Pyysin miesystävän kaveria poistumaan mökiltäni
Aivan älytön juntti.
Meni heti autosta noustessaan kuselle mökin ovesta 5 metrin päähän, huomasin liian myöhään eli ehti tehdä tarpeensa. Sanoin hyvin painokkaasti, että meillä on täällä kaksikin vessaa ja pihaa ei tosiaankaan sotketa.
Naureskeli vaan ja parin tunnin päästä oli siinä saman pihlajan juurella lorottamassa.
Silloin raivostuin ja pyysin keräämään kamppeensa ja lähtemään kotiinsa. Lähtihän se sitten.
Ärsyttävä, omahyväinen tollo. Ärsyttää tuo nössö miesystäväkin nyt, hänen olisi pitänyt asiasta sanoa kaverilleen mutta kuunteli vaan eikä sanonut mitään
Kommentit (133)
Mun ex kans kusi nurtsille ja sille ainoolle paikalle missä olisi saanut aurinkoa. Mikä teitä miehiä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Ilmaista lannoitetta.
Liikaa typpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis paskansi pihaan? Olisit pannut siivoamaan ja heittänyt ulos.
Lukemisen ymmärtäminen hukassa?
Sinulla. Ap sanoi aivan selvästi, että henkilö ehti tehdä tarpeensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ehkä parempi lähettää sikaileva kotiin tai ei edes ota alunperin jos ei tunne. Kaikissa maaseutupaikoissa ei ole tapana vedellä puskaan, että vieras varsinkin sinne. Se voi haista kuumalla.
Paska puhetta.
Ei tollanen yksittäinen kuseminen mitään haise, jos ei asfaltille lorottele.
Muuten se imeytyy maaperään samantien.
Kyllä meidän mökillä saa aivan vapaasti johonkin sivuun/puun juureen kuseskella, meillä ei jakseta nipottaa tuollaisesta mitättömästä asiasta.
Sinä saat omalla mökilläsi tehdä mitä haluat. Mutta kun olet kylässä, vain ihan totaalinen I-di-ootti tekee noin sen jälkeen kun mökin omistaja on asiasta sanonut. Tai sitten tarkoitus on loukata ja halventaa. Ja oman miesystävän toiminta on ollut totaalisen surkeaa.
Älä tosiaankaan pidä kiirettä yhteenmuuton kanssa, ymmärrät varmaan, että nää samat tollot kävisivät sitten joku päivä kyläilemässä siellä kodissannekin, luultavasti...
Mun mies myös kuseksii mökillä pitkin pihanlaitoja.
En voi käsittää,huudan tästä jatkuvasti.
Ex teki tuota. Tosi kivaa joo kun ei voinut mökillä kerätä vadelmia mökin vierestä, loikoilla nurmikolla tai ylipäätään kävellä edes avojaloin kun tyyppi veti kaljaa ja kuseskeli ympäriinsä.
Ulkohuussiin ei suositella kuseksimaan. Ehkä mies oli tottunut, että kuset = puunjuureen ja paskat = huussiin. Täys idiootti kyllä toistaa tapahtuma, jos omistaja haluaa että kuseksitaan ulkohuussiin. Maassa maan tavalla ja niin päin pois
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä haja-asutusalueella miehet käyvät aina ulkona kusella.
Itse pissaan ulkona, jotta säästäisin vettä ja sakokaivon tyhjäystä. Kyllä, minä olen niitä, joka ei lähtenyt kierrätysvesikusetukseen, kun on olemassa toimiva jätevesijärjestelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ehkä parempi lähettää sikaileva kotiin tai ei edes ota alunperin jos ei tunne. Kaikissa maaseutupaikoissa ei ole tapana vedellä puskaan, että vieras varsinkin sinne. Se voi haista kuumalla.
Paska puhetta.
Kyllä meidän mökillä saa aivan vapaasti johonkin sivuun/puun juureen kuseskella, meillä ei jakseta nipottaa tuollaisesta mitättömästä asiasta.
Yksittäinen? Jos sitä tekee monta ihmistä, koko ajan tai on isompi tulema, ehkä tontti voi alkaa haiskahtaa. Ehkä teillä on isommat tontit.
Jaa, minä päinvastoin sanoin mökille kylään pyytämälleni kaveripariskunnalle, että saa pissata ihan mihin vaan.
Jos on mahdollisuus kusta ulkona niin se kannattaa hyödyntää. Me mennään asuntovaunulla reissuun ja mieluummin kuset ulos maastoon kuin kemssaan. Mökillä kuset johonkin tontin laitamille tai metsään, ei ihan ulko-oven viereen. Aika luonnosta vieraantunutta on ajatella että pihalle kuseminen on sotkemista.
En kyllä menisi kesämökillä vessaan kuselle edes käskystä. En ole mikään ekohippi, mutta jotain rajaa luonnonvarojen tuhlauksellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo 0/0. Keksi parempaa.
Kyllä tuollaisia miehiä on. Jotka luulevat, että mökillä saa pissiä minne haluavat. Ja sellaisia, joilla ei ole mitään kunnioitusta naisia kohtaan. Sanoisin kuitenkin, että se oma miesystävä tuossa on se ongelma. Minkälainen mies ei puutu, jos kaveri käyttäytyy huonosti naisen omistamassa paikassa.
Minä taas tunnen naisen, joka sanoi pikkupojalle mökillä, että voi pissiä pihalla mihin vaan. Sitten kun poika meni pissimään mökkipihan "tienliittymään", ojan ja rummun kohdalle, niin alkoi hirveä kiljunta, ettei kai se nyt tuohon pissi. Itse oli juuri luvannut, että voi pissiä mihin vaan ulkona. Olisi varmaan pitänyt käydä pissimässä mökin nurkalle.
Meillä oli mökillä puusee ja sinne oli kielto mennä pissalle. Kielto koski siis miehiä, joiden on helppo asioida puskissa. Puuseen huoltaja ei halunnut astiaa täyteen virtsaa.
olet oikeassa. juurikin noin. hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkohuussiin ei suositella kuseksimaan. Ehkä mies oli tottunut, että kuset = puunjuureen ja paskat = huussiin. Täys idiootti kyllä toistaa tapahtuma, jos omistaja haluaa että kuseksitaan ulkohuussiin. Maassa maan tavalla ja niin päin pois
Mökillä on sekä ulkohuussi että ihan oikea sisävessa. Virtsaamispaikoista ei siis ole vajetta. Ja aina voisi kävellä jonnekin tontin rajalle 50 metrin päähän, jos junttimaisen ulkokuseskelukokemuksen haluaa. Mutta miksi pitää lorottaa mökistä viiden metrin päähän, sitä en ymmärrä. Siinä pihlajan juurella kasvaa mm. mesimarjoja, joita nyt sitten ei tosiaankaan enää voi poimia. Olen niin raivoissani edelleenkin ja tosiaan mietityttää myös seurustelusuhde. Entä jos muutkin kaverinsa ovat vastaavanlaisia idioottimoukkia? Kyseessä siis miesystävän lapsuudenkaveri
-ap
Paska puhetta.