Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voita Veikkauksen peleissä ikinä mitään, harmittaa

Vierailija
25.07.2024 |

Netissä uutisoidaan miten joku voitti vaikka Eurojackpotissa suuren summan niin mietin miten hyvä tuuri ihmisellä on jos ostaa pari riviä vaikka Eurojackpot pelin rivejä silloin tällöin ja voittaa satoja tuhansia euroja tai miljoonia, itse ostan useita kertoja viikossa porukka pelejä joissa on satoja rivejä enkä ikinä voita mitään, ihan käsittämättömän huono tuuri minulla siis, pitäisi lopettaa koko pelaaminen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee verkkopelejä. Nauti siitä tunteesta, kun media ilmoittaa jollekin tullut täysosuma. Älä käy katsomassa Veikkauksen sivuilta tulosta, vaan ole lottovoittaja pidempään, älä ehkä katso koskaan, jännitys ja hyvä mieli säilyy. Voit astella kaikkialla miljonäärinä.

Vierailija
2/11 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on nyt lähiaikoina voittanut Lotossa pariin kertaan jonkun 2-3 tonnia, itse saan ehkä kerran vuodessa vitosen... ei mulla olekaan kuin se yks ikirivi. Lootuskenoa pelaan välillä, tosi kouluttava mutta aina välillä siitä voittaakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelaa!

Todennöisyys perinteisen loton 7 oikein tulokselle on 0,0000054 % !!!

Eurojaskassa vielä pienempi.

Vierailija
4/11 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso on nyt lähiaikoina voittanut Lotossa pariin kertaan jonkun 2-3 tonnia, itse saan ehkä kerran vuodessa vitosen... ei mulla olekaan kuin se yks ikirivi. Lootuskenoa pelaan välillä, tosi kouluttava mutta aina välillä siitä voittaakin. 

...siis ei ehkä kouluttava vaan koukuttava... 

Vierailija
5/11 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna voitin 10 lotossa, lottoan melkein joka kuu eurolla viikossa. Pelikoneiden voitot selkeästi pienentyneet korona sulun jälkeen, ohjelmoitu uudelleen.

Vierailija
6/11 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta pelaaminen, niin lakkaat ainakin häviämästä..

Vierailija
7/11 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaat liian pienillä panoksilla.  Laita vaan kaikki peliin niin jytky tulee.

Vierailija
8/11 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaat liian pienillä panoksilla.  Laita vaan kaikki peliin niin jytky tulee.

Niin, eikö se olekin 50/50, hyvä mahdollisuus rikastua?

Vierailija
9/11 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut reilun tonnin kahdesti: 2004 ja 2015. Seuraavan pitäisi siis tulla 2026..😉 Minivoittoja tulee joskus. Totta kai tämä on tappiollista, mutta hauskaa.

Vierailija
10/11 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut paljon. Ja olen sitä mieltä ettei elämässäni ole onnea. Voitin lotosta ison summan mutta siitä on jo 15 vuotta. Voitin vähän aikaa sitten monivedosta kymmeniä tuhansia euroja. Olen voittanut kenostakin 30000 euroa ja 5000 euroa kerran.

Vierailija
11/11 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut mutta vain alle 5n euron voittoja. Silti joka palkkapäivä laita 20 euroa menemään. Aina vakinumerot. Näin jo vuosia, parikymmentä vuotta. Pitäisiköhän tänne listata rivejä joilla ei ainakaan voita 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän