Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluton nainen

Vierailija
24.07.2024 |

Mitä olette samassa tilanteessa olevat miehet tehneet kun nainen muuttuu haluttomaksi. Seksi ei kiinnosta yhtään, ei edes jutut mene enään navan alapuolelle. Nyt tarkoitan seksiä miehen kanssa. Omakiva kyllä kiinnostaa mutta siitäkin asiasta ei puhu.

Miten toimia??? KYLLÄ MASENTAA. Kuulisi edes joskus että voisi haluta omaa rakasta

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuus on täysin normaali tila naiselle. Miehillä erittäin harvinaista.

Miksiköhän? 

Monet naiset ovat miestä herkempiä ja heidän hormonaalinen elämänsä on vahvasti syklistä (nousuja ja laskuja).

Vierailija
42/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitenkään mahdollista saada naista haluamaan seksiä vai onko ero ainut vaihtoehto?

On. Ole naisen kanssa henkisesti läsnä, kiinnostu ja kuutele mitä hänellä on mielellään. Kun olet hänen kanssaan, niin jätä omat jutut sivulle ja keskity viettämään aikaa hänen kanssaan. Tee niinkuin seurustelun alussa, ei sinua silloinkaan kiinnostanut mikään muu kuin tyttöystävä ja hänen asiat. Naisen pitää tuntea olevansa arvotsettu sellaisena kuin on, pitää tuntea olevansa rakastettu ja haluttu. Hänen pitää tuntea, että on miehelleen tärkein asia maailmassa. Kun nämä pätee alkaa seksihalujakin syntymään. Seksiä ei kannata alkaa vonkaamaan, vaan saada toinen itse heräämään ja haluamaan. Jos edelliset ei toteudu ei synny halujakaan. Jos ei ole haluja, jotkut muut asiat mättää parisuhteessa ja ne pitää ratkaista ennen. 

Mistähän se miesten jatkuva panetus syntyy? Ei sitä tarvi toisen ihmisen hyysätä, palvoa ja vaalia kuin haurasta kukkaa pakkasessa.

Juurihan tuossa joku selittää, kuinka naisen pitäisi antaa seksiä, että miehen hauras itsetunto pysyisi kasassa. Eli miehelle on ihan sama, haluaako nainen vaiko ei, kunhan antaa, että itsetunto ei mene. Tuo ei ole edes hyysäämisen vaatimista, vaan jollain aivan eri tasolla. Naisen ruumiin pitää olla miehen käytettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mies mutta pakko kommentoida.

Vaihtoon

Ei enään välitä sinusta. Jos haluaa olla kanssasi niin syynä jokin hyöty. 

Seksi ja flirtti kuuluu suhteeseen ja jos touhu menee tuollaiseksi niin miehen pääkoppa kovilla. Itsetunto romuttuu.

Sain ihanan miehen joka oli ollut tuollaisessa suhteessa ja aluksi oli vaikeeta kun miehen itsetunto oli romuttunut. Nyt kehujen, flirtin ja halujen kertomisen myötä mies muuttunut ja suhde kukoistaa 5 vuoden jälkeen. Muistan ja HALUAN kehua kuinka haluttava on ja näytän miten paljon OIKEESTI haluan.

Tsemppiä AP tosi rakkauden etsimiseen

N 38 

Kerrankin joku tietää mistä puhuu. 

Itse olen mies ja jouduin edellisessä suhteessa tilanteeseen että itsetunto romahti. 

Uuden naisen kanssa itsetunto nousi ja kaikki oli hyvin. MUTTA, nyt meno taas aika samaa. Ei kerro enää haluista, ei flirttaile, ei ehdota seksiä, ei kivoja viestejä (spontaanisti), ei halua olla seurassa(ei asuta yhdessä), kaikenlaisia syitä tulee kaikelle, sanat ja teot ristiriidassa, muut menee edelle, seksistä ei puhuta sillee ja silti väittää että kaikki normaalisti mutta ei vaan ole sellainen ihminen joka tekisi ja toimisi niin ja seksi olisi tärkeä. Vuodenko esitti kaikessa. Kyllä itsetunto alkanut painumaan samalle tasolle mihin edellisessä suhteessa meni. 

Tuollainen nainen olisi kiva löytää joka osaa ajatella miehen tunteita, itsetuntoa ja haluaa sen pitää hyvänä. 

Flirtti ym kuuluu suhteeseen muulloinkin kuin ensimetreillä. 

Nyt katselen vierestä kun nainen pyörii vain oman navan ympärillä ja se tärkein. 

Anteeksi, mutta miten tämä kuulostaa siltä kuin olisit itse vain vailla sitä validaatiota, kehuja, fllrttiä jne, mutta muistatko aidosti huomata myös sen sun naisesi? Minulla on tällainen mies joka odottaa jatkuvasti sellaista prinsessakohtelua janoaa kehuja, kosketusta ja huomiota, mutta itse tarjoaa vain bare minimum meininkiä takaisin, ja olen väsynyt kannattalemaan tällaista suhdetta. 

Ja parhaassa tapauksessa takaisin tulee pelkkää stressaantuneen miehen kiukuttelua. Stressaantunut mies, joka aikatauluttaa kaiken, vaatii hellyyttä ja painostaa puolisoaan.

