Pyysin miesystävän kaveria poistumaan mökiltäni
Aivan älytön juntti.
Meni heti autosta noustessaan kuselle mökin ovesta 5 metrin päähän, huomasin liian myöhään eli ehti tehdä tarpeensa. Sanoin hyvin painokkaasti, että meillä on täällä kaksikin vessaa ja pihaa ei tosiaankaan sotketa.
Naureskeli vaan ja parin tunnin päästä oli siinä saman pihlajan juurella lorottamassa.
Silloin raivostuin ja pyysin keräämään kamppeensa ja lähtemään kotiinsa. Lähtihän se sitten.
Ärsyttävä, omahyväinen tollo. Ärsyttää tuo nössö miesystäväkin nyt, hänen olisi pitänyt asiasta sanoa kaverilleen mutta kuunteli vaan eikä sanonut mitään
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkohuussiin ei suositella kuseksimaan. Ehkä mies oli tottunut, että kuset = puunjuureen ja paskat = huussiin. Täys idiootti kyllä toistaa tapahtuma, jos omistaja haluaa että kuseksitaan ulkohuussiin. Maassa maan tavalla ja niin päin pois
Mökillä on sekä ulkohuussi että ihan oikea sisävessa. Virtsaamispaikoista ei siis ole vajetta. Ja aina voisi kävellä jonnekin tontin rajalle 50 metrin päähän, jos junttimaisen ulkokuseskelukokemuksen haluaa. Mutta miksi pitää lorottaa mökistä viiden metrin päähän, sitä en ymmärrä. Siinä pihlajan juurella kasvaa mm. mesimarjoja, joita nyt sitten ei tosiaankaan enää voi poimia. Olen niin raivoissani edelleenkin ja tosiaan mietityttää myös seurustelusuhde. Entä jos muutkin kaverinsa ovat vastaavanlaisia idioottimoukkia? Kyseessä siis miesystävän lapsuudenkaveri
-ap
Junttimaista on kyllä ennemmin tuhlata luonnonvaroja tolleen surutta, vaikka voisi ekologisesti käydä ulkona pissalla.
Mun tontilla saa kyllä kusta ulos, mutta vain pihan ulkopuolelle. Jos joku kusee pihalle, kaikki koirat kuseksivat siihen monta päivää, ja vaikka nurmikolle ei yhdestä lirautuksesta mitään vahinkoa tule, niin 10-20 koiran merkkausta siihen päälle kyllä käräyttää kohdan. Se myös alkaa todellakin haista. Missään nimessä ihan talon viereen ei tehdä tarpeita, sen nyt pitäisi olla ihan selvä asia. Jos joku kusisi huomautuksesta huolimatta tahallaan uudelleen pihalle, hänen vierailunsa loppuisi siihen ja jäisi viimeiseksi. Muutenkin se on talon omistajan asia, millaisilla säännöillä pelataan, ja vaikka ne olisivat miten älyttömiä tahansa, on täysin moukkamaista kyseenalaistaa niitä. Todella junttimaista meininkiä, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä ihmisiä. Mulle ei oo ikinä tullut mieleen, että jotain voisi haitata joku pihalle pissiminen. En ole ikinä törmännyt moiseen. Mikä siinä siis on se ongelma?
Se on eri asia, että jos on jossain kylässä, niin silloin noudatetaan tietenkin isäntäväen sääntöjä. Toki hyviin tapoihin ei myöskään kuulu vieraan häätäminen pois jonkin noin pienen asua perusteella.
Niin että kun menet vieraaksi mökille ja isäntäväki åyytää sinua olemaan tekemättä jotain, niin teet niin heti uudestaan ihan kiusallasi?
Noin toimii muuten parisuhteessa lähisuhdeväkivaltainen osapuoli.
Luitko viestini? Siinähän ihan spesifisti lukee, että kylässä ollessa noudatetaan isäntäväen sääntöjä.
Sen sijaan minä kysyin, että mitä ihmiset pitävät ongelmana siinä ulkona pissimisessä?
Sinulla on huonot käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä ihmisiä. Mulle ei oo ikinä tullut mieleen, että jotain voisi haitata joku pihalle pissiminen. En ole ikinä törmännyt moiseen. Mikä siinä siis on se ongelma?
Se on eri asia, että jos on jossain kylässä, niin silloin noudatetaan tietenkin isäntäväen sääntöjä. Toki hyviin tapoihin ei myöskään kuulu vieraan häätäminen pois jonkin noin pienen asua perusteella.
Kyllä minua haittaa pihalle kuseminen. En nyt ehkä tuomitse, jos lapset niin tekevät ajattelemattomuuttaan, mutta aikuiset ihmiset!? Vessa on keksitty!
Kysyinkin, että mikä siinä pihalle pissimisessä haittaa? Miksi se olisi ajattelematonta? Sehän on nimenomaan ajattelevaista ottaa huomioon ympäristö, ja olla tuhlaamatta turhaan luonnonvaroja käyttämällä sisävessaa silloin kuin ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua haittaa pihalle kuseminen. En nyt ehkä tuomitse, jos lapset niin tekevät ajattelemattomuuttaan, mutta aikuiset ihmiset!? Vessa on keksitty!
Tuossa puhuttiin mökistä, on pikkuisen eri asia kuin vaikkapa omakotitalon pihalla.
Joten aivan normaalia toimintaa.
Tuli tästä mieleen, kun mummon taloa oli maalaamassa pari maalaria. Mummo sitten myöhemmin kertoi, että maalarit kuseksivat pihalle, vaikka olisivat ihan saaneet tulla sisälle vessaan, kun olisivat sanoneet. Eikä ollut kyse mistään maatalosta, vaan ihan taajaman omakotitalotontti. Aika moukkamaista...
Paras kukkalannoite on urea - sillä mummot saa pelargoniat kukkimaan...
Onhan toi nyt aivan junttia kylään mennessä kusta toisten pihalle.
Omalle pihalleen kuskoon jokainen niin paljon kuin haluaa.
Jos kusta ei laimenna vedellä,se todellakin tappaa kasveja ja alkaa haista.Varsinkin jos kusee usein samaan paikkaan.Yök!
Vierailija kirjoitti:
Onks nois sivistymättömiä vielä olemassa?
No leikkipuistoissa äidit opettavat poikalapsiaan kusemaan puistoon, vaikka yleinen vessakin olisi tarjolla ja about viiskyt kahvilaa. Tervetuloa Tampereen Tammelaan, jossa kuvottavat äm.mät kuvottavine penispenskoineen kusevat minne tahansa.
Elukka ei uskonut kun sanottiin, vaan vielä testasi, että onnistuuko se kuseminen ja käyttäytyi epäkunnioittavasti tarkoituksella sinua kohtaan. Ihan oikein heittää pihalle tuollainen. Kaveripiiri kertoo muuten aika paljon ihmisisestä, vink vink.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo 0/0. Keksi parempaa.
Kyllä tuollaisia miehiä on. Jotka luulevat, että mökillä saa pissiä minne haluavat. Ja sellaisia, joilla ei ole mitään kunnioitusta naisia kohtaan. Sanoisin kuitenkin, että se oma miesystävä tuossa on se ongelma. Minkälainen mies ei puutu, jos kaveri käyttäytyy huonosti naisen omistamassa paikassa.
Olen nyt pari viikkoa miettinyt, jatkanko seurustelua. Kohtalaisen tuore suhde, noin vuosi sitten tavattiin ja tiiviimmin seurusteltu loppukeväästä. Yhteenmuuttamista suunnitellaan, mutta itseäni on alkanut epäilyttää.
-ap
Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyinkin, että mikä siinä pihalle pissimisessä haittaa? Miksi se olisi ajattelematonta? Sehän on nimenomaan ajattelevaista ottaa huomioon ympäristö, ja olla tuhlaamatta turhaan luonnonvaroja käyttämällä sisävessaa silloin kuin ei ole pakko.
Toivoisin, että joku vastaisi tähän. Nyt en vieläkään tiedä, miksi te pidätte sitä pihalle pissimistä pahana? Onko tää joku tapakulttuurijuttu, jossa ei sinänsä ole muuta takana, vai onko tässä joku oletettu konkreettinen haitta mitä se pissiminen aiheuttaa?
Ja meinaan nyt siis sellaista satunnaista pissimistä. Voin itsekin kuvitella, että jos useat ihmiset säännöllisesti pissii koko ajan yhteen ja samaan kohtaan, niin sillä voi jo ollakin vaikutuksia.
Mökillä johonkin - huomaamattomaan - paikkaan pissaaminen ei ole rikoksista suurin. Mutta mökin kulmalle ekalla vierailulla ja vielä kiellon jälkeen uudelleen - se on suurta tyhmyyttä ja kyllä, myös henkistä väkivaltaa. Eka kerta muuttui vikaksi vierailuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että kun menet vieraaksi mökille ja isäntäväki åyytää sinua olemaan tekemättä jotain, niin teet niin heti uudestaan ihan kiusallasi?
Hän vastaa noin viestiin, jossa kirjaimellisesti lukee "Se on eri asia, että jos on jossain kylässä, niin silloin noudatetaan tietenkin isäntäväen sääntöjä.", ja saa vielä runsaasti yläpeukkuja. Osaatteko te ihmiset lukea? 😮
Onko miehesi kaverilla velttona isompi slerba kuin miehelläsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks nois sivistymättömiä vielä olemassa?
No leikkipuistoissa äidit opettavat poikalapsiaan kusemaan puistoon, vaikka yleinen vessakin olisi tarjolla ja about viiskyt kahvilaa. Tervetuloa Tampereen Tammelaan, jossa kuvottavat äm.mät kuvottavine penispenskoineen kusevat minne tahansa.
Nämä sitten aikuisina jatkavat tätä. Tullaan hyvin hoidetusta, hyvät sosiaalitilat sisältävästä baarista pois, ja lorotus alkaa siihen.
Pistä se nössö miesystäväsikin menemään ja ota oikea mies.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ehkä parempi lähettää sikaileva kotiin tai ei edes ota alunperin jos ei tunne. Kaikissa maaseutupaikoissa ei ole tapana vedellä puskaan, että vieras varsinkin sinne. Se voi haista kuumalla.
Ellei käy joka kerta saman puskan äärellä, niin ei haise.
Sehän on suositeltavaa pissiä mahdollisuuksien mukaan ulos, ettei tarvitse turhaan tuhlata vettä vessan vetämiseen moisen takia.