Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnteko ei huvita

Vierailija
24.07.2024 |

On pakko käydä töissä, kun on lapsia ja laskuja ja teenkin työni huolella ja niin hyvin kuin osaan, mutta mitään innostusta ei ole työtä kohtaan. Kunpa voisin vaan irtisanoutua, mutta näillä laskumäärillä en voi sitä tehdä. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali. 

Vierailija
2/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat aatokset. Työelämä imee kaiken ilon elämästä. Työpäivän jälkeen ei jaksa mitään ja lopulta sitä rahaakin tulee vain sen verran että sillä selviää, mutta mitään ekstraa ei tule. Paitsi koska olen hyvä työntekijä, niin töissä hivutetaan mulle koko ajan jotain ekstraa omien töiden lisäksi.

Jos ei olisi asuntovelkaa ja lapsia irtisanoutuisin myös kokonaan ja siirtyisin määräaikaisiin töihin. En jaksa tätä oravanpyörää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit sitten tehdä, jos ei olisi laskuja ja lapsia?

Vierailija
4/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat aatokset. Työelämä imee kaiken ilon elämästä. Työpäivän jälkeen ei jaksa mitään ja lopulta sitä rahaakin tulee vain sen verran että sillä selviää, mutta mitään ekstraa ei tule. Paitsi koska olen hyvä työntekijä, niin töissä hivutetaan mulle koko ajan jotain ekstraa omien töiden lisäksi.

Jos ei olisi asuntovelkaa ja lapsia irtisanoutuisin myös kokonaan ja siirtyisin määräaikaisiin töihin. En jaksa tätä oravanpyörää.

Teet sen joko nyt itse tai kehosi tekee sen myöhemmin burn-outin muodossa. Olet nyt varoitettu.

Vierailija
5/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

työelämä on perseestä. Korkeakoulutuksesta huolimatta saa vain vähän säästöön ja ne elämän perusasiat. Suomessa kannattaa tosiaan opiskella ja vatut. Elintaso on ihan surkea yksinasuvalla.

Vierailija
6/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisille tulee laskuja liikaa joita eivät voi maksaa. Minulle tulee vain vuokra, netti, sähkölasku ja ne olen maksanut aina vaikka tulot noin 1600 nettona. Ostaako ihmiset luotolla kaikkea heti kun saavat työn ja sitten tulee kaikki laskut samaan aikaan ja eivät pysty maksamaan. Itse en osta mitään luotolla ja en tilaa tavaraa jos ei ole rahaa maksa sitä heti. näin ei tule laskujakaan ja ei palkka mene kaikki laskuihin.

Vierailija
7/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää 30 vuotta eläkkeelle! 

Tsemii

Vierailija
8/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet sen joko nyt itse tai kehosi tekee sen myöhemmin burn-outin muodossa. Olet nyt varoitettu.

Odotan sitä burn-outia. Pidän kyllä varsinaisista työtehtävistäni ja työn itsenäisyydestä. En vain jaksa tuota työn määrää, asiakkaita ja sitä että kaikki hyvät otetaan itsestään selvyytenä ja huonoja pidetään kuin kukkaa kämmenellä. 

Burnout ehkä avaisi pomojen silmiä. Ja jos ei, ainakin saan palkan ja lomapäivät. Sairasloman lisäksi.

Vierailija
9/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta hevon vi...... duunit enää. Teen sen verran että pärjään eli parina päivänä viikossa. Onneksi sain perinnön. 

Vierailija
10/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoja huvittaa. Täytyy täyttää velvollisuutensa ja käydä töissä. Tottakai. Kuka pitäisi Suomea pystyssä, jos kaikki lintsaisivat, kun ei vaan huvita.