Vierailija
44/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 minuutin mies 😆😆😆😆😆 nöy

Vierailija
45/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei yleensä ole kuitenkaan täysin haluttomia. Vaan haluttomia kumppaniaan kohtaan. Se on käytännössä eron ensimmäiset siemenet kylvetty kun seksi lakkaa. Mies ei sitä käytännössä yleensä tule kestämään ja ennen pitkään miehen rakkaus naista kohtaan tulee väljähtämään. Se menee vaan pitkän kaavn kutta yleensä. Ensin romahtaa miehen itsetunto. 

Miksi miehellä on niin heikko itsetunto? Ja jos itsetunto on siitä kiinni, niin miksi hän ei tee asialle mitään? Ei tee muutoksia omaan käytökseensä, että saisi sitä läheisyyttä?

Vierailija
46/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mies mutta pakko kommentoida.

Vaihtoon

Ei enään välitä sinusta. Jos haluaa olla kanssasi niin syynä jokin hyöty. 

Seksi ja flirtti kuuluu suhteeseen ja jos touhu menee tuollaiseksi niin miehen pääkoppa kovilla. Itsetunto romuttuu.

Sain ihanan miehen joka oli ollut tuollaisessa suhteessa ja aluksi oli vaikeeta kun miehen itsetunto oli romuttunut. Nyt kehujen, flirtin ja halujen kertomisen myötä mies muuttunut ja suhde kukoistaa 5 vuoden jälkeen. Muistan ja HALUAN kehua kuinka haluttava on ja näytän miten paljon OIKEESTI haluan.

Tsemppiä AP tosi rakkauden etsimiseen

N 38 

Kerrankin joku tietää mistä puhuu. 

Itse olen mies ja jouduin edellisessä suhteessa tilanteeseen että itsetunto romahti. 

Uuden naisen kanssa itsetunto nousi ja kaikki oli hyvin. MUTTA, nyt meno taas aika samaa. Ei kerro enää haluista, ei flirttaile, ei ehdota seksiä, ei kivoja viestejä (spontaanisti), ei halua olla seurassa(ei asuta yhdessä), kaikenlaisia syitä tulee kaikelle, sanat ja teot ristiriidassa, muut menee edelle, seksistä ei puhuta sillee ja silti väittää että kaikki normaalisti mutta ei vaan ole sellainen ihminen joka tekisi ja toimisi niin ja seksi olisi tärkeä. Vuodenko esitti kaikessa. Kyllä itsetunto alkanut painumaan samalle tasolle mihin edellisessä suhteessa meni. 

Tuollainen nainen olisi kiva löytää joka osaa ajatella miehen tunteita, itsetuntoa ja haluaa sen pitää hyvänä. 

Flirtti ym kuuluu suhteeseen muulloinkin kuin ensimetreillä. 

Nyt katselen vierestä kun nainen pyörii vain oman navan ympärillä ja se tärkein. 

Anteeksi, mutta miten tämä kuulostaa siltä kuin olisit itse vain vailla sitä validaatiota, kehuja, fllrttiä jne, mutta muistatko aidosti huomata myös sen sun naisesi? Minulla on tällainen mies joka odottaa jatkuvasti sellaista prinsessakohtelua janoaa kehuja, kosketusta ja huomiota, mutta itse tarjoaa vain bare minimum meininkiä takaisin, ja olen väsynyt kannattalemaan tällaista suhdetta. 

Naiset ylipäätään kannattelevat suhteita. Kannattelevat lasten kiukkua ja miehen kiukkua. Se on raskasta. Miehet jättävät naiset helposti yksin kannattelemaan.

Vierailija
47/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tosi stressaavassa työssä pari vuotta. Se päättyi jokunen kuukausi sitten (lähdin vihdoin itse pois). Oon huomannut, että sen jälkeen halut on räjähtäneet käsiin kun keho ei ole jatkuvassa taistele tai pakene-tilassa. Luulin, että olen vain tavallista haluttomampi mutta ei, en oo ollut näin himokas ikinä ennen :D Harmi ku oon sinkku.

Vierailija
48/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kummallista että nyt eivät tulekaan ne wanhusnaispersoonat ulvahtelemaan, jotka täällä aina yleensä tulevat ulvahtelemaan kun naisen haluttomuus tulee aiheeksi, että haluavat ainakin yhtä paljon kuin rykmentin verran miehiä yhteensä.

Vierailija
49/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että on naimisissa, ei todellakaan tarkoita sitä että naidaan.

Naiminen on seksiä, naimisissa olo on taloudellinen järjestely jälkeläisten elämän turvaamiseksi.

Kaksi täysin eri asiaa.

Hyvä tieto - tuli vaan mulle 27 vuotta jälkijunassa. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Nyt Saara Irene saa pakata ja häipyä täältä oitis kaikkine kimpsuineen, kampsuineen ja tavaroineen, myös sen värkin kera jota on piilotellut minulta 27 aviovuotta.

Vierailija
50/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluton nainen = normaali! Ihme valitusta.

Yhteen suuntaan haluton. Voi olla toiseen kallellaan. Jättää eropäätöksen miehelle. Ulkoistaa itsensä sanattomasti.

Vierailija
51/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kummallista että nyt eivät tulekaan ne wanhusnaispersoonat ulvahtelemaan, jotka täällä aina yleensä tulevat ulvahtelemaan kun naisen haluