FBI:n johtaja: Trumpiin ei ehkä osunutkaan luoti, vaan lasinsirpale!
FBI:n johtaja sanoo, että entiseen presidentti Trumpiin ei ehkä osunutkaan luoti, vaan sirpale tai lasinsirpale. Kieltämättä luulisi, että AR-15:n luoti tekisi suurempaa tuhoa. Ns. "luoti" ei edes lävistänyt korvaa.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13669813/FBI-director-Christop…
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Miettikää vielä sitä Trumpin reaktiota siihen "osumaan". Jos kiväärin luoti osuu sinua korvaan, painat sitä kädellä ihan refleksinomaisesti ja jäät maahan makaamaan, huudat kivusta ja järkytyksestä, varma kuolema oli millien päässä. Se sattuisi pirusti. Se nyrkinheilutus siihen päälle on niin teatraalinen ja laskelmoitu, että sekin paljastaa tämän feikiksi.
Olet katsonut kovasti elokuvia. Kuvauksesta puuttui enää Trumpin lentäminen muutaman metrin päähän luodin voimasta. Ainakin itselle on tullut kovempien vammojen yhteydessä välittömästi shokki-reaktio päälle, jolloin pahakaan ruhje ei ole välittömästi tuntunut kivuliaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella Trumpin vastustajissa on oikeasti aivan sekoa sakkia.
Ai jos ei usko noin selvää lavastusta, niin on seko? Selvä.
Minusta on koomista että pidätte kuitenkin WTC-iskuja luultavasti täysin epälavastamattomina tapauksina.
Mistäs näin päättelet? Olihan niissäkin epäilyttäviä yksityiskohtia. Minusta on yhtä koomista että epäilet niitä, mutta uskot tämän tapauksen, joka tapahtui vieläpä maailman yhdelle tunnetuimmista paskanpuhujista ja narsisteista.
Mä sanoin, mä sanoin!!!🤩🤩 Silloin sain täältä paljon alapeukkuja kun kerroin, että luoti ois tehny pahampaa jälkeä. Silloi tääl lähti jotkut aseita ikinä käyttämättömät autistit ja autistiinat pätemään, vaikka ite harrastanu ampuma-aseita yli 20 vuotta
Vierailija kirjoitti:
voi lollero, olen lyönyt vasaralla sormeen joskus niin kyllä minä tiedän miten luodit toimii :D
Jos et ymmärrä, et ymmärrä.
"Vierestä. Kuvailetko ihan konkreettisesti miksi sama vamma tuntuu pahemmalle luodin tekemänä verrattuna sirpaleeseen? Ei kai kukaan kuvittele etteikö tuossa olisi ollut kuolema lähellä, tapahtui tuo vamma kummalla tahansa tavalla. "
Minä en ole puhunut mistään sirpaleesta. Puhuin vain siitä että Trumpin reaktio ei vaikuta aidolta saamaansa varmaan nähden. Te ette täällä vissiin ymmärrä lukemaanne.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin, mä sanoin!!!🤩🤩 Silloin sain täältä paljon alapeukkuja kun kerroin, että luoti ois tehny pahampaa jälkeä. Silloi tääl lähti jotkut aseita ikinä käyttämättömät autistit ja autistiinat pätemään, vaikka ite harrastanu ampuma-aseita yli 20 vuotta
Kerrotko meille kuinka paljon luodin pitää osua kudokseen, jotta se saa aikaiseksi repeämän? Mielelläni nauraisin kuvakselle.
Vierailija kirjoitti:
"Vierestä. Kuvailetko ihan konkreettisesti miksi sama vamma tuntuu pahemmalle luodin tekemänä verrattuna sirpaleeseen? Ei kai kukaan kuvittele etteikö tuossa olisi ollut kuolema lähellä, tapahtui tuo vamma kummalla tahansa tavalla. "
Minä en ole puhunut mistään sirpaleesta. Puhuin vain siitä että Trumpin reaktio ei vaikuta aidolta saamaansa varmaan nähden. Te ette täällä vissiin ymmärrä lukemaanne.
Olisiko pitänyt kieriä ja voivotella? Ainakaan itse en ole noin käyttäytynyt kun tuollaisen (tai pahemman) vamman olen saanut. Ei kannata yleistää omaa uikuttamista.
Niin että Trumppi suunnitteli koko jutun, juujuu. Eikä suinkaan niin että kyseessä voisi olla esim. joku salaliitto häntä vastaan turvalisuuspuolesta vastaavien osalta mikä vaikuttaisi paljon todennäköisemmältä.
"Mistä tämä putin-väite on peräisin? Itse olen nähnyt vain hänen varoitteluaan ettei kannata olla tekemisissä ryccän kanssa ja näille varoituksille vain naureskeltiin."
Joskus presidenttikautensa aikana antoi sellaisia kommentteja, tuntuu häikäilemättömänä ja kovanaamaisena johtajana olevan Trumpin kunnioituksen arvoinen. Voi toki olla mahdollista että on mielipidettään muuttanut, mutta sehän nyt puhuu mitä sylki suuhun tuo.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet ammuskellut ihmisiä 20 vuotta? En oikein ymmärrä miten joitain maalitauluja tai peltipurkkeja ammuskelemalla muuttuu yhtäkkiä korvaosumien asiantuntijaksi.
Salaliittoteoriat alkavat usein siitä, mitä ihmiset toivovat, että olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Niin että Trumppi suunnitteli koko jutun, juujuu. Eikä suinkaan niin että kyseessä voisi olla esim. joku salaliitto häntä vastaan turvalisuuspuolesta vastaavien osalta mikä vaikuttaisi paljon todennäköisemmältä.
Seuraavaksi nauretaan että salaliittojahan on vain x-fileissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet ammuskellut ihmisiä 20 vuotta? En oikein ymmärrä miten joitain maalitauluja tai peltipurkkeja ammuskelemalla muuttuu yhtäkkiä korvaosumien asiantuntijaksi.
No tuskin nyt ymmärtääkään, jos ainoa kosketus aseisiin on armeijassa sen 30 sekunttia, ennen kun kessu tuli hakemaan aseen pois turvallisuusriskinä🤭
Tosi tilanteessa jätä hei nää ampumishommat ammattilaisille😁
Vierailija kirjoitti:
Kovaa tekoa ne teleprompterit kun jo todettu että ne oli ehjiä myös ampumisen jälkeen.
No kato kun se sirpale lensi eka Trumpin korvaan ja kimposi takaisin teleprompteriin niin kovasti että se korjasi itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää vielä sitä Trumpin reaktiota siihen "osumaan". Jos kiväärin luoti osuu sinua korvaan, painat sitä kädellä ihan refleksinomaisesti ja jäät maahan makaamaan, huudat kivusta ja järkytyksestä, varma kuolema oli millien päässä. Se sattuisi pirusti. Se nyrkinheilutus siihen päälle on niin teatraalinen ja laskelmoitu, että sekin paljastaa tämän feikiksi.
Olet katsonut kovasti elokuvia. Kuvauksesta puuttui enää Trumpin lentäminen muutaman metrin päähän luodin voimasta. Ainakin itselle on tullut kovempien vammojen yhteydessä välittömästi shokki-reaktio päälle, jolloin pahakaan ruhje ei ole välittömästi tuntunut kivuliaalle.
Trumpilla se ei tuntunut missään vaiheessa kivuliaalle, kun ei siihen mikään koskaan osunutkaan. Mutta tuo korvaruhje nimenomaan ei ole niin paha että veisi ihmisen shokkiin niin ettei kipua tunne, vai olisiko Trump huutanut voimalla nyrkkiä heristäen että "Fight! " jos olisi ollut shokissa? Niinpä. Ei pidä antaa fanituksen sumentaa omaa arvostelukykyä ja logiikkaa. Kannattaa myös kysyä itseltään miksi fanitat Trumpia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin nyt ymmärtääkään, jos ainoa kosketus aseisiin on armeijassa sen 30 sekunttia, ennen kun kessu tuli hakemaan aseen pois turvallisuusriskinä🤭
Tosi tilanteessa jätä hei nää ampumishommat ammattilaisille😁
Et sitten viitsinyt kertoa mikä on minimaalisin kudosvaurio mikä luodilla voi saada aikaiseksi. Minulla on vähän tylsää, niin olisin mielelläni nauranut sinun jutuille. Menehän paukuttelemaan niitä kannujasi ja leikkimään Ramboa.
Vierailija kirjoitti:
Äijä oli niin kova, ettei edes pää heilahtanut.
Ei pää heilahda luodista. Vastoin kuin yleensä kuvitellaan ammuttu voi kaatua tai jopa hypätä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpilla se ei tuntunut missään vaiheessa kivuliaalle, kun ei siihen mikään koskaan osunutkaan. Mutta tuo korvaruhje nimenomaan ei ole niin paha että veisi ihmise
Miksi ei olisi huutanut, tai muuten jatkanut puuhasteluaan? Eihän siinä ihminen välittömästi lamaannu.
No kerropas miten on mahdollista että joku pääsi sinne vapaasti menemään kiväärin kanssa, yleisö huuteli poliisille ja osoitteli katolla, tarkka-ampujilla (joiden kiväärin tähtäimellä näkisi vaikka ampujan silmien värin) oli suora näkymä sinne avoimelle katolle, niin silti se onnistui yllättämään ja ampumaan Trumpia? Onko se vaan epäpätevä Secret Service ja naiset? Suomalaiset varusmiehetkin onnistuisivat paremmin tuollaisen tilaisuuden turvaamisessa, joita Yhdysvalloissa tapahtuu säännöllisesti ja niihin on täysin selvät kaavat miten niissä toimitaan.