Mies ottaisi ylitöitä minun loman aikana kun meillä yhteistä vapaata
Tulipa mukava fiilis. Meillä ei siis ole yhteistä lomaa samaan aikaan vaan kummankin loman aikana sattuu kaksi kertaa 4 päivää samaan aikaan vapaata/lomaa.. No jokatapauksessa menee tai ei, minulla ainakin meni fiilis kokonaan kun miehelle selvästi ihan yhdentekevää meidän yhteinen vapaa-aika ja mahdollisuus tehdä joku pieni reissu vaikkapa. Minulle ei ole ongelma olla ja mennä yksikseenkään kuten suurimman osan lomasta olenkin mutta olin ajatellut että mukavaa jotain yhdessä tehdä tuolloin kun muuten vuodessa meillä on sitten aina korkeintaan 1 päivä yhdessä vapaata kerrallaan.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ihan yleistä ja normaalia ettei mies välitä yhteisestö vapaa-ajasta? Itsellä ainakin kokemusta vaan tällaisesta. Harmittaa. En taida minäkään kohta enää välittää kuin itsestäni. Ap
Melko yleistä, mutta kyllä niitä muunkinlaisia löytyy. Itse vaihdoin seuranvälttelijä-miehestä sellaiseen, joka haluaa ja tykkää viettää aikaa kanssani.
Ei hän ole ylitöissä vaan minun sängyssäni. Kohta otetaan kolmas kierros.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ihan yleistä ja normaalia ettei mies välitä yhteisestö vapaa-ajasta? Itsellä ainakin kokemusta vaan tällaisesta. Harmittaa. En taida minäkään kohta enää välittää kuin itsestäni. Ap
Mitäs jos nyt kuitenkin jätettäisiin ne muut miehet rauhaan, ja ratkaisisit asian sen miehen kanssa, jota asia koskee?
Itse otin yhteistä lomaa puolison kanssa, mutta kuvittelin että se olisi esim käymistä rannalla tai kaupungilla tai kirjan lukua, leipomista ja ruoanlaittoa yms. Mutta ei, avovaimo on luvannut että menemme auttamaan sukulaisille vähän kaiken kanssa ja että laitamme heidän sukumökkinsä kuntoon. Taitaakin koko kesä mennä huonosti nukkuessa, pihatöitä ja remonttia tehdessä, seksistä ei tietoakaan koska ei sitä voi muiden nurkissa harrastella.
Tiedän kyllä että jos tästä ääneen valitan niin se on sitten mykkä koulua kuukausi ja seksiä seuraavan kerran 2025 kesällä. Valitettavasti taloudelliset syyt pitävät yhdessä.
Otat vaan asenteen, että sulla on ihan mukavaa ja hauskaa ilman miestäkin. Jos se vinkki menee perille,hyvä niin. Ehkä niin on tarkoitettu.
Meillä porukka tekee ylitöitä jo siksikin, että saadaan rahaa säästöön, jos joudutaan työttömiksi. KUn nyt ahertaa (ja on töitä), niin työttömyys ei ole katastrofi.
Taloudellisesti JA sosiaalisesti älykäs mies! Taisin salamarakastua!
Jotenkin tämä satuttaa, en ole raahaamassa miestä mihinkään shoppailureissuille tmv vaan olen yrittänyt kysyä että mikä hänestä olisi mukavaa mitä voisimme tehdä (jotten aina olisi se joka suunnittelee ja päättä), no ei mitään ideoita, sitten kun ajattelen että menköön omalla painollaan ja tehdään sitä mitä mikäkin päivä tulee mieleen niin sekään ei ole hyvä "eihän meillä ole mitään kumminkaan, hyvin voin mennä töihin". Minä ainakin koen todella loukkaavana tämän ettei miestä oikeasti tunnu kiinnostavan yhtään. Ap
If he wanted to, he would. Ikävä kertoa, mutta miehesi ei pidä yhteistä aikaanne kovin suurena prioriteettina. Se kertoo kaiken hänen tunteistaan sinua kohtaan, jos ei edes halua viettää aikaa kanssasi. Todennäköisesti arvostaa vaan asioita joita sinulta saa (kuten seksiä ja kulujen jakamista), mutta ei arvosta ja rakasta sinua itsessään. Sen maailman rakkaimman ja ihanimman ihmisen kanssa haluaa viettää aikaa, ja sitä myös silloin järjestää.
Vierailija kirjoitti:
If he wanted to, he would. Ikävä kertoa, mutta miehesi ei pidä yhteistä aikaanne kovin suurena prioriteettina. Se kertoo kaiken hänen tunteistaan sinua kohtaan, jos ei edes halua viettää aikaa kanssasi. Todennäköisesti arvostaa vaan asioita joita sinulta saa (kuten seksiä ja kulujen jakamista), mutta ei arvosta ja rakasta sinua itsessään. Sen maailman rakkaimman ja ihanimman ihmisen kanssa haluaa viettää aikaa, ja sitä myös silloin järjestää.
Niin, pakko se varmaan on uskoa ja hyväksyä ettei tämä tästä ainakaan paremmaksi tule muuttumaan. Ap
Miten ne reissut onnistuisivat paremmin, jos mies tekisi vain normaalin työajan? Silloinkin hän olisi päivät töissä, nyt vain vähän myöhempään? Onko miehesi jo lomaillut? Ehkä hänellä nyt on virtaa tehdä ylitöitä ja normiarjessa ei eikä ajattele sen kummemmin. Jos toivoisit hänen olevan kotona, sun pitää kertoa se. Toivottavasti kuuntelet myös hänen puolensa.
Meillä on lapsia ja itse tykkään painaa pitkää päivää silloin, kun puoliso on heidän kanssa lomalla. Arjessa on singottava aina nopeasti kotiin lasten luokse, mutta lomalla puoliso tekee mukavia päivä- tai yöreissuja lasten kanssa eikä itseni tarvitse miettiä kotitöitä ja lasten pärjäämistä.
merkit ovat selvät mies on kyllästynyt sinuun ja uusi ja nuorempi on jo tiedossa miehellä tai jos kovasti tekee ylitöitä niin suhde on jo alkanut...
Feel you ap. Meilläkin mies ottaa aina omaa lomaa. Se surettaa itseä, kun olisi kiva viettää aikaa perheenä. Nyt oikein hehkuttaa, mitä kaikkea kivaa aikoo ensiviikon lomallaan tehdä. Meillä on jo isommat lapset (nuorempi 13 v) eli en ole mitenkään jumissa kotona lasten kanssa, mutta silti koen kurjana tilanteen. Ja ollaan me siis perheenäkin reissattu tänä kesänä (mies piti osan lomasta yhtä aikaa meidän kanssa) mutta tuntuu, ettei haluaisi päivääkään ylimääräistä meidän kanssa. Omat menot tärkeämmät.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne reissut onnistuisivat paremmin, jos mies tekisi vain normaalin työajan? Silloinkin hän olisi päivät töissä, nyt vain vähän myöhempään? Onko miehesi jo lomaillut? Ehkä hänellä nyt on virtaa tehdä ylitöitä ja normiarjessa ei eikä ajattele sen kummemmin. Jos toivoisit hänen olevan kotona, sun pitää kertoa se. Toivottavasti kuuntelet myös hänen puolensa.
Meillä on lapsia ja itse tykkään painaa pitkää päivää silloin, kun puoliso on heidän kanssa lomalla. Arjessa on singottava aina nopeasti kotiin lasten luokse, mutta lomalla puoliso tekee mukavia päivä- tai yöreissuja lasten kanssa eikä itseni tarvitse miettiä kotitöitä ja lasten pärjäämistä.
Häh mitä pitkää päivää? Tekee vuorotyötä ja normaalistikin 12h vuorot niin nyt ottaisi niitä vuoroja vapaapäiville.. Ap
Ettei vaan olisi kyseessä väärinkäsitys tai sitten mies on todellisessa rahapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse otin yhteistä lomaa puolison kanssa, mutta kuvittelin että se olisi esim käymistä rannalla tai kaupungilla tai kirjan lukua, leipomista ja ruoanlaittoa yms. Mutta ei, avovaimo on luvannut että menemme auttamaan sukulaisille vähän kaiken kanssa ja että laitamme heidän sukumökkinsä kuntoon. Taitaakin koko kesä mennä huonosti nukkuessa, pihatöitä ja remonttia tehdessä, seksistä ei tietoakaan koska ei sitä voi muiden nurkissa harrastella.
Tiedän kyllä että jos tästä ääneen valitan niin se on sitten mykkä koulua kuukausi ja seksiä seuraavan kerran 2025 kesällä. Valitettavasti taloudelliset syyt pitävät yhdessä.
Saa olla melkoiset taloudelliset syyt. Paljonko vaimosi sinulle siis maksaa palkkaa lapasena olemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä satuttaa, en ole raahaamassa miestä mihinkään shoppailureissuille tmv vaan olen yrittänyt kysyä että mikä hänestä olisi mukavaa mitä voisimme tehdä (jotten aina olisi se joka suunnittelee ja päättä), no ei mitään ideoita, sitten kun ajattelen että menköön omalla painollaan ja tehdään sitä mitä mikäkin päivä tulee mieleen niin sekään ei ole hyvä "eihän meillä ole mitään kumminkaan, hyvin voin mennä töihin". Minä ainakin koen todella loukkaavana tämän ettei miestä oikeasti tunnu kiinnostavan yhtään. Ap
No kerro nämä asiat sille miehelle.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole yleistä, minun mies on ottanut aina lomat samaan aikaan minun kanssa.Aina ollaan lomareissuilla yhdessä oltu.