaa että kuseksitaan ulkohuussiin. Maassa maan tavalla ja niin päin pois
Mökillä on sekä ulkohuussi että ihan oikea sisävessa. Virtsaamispaikoista ei siis ole vajetta. Ja aina voisi kävellä jonnekin tontin rajalle 50 metrin päähän, jos junttimaisen ulkokuseskelukokemuksen haluaa. Mutta miksi pitää lorottaa mökistä viiden metrin päähän, sitä en ymmärrä. Siinä pihlajan juurella kasvaa mm. mesimarjoja, joita nyt sitten ei tosiaankaan enää voi poimia. Olen niin raivoissani edelleenkin ja tosiaan mietityttää myös seurustelusuhde. Entä jos muutkin kaverinsa ovat vastaavanlaisia idioottimoukkia? Kyseessä siis miesystävän lapsuudenkaveri
-ap
On niin järkyttävää wt-menoa, että huh huh.
Ei millään pahalla, ap, vaan todellakin hyvällä: kuuntele sitä intuitiotasi. Anna sen raivon antaa sulle voimaa eroon, koska sitähän sun tunteet sanoo. Miksi järki hannaa vastaan? Kun pitäis sekä järjen että tunteiden kertoa, että kyllä on tuo suhde nyt päättynyt.
Kukaan ei mainitse käärmeitä ja miehen pissan karkottavan niitä? Itsekin olin vastaan tuollaista ja ihmettelin, että miksei vessassa asioida. Sitten näin ekan käärmeen meidän tontilla! Hyväksyn pihalla lorottelut esim. nokkospuskaan täysin. Mahdollisesti nokkosten juuret palavat samalla!
Hiljattain näin ihan kyykäärmeen; vein tuhkaa siihen kohtaan ja sanoin isännälle, että kävisi lorottamassa siihen.
Mutta huonoa käytöstä vieraalta. En muuttaisi yhteen tuon miesystävän kanssa ainakaan ilman kunnon keskustelua aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on kuin kaverinsakin. Miehet jaksaa esittää jotkut jopa vuosia. Mutta se persoona mikä on kaveri tuollaisen nurkkiin kusijan kanssa tulee kyllä esiin kunhan tuntee olotilansa tarpeeksi vakiintuneeksi elämässäsi.
Tämä juuri ap:n miehen kaverin käytöksessä epäilyttää. Elämänkokemus on opettanut, että ihmiset ovat ystäviä sellaisten ihmisten kanssa, joilla on samantyyppiset arvot.
Vierailija kirjoitti:
A: Sinulla ei ole mökkiä
B: Sinulla ei ole miestä
C: 0/5
Valitettavasti tuo kuseskelu pihaan/puskiin ei ole vallan harvinaista. Joissain isoissa huvittelupaikoissa/caravaarani paikoilla on yleistä, että miehet kuseskii puskiin vaikka ihan toisen vaunun vieressä. Vessatkin olis, mutta sinne ei viitsitä mennä.
Vierailija kirjoitti:
Typerä trolli, luontoon kuseminen on ekoteko.
Ei ehkä kuitenkaan toisen pihaan.
Mä olen aivan varma että joillakin - ei kaikilla - miehillä tuo julkinen kuseskelu on osittain samaa ilmiötä kuin itsensäpaljastelu. Kesälläkin näkyy aikuisia, raavaita miehiä käyvän kusella paikoissa josta on suora näkymä muille ihmisille vaikka vieressä olisi suojaisa pusikkokin. Jonkinlaista tiedostamatonta hinkua esitellä sitä omaa kusiletkua vieraille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei mainitse käärmeitä ja miehen pissan karkottavan niitä? Itsekin olin vastaan tuollaista ja ihmettelin, että miksei vessassa asioida. Sitten näin ekan käärmeen meidän tontilla! Hyväksyn pihalla lorottelut esim. nokkospuskaan täysin. Mahdollisesti nokkosten juuret palavat samalla!
Hiljattain näin ihan kyykäärmeen; vein tuhkaa siihen kohtaan ja sanoin isännälle, että kävisi lorottamassa siihen.
Mutta huonoa käytöstä vieraalta. En muuttaisi yhteen tuon miesystävän kanssa ainakaan ilman kunnon keskustelua aiheesta.
Ei pidä kuseminen tonttia käärmeistä vapaana:D Meillä vanha ukko käy kusella tietyssä paikassa tontin rajalla, mutta niin vain siitä käärmekkin meni yli, eikä nikotellut yhtään. Miehelle monesti sanonut, että ällöä, kun kuseksii pihaan(siis sinne pihanperälle kuitenkin) mutta vanha koira ei tapojaan muuta. Enkä nyt jaksa tuon takia erota ja koska Suomen kesä on lyhyt kusemisaikakin ulos jää pieneksi, mutta ällöähän se on, oli miten egolokista tahansa.
Näittä huonosti käyttäytyviä miehiä on yllättävän paljon Suomessa... Kustaan vaikka keskelle toisten pihaa!? Hyi v i t t u! On tullut nähtyä myös tupakantumppien viskomista grilliin, kun siellä on makkarat paistumassa...
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko pierasta? Entä mies?
Ja se pieru jää jotenkin siihen kohtaan maata, missä olet sen ulos päästänyt? ja voit sotkea jalkasi siihen pieruun, jos astut kohta siihen paikkaan? Tai voitko syödä marjat siitä kohtaa, sissä olet pieraissut? Syötkö siis ihan huoletta marjat minuutin päästä siitä kohtaa, johon joku kaverisi on lorottanut litran kusta? Pieru ja kusi on kaksi ihan eri asiaa tässä kohtaa. Ymmärrätkö???
Minä en ymmärrä ihmisiä. Mulle ei oo ikinä tullut mieleen, että jotain voisi haitata joku pihalle pissiminen. En ole ikinä törmännyt moiseen. Mikä siinä siis on se ongelma?
Se on eri asia, että jos on jossain kylässä, niin silloin noudatetaan tietenkin isäntäväen sääntöjä. Toki hyviin tapoihin ei myöskään kuulu vieraan häätäminen pois jonkin noin pienen asua perusteella.
Ensimmäinen kerta pissaamisessa oli varmaan junttiutta, että on tottunut tekemään niin toisen mökillä. Toinen kerta oli naisen uhmaamista, kun ap oli kieltänyt. Nuo miehet varmaan keskenään puhuvat naisista nalkuttajina ja ovat sitä mieltä, että naista huomioiva mies on tossun alla. Vastenmielinen arvomaailma heillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä ihmisiä. Mulle ei oo ikinä tullut mieleen, että jotain voisi haitata joku pihalle pissiminen. En ole ikinä törmännyt moiseen. Mikä siinä siis on se ongelma?
Se on eri asia, että jos on jossain kylässä, niin silloin noudatetaan tietenkin isäntäväen sääntöjä. Toki hyviin tapoihin ei myöskään kuulu vieraan häätäminen pois jonkin noin pienen asua perusteella.
Kyllä minua haittaa pihalle kuseminen. En nyt ehkä tuomitse, jos lapset niin tekevät ajattelemattomuuttaan, mutta aikuiset ihmiset!? Vessa on keksitty!
Ja lisään vielä, kusipaikassani naapurin metsän puolella on puolukanvarpuja runsaasti. Kusipaikasta on kuolleet kaikki varvut ja pienen kuusen oksatkin ovat kellastuneet joihin on roiskeet osuneet.