Vierailija
11/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisille tulee laskuja liikaa joita eivät voi maksaa. Minulle tulee vain vuokra, netti, sähkölasku ja ne olen maksanut aina vaikka tulot noin 1600 nettona. Ostaako ihmiset luotolla kaikkea heti kun saavat työn ja sitten tulee kaikki laskut samaan aikaan ja eivät pysty maksamaan. Itse en osta mitään luotolla ja en tilaa tavaraa jos ei ole rahaa maksa sitä heti. näin ei tule laskujakaan ja ei palkka mene kaikki laskuihin.

Mulla ainakin on lapsia, lapsista on paljon kuluja, tarvitsee isompaa asuntoa jnejne. Nettopalkka on 2000e ja kyllä se menee äkkiä asumiseen, lasten pakollisiin menoihin ja ruokaan.

Miehen palkka suunnilleen sama ja kuluu samalla tavalla asumiseen, autoon ja pakolliseen. Aina tulee joku vakuutuslasku, autonkorjaus, kodinkoneen hajoaminen tms mihin saa käyttää ylimääräiset.

Ei meidän tilanne ole sellainen että kynsiä syötäisiin kuun lopussa, mutta ei sellainenkaan että saataisiin tehtyä mitään ekstraa. Tietysti meillä vaikutti tilanteeseen paljon korkojen nousu ja toivottavasti korot nyt pysyisi alhaalla ainakin tämän vuoden korontarkistukseen. Sitten ensin vuosi olisi taloudellisesti helpompi.

Vierailija
12/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemii

Mulla vaan vajaa 40v. Ja tässä vaiheessa jo 15v takana.

Vierailija
13/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemii

Mulla vaan vajaa 40v. Ja tässä vaiheessa jo 15v takana töitä.

Vierailija
14/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tubettajaks..tissit tiskiin ja syöt sushia.teet typeriä jou jou ruokavideoita..tai ala penttilän tapaao lyfanssi ja pimpsaa näyttelet..oisko se sitte ihanaa..

Vierailija
15/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan sitä burn-outia. Pidän kyllä varsinaisista työtehtävistäni ja työn itsenäisyydestä. En vain jaksa tuota työn määrää, asiakkaita ja sitä että kaikki hyvät otetaan itsestään selvyytenä ja huonoja pidetään kuin kukkaa kämmenellä. 

B

Lainaukset paskaantuu mutta lainataan. Olin juuri kuin Sinä. Sinnittelin ja sinnittelin ja enkä osannut tehdä orastavalle burnikselle mitään. Kaikki merkit olivat ilmassa mutta en osannut tehdä mitään vaan odotin että joku pomo huomaa ja keventää työtaakkaa tai jotain. En suostunut uskomaan että työ mistä pidin ja joka oli paras työ mitä minulla ikinä oli ollut tulisi olemaan portti romahdukseen. Tästä on 9 vuotta nyt ja olen 42. En tule koskaan palaamaan työelämään. Se on ohi. Jos koskaan joudun takaisin töihin missään muodossa tapan itseni.

Vierailija
16/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoja huvittaa. Täytyy täyttää velvollisuutensa ja käydä töissä. Tottakai. Kuka pitäisi Suomea pystyssä, jos kaikki lintsaisivat, kun ei vaan huvita.

Ihan oman tilin saldon takia käyn.

Vierailija
17/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas odotan innolla, että pääsen taas huomenna töihin. Näin se menee kun on mukava työ.

Vierailija
19/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähes 40 vuotta hoitajana.Viihdyin kovasti työssäni.Aina ei ollut helppoo,mutta  mukavat asiakkaat,rento henkilökunta ja oma motivaatio antoi voimaa. Joka päivä menin positiivisella mielellä töihin.Ei mietitty mitään " börnauttia",erilaisia suuntautumisia yms Elämä rikasta kuten edelleen.Ja jatkan ed. ns. keikkarina

Vierailija
20/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan nykyisestä työstäni burnouttia saa, työmäärä ei tapa. Toki asioiden huono suunnittelu aiheuttaa henkistä kuormitusta. Ja se, etten ole sellaisessa asemassa, että voisin juurikaan tehdä itsenäisiä päätöksiä. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän