Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ulkomaalennot aikaisin aamulla? Meillä osuu lähes aina ne aamuille ja en saa jännitykseltä nukutuksi kunnolla.

Vierailija
25.07.2024 |

Muilla sama?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta aamulentoja, inhoan niitä. Jos mahdollista niin 10:00 jälkeen vasta lennot. Sama juttu yllentojen kanssa, vältän jos mahdollista. Pakettimatkat käyttävät huonoja aikoja koska halvemmat lento- ja kenttäkustannukset.

Vierailija
22/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lennän aina yksityiskoneella.

Epäilen

Ihan vapaasti. Sinun epäilysi ei vaikuta minun lentomatkustamiseeni.

Miksei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lennän aina business-luokassa

Lähtevätkö business-luokan lennot jotenkin eri aikaan, kuin tavalliset?

Pääsen jonojen ohi turvatarkastuksessa ja ekana koneeseen

Tämä ei nyt tainnut liittyä avaukseen millään tavalla.

Ihmettelen suuresti kuinka hän on saanut taloutensa siihen kuntoon, että on varaa matkustella tuossa luokossa, kun ajattelu on noin katkonaista, ettei pysty edes av palstan keskustelua jatkamaan johdonmukaisesti. Oletko lottovoittaja vai tuliko perintöä?

Vierailija
24/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana jännitin paljonkin, nyt vanhempana vähemmän. Nykyään ymmärtää omat rajansa, pakko nukkua jos meinaa selvitä hengissä matkakohteeseen :D

Vierailija
25/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne lennot varaa? Onko pakko ostaa aikaiset aamulennot?? Työmatkat toki erikseen, mutta itse en ota aikaisia aamulentoja.

Ei kaikkialle, jos suosii suoria lentoja. Esim. Madeiralle oli vaan aamulento, kun siellä kävin.

Mutta aloittajalle, niin on ollut sekä aamu että päivälentoja. Omatoimimatkoilla yleensä valitsen aamulennon, olen kahdesti ollut pakettimatkalla, eka oli aamulento ja toka päivälento. Hyvin saan aina nukuttua ennen lentoa.

Vierailija
26/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sekään liittyy lennon lähtöaikaan?

Vierailija
27/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt tainnut liittyä avaukseen millään tavalla.

Ihmettelen suuresti kuinka hän on saanut taloutensa siihen kuntoon, että on varaa matkustella tuossa luokossa, kun ajattelu on noin katkonaista, ettei pysty edes av palstan keskustelua jatkamaan johdonmukaisesti. Oletko lottovoittaja vai tuliko perintöä?

Olen boomeri

Vierailija
28/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne lennot varaa? Onko pakko ostaa aikaiset aamulennot?? Työmatkat toki erikseen, mutta itse en ota aikaisia aamulentoja.

Ei kaikkialle, jos suosii suoria lentoja. Esim. Madeiralle oli vaan aamulento, kun siellä kävin.

Mutta aloittajalle, niin on ollut sekä aamu että päivälentoja. Omatoimimatkoilla yleensä valitsen aamulennon, olen kahdesti ollut pakettimatkalla, eka oli aamulento ja toka päivälento. Hyvin saan aina nukuttua ennen lentoa.

TAP lentää Madeiralle monta kertaa päivässä Lissabonista, vai oliko suora? Suoria ei juuri Suomesta taide sinne olla enää.

Vierailija
29/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TAP lentää Madeiralle monta kertaa päivässä Lissabonista, vai oliko suora? Suoria ei juuri Suomesta taide sinne olla enää.

Asun Suomessa, niin silloin suora lento lähtee Suomesta. Finnair lentää sinne ympäri vuoden, kesällä ainakin taitaa lento olla päivittäin.

Vierailija
30/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä menee vaikka parin tunnin unilla. En maksa yli sataa euroa enempää, että lento lähtee myöhemmin. Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
31/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsen aina päivä- tai iltalennon, sillä matkustan kentälle täältä vähän kauempaa julkisilla, joten aikaiseksi aamuksi en kentälle pääse enkä halua maksaa ylimääräistä hotelliyötä.

Vierailija
32/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joka tapauksessa jännität matkaa ja et nuku ed.yönä juurikaan, silloinhan on sama,mihin aikaa päivästä lennät...en ymmärrä ongelmaa.

Vierailija
33/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kato ne AP:n Euroopan lomalennot / pakettimatkat, lähtevät aina ensimmäisten joukossa, tyyliin 06.00. Siitä sitten aamuneljäksi kentälle. 😂 Kun vähän matkailet enemmän, huomaat että itse ostetun lennon saa melkein mihin aikaan tahansa. Ja kaukokohteet (Aasia, USA) lähtevät aikaeron helpottamiseksi iltaisin. 

Vierailija
34/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole koskaan bisnes-luokassa lentänytkään. Muuten tietäisit, että tuolla priority-turvatarkastuksessa on muitakin matkustajia samalla asialla yhtä lailla, ja mm. itse olen siellä joutunut jonottamaan. 

Vierailija
35/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole koskaan bisnes-luokassa lentänytkään. Muuten tietäisit, että tuolla priority-turvatarkastuksessa on muitakin matkustajia samalla asialla yhtä lailla, ja mm. itse olen siellä joutunut jonottamaan. 

Ei ole meilläpäin

Vierailija
36/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kato ne AP:n Euroopan lomalennot / pakettimatkat, lähtevät aina ensimmäisten joukossa, tyyliin 06.00. Siitä sitten aamuneljäksi kentälle. 😂 Kun vähän matkailet enemmän, huomaat että itse ostetun lennon saa melkein mihin aikaan tahansa. Ja kaukokohteet (Aasia, USA) lähtevät aikaeron helpottamiseksi iltaisin. 

Eipä viitsi Aasiaan tai jenkkeihin lähteä vain paremman lentoaikataulun takia. 

Aika paljon kuitenkin on noita lomakohteita mihin on yks tai kaks lentoa viikossa, eikä pääse kuin sillä "lomalennolla" suoraan. Miten kukakin priorisoi, mieluummin lennän suoraan johonkin Karpathokselle "lomalennolla" kuin pompulla Ateenan kautta, en pidä mitenkään "hienompana" sitä että joku osaa varata lentoliput Aurinkomatkojen sijaan joltain lentoyhtiöltä... 

Vierailija
37/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nukuta, niin nukut liikaa. Tuollainen 4-6 tuntia yössä pari viikkoa, niin ongelmat on ihan muualla kuin unensaannissa.

Vierailija
38/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Varaan päivälennot, että saan nukuttua.

Vierailija
39/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä viitsi Aasiaan tai jenkkeihin lähteä vain paremman lentoaikataulun takia. 

Aika paljon kuitenkin on noita lomakohteita mihin on yks tai kaks lentoa viikossa, eikä pääse kuin sillä "lomalennolla" suoraan. Miten kukakin priorisoi, mieluummin lennän suoraan johonkin Karpathokselle "lomalennolla" kuin pompulla Ateenan kautta, en pidä mitenkään "hienompana" sitä että joku osaa varata lentoliput Aurinkomatkojen sijaan joltain lentoyhtiöltä... 

Niinpä. Yleensä pakettimatkat ovat olleet edullisempia verrattuna siihen jos itse ostaisin erikseen lennot ja hotellin, ainakin moniin Etelä-Euroopan kohteisiin. Olin juuri kesälomalla pakettimatkalla Etelä-Euroopassa, matka maksoi alle 600€. Tarkistin, että mikäli olisin ottanut lennon ja hotellin erikseen, niin hinta olisi ollut yli 1000€. 

Vierailija
40/61 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa varata iltapäivälentoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän