Onko teillä ulkomaalennot aikaisin aamulla? Meillä osuu lähes aina ne aamuille ja en saa jännitykseltä nukutuksi kunnolla.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Itse lennän aina business-luokassa
Lähtevätkö business-luokan lennot jotenkin eri aikaan, kuin tavalliset?
Miten ne nyt sillee osuvat? Lennon saa varata ihan mihin aikaan päivää tahansa. Yleensä kohteisiin menee lennot vähintään aamulla ja illalla.
Kuka ne lennot varaa? Onko pakko ostaa aikaiset aamulennot?? Työmatkat toki erikseen, mutta itse en ota aikaisia aamulentoja.
Vierailija kirjoitti:
No mikä ihme niissä jännittää?
Siis mua jännittää aina. Kihisen jännityksestä vaikka lähdettäisiin kotimaan matkalle autolla. Nukun ainaa matkaa edeltävänä yönä 15 min- 2h.
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mua jännittää aina. Kihisen jännityksestä vaikka lähdettäisiin kotimaan matkalle autolla. Nukun ainaa matkaa edeltävänä yönä 15 min- 2h.
Ei ap
Mee hoitoo. Tarvit mt apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsen jonojen ohi turvatarkastuksessa ja ekana koneeseen
Onhan se vähän huonouninen se edeltävä yö, varsinkin nyt kun en enää asu 15km päässä HeValta, eli joko helvetten aikainen lähtö ajamaan tai sit yö hotellissa, missä on aina nukkuminen vähän niin ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei nyt tainnut liittyä avaukseen millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekana koneeseen pääsy ei varsinaisesti nyt vaikuta siltä että se mahdollistaisi myöhäisemmäksi saapumisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekana koneeseen pääsy ei varsinaisesti nyt vaikuta siltä että se mahdollistaisi myöhäisemmäksi saapumisen.
Tai siihen, että ei jännittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap
Mee hoitoo. Tarvit mt apua.
Höpö höpö, psykopaatti.
Itse lennän aina yksityiskoneella.
Kyllä minuakin jännittää aamulennot, vaikka olen lentänyt töidenkin vuoksi paljon. Mutta junat ym ei jännitä . Ehkä siinä on se että ne on helpompi korvata toisella jos myöhästyisi tai vuoro peruttaisiin.
Mutta lomalennot on useinkin olleet vasta myöhään iltapäivästä. Helpottaa paljon etenkin kun silloin voi lähteä vasta aamulla omalta paikkakunnalta eikä tarvitse ottaa hotellia edelliseksi yöksi. Kohteeseen pääseminen menee vaan aina tosi myöhäiseksi.
Lomalennot lähtee yleensä halvimpina lähtöaikoina. Lennä reittilennoilla, jos haluat asiaan muutoksen.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen
Ihan vapaasti. Sinun epäilysi ei vaikuta minun lentomatkustamiseeni.
Lentoa varatessa katson monelta lento lähtee. Työreissuilla ei aina voi valita mutta välillä olen mennyt kohteeseen edellisenä päivänä jolloin saatoin lentää keskellä päivää.
Esimerkiksi Hki-Lontoo maanantaina vaihtoehtoja on 06:50, 08.00, 14.05, 16:00 ja 19:50. Viisivaihtoehto 13 tunnin aikana.
Eikös ne lentojen ajat voi ihan itse valita varatessa? Lomalennot tietty on silloin kuin on, yleensä halvimpiin aikoihin, mutta usein niissäkin on edes se pari vaihtoehtoa, eikä kukaan kai pakota ostamaan pakettilomaa...