Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesäloma puutteessa

Vierailija
25.07.2024 |

Arki kiireistä aikaa ja nähdään vähän. Nyt kesäloma, jonka pitäisi olla rentoutumista ja yhdessäoloa. Eipä ole ja muijalla ei mielessäkään seksi. Mielessä vaan kaverit. Vain silloin miettii minua kun tarvitsee apua. Kesäloman seksikerrat NOLLA. Lomalla ei tarvitse aikasin käydä nukkumaan niin voi lelulla hoidella omat halut. Miehen halut ei tunnu merkitsevän mitään. Kyllä masentaa tällainen suhde. Erota en viitsisi kun ihana nainen muuten. Salailee lelun käytön ja väittää ettei tule edes mieleen. Kun jää kiinni valehtelusta että ei muka käytä lelua niin vaihtoon menee. En pysty enään valehtelijan kanssa elämään vaikka valehtelun aiheena vaan lelujen käyttö. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen saa olla puutteessa. Lomalla muka antoi mies vähän enemmän mutta samaa paskaa. Olematon esileikki ja kaks min panoa. Ei mitään kiihkoa tai hellyyttä tai halua. Nopea turha avioseksisuoritus. Ja vain mies sai. Turha kenenkään sanoa että ainaki sait koska tuolla ei oikeasti tee mitään ihminen kellä on kovat halut ja kävisi koko ajan kuumana. Se ei vaan kohdistu mieheen ku se ei hoida mua yhtään. Jos vähän yrittäis ne ois helppo suunnata siihen.

Vierailija
2/5 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen puutteessa jo kolmatta kesää, kun mies lopetti seksin koronavuosiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen puutteessa jo kolmatta kesää, kun mies lopetti seksin koronavuosiin.

Miten mies voi lopettaa seksin? Voisin lopettaa telkkarin katsomisen, oluen ja sipsit, monta muutakin asiaa. Mutta en seksiä.

M50+

Vierailija
4/5 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se teidän parisuhteenne muutenkaan kovin ruusuiselta kuulosta. Täynnä epäluuloa ja katkeruutta. Eroa nyt vaan suosiolla ja etsi sopivampi.

Vierailija
5/5 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan kanssa läträäminen on lomalla kivempaa ja siksi ei seiso, joten seksi ei kiinnosta. Katsotaan sitten elokuussa, josko jaksaisi vaimon päälle könytä. Tosin tän darran paranteluun menee ainakin viikko.