Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnteko ei huvita

Vierailija
24.07.2024 |

On pakko käydä töissä, kun on lapsia ja laskuja ja teenkin työni huolella ja niin hyvin kuin osaan, mutta mitään innostusta ei ole työtä kohtaan. Kunpa voisin vaan irtisanoutua, mutta näillä laskumäärillä en voi sitä tehdä. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisille tulee laskuja liikaa joita eivät voi maksaa. Minulle tulee vain vuokra, netti, sähkölasku ja ne olen maksanut aina vaikka tulot noin 1600 nettona. Ostaako ihmiset luotolla kaikkea heti kun saavat työn ja sitten tulee kaikki laskut samaan aikaan ja eivät pysty maksamaan. Itse en osta mitään luotolla ja en tilaa tavaraa jos ei ole rahaa maksa sitä heti. näin ei tule laskujakaan ja ei palkka mene kaikki laskuihin.

Mä olen toimeentulotuella ja saan silti laskut maksettua

Olen kans ihmetellyt. Ilmeisesti menot kasvaa ja tulee yhtäkkiä vaan tilaamatta laskuja lisää kun työllistyy?

Vierailija
22/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te olette surkeita kun olette valinneet työn jossa ette viihdy ettekä pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta pojjaat,

Te Playstation miehet ootte just tommossia vellihousuja, koko sakki!

Vähä vastoinkäymistä ni joha ruikutetaa.

Silloko mää oli nuori, ni käytii töissä kahdessaki paikassa, joskus kolmessaki.

Ja hiihdettiinki vielä töihi, ylämäkee ja kokomatka. Ja ku päästii kotii ni jatkettii omakotitalo rakentamista. 

Vierailija
24/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan ole koskaan huvittanut. Silti olen rahanahneuksissani ollut töissä kesätöiden lisäksi jo 28 vuotta. Omaisuutta on jo melkein miljoona ja eläkekertymä on 2300€/kk. Taloudelliseti ei enää töihin tarvitsisi mennä. Silti menen jälleen ensi viikolla takaisin töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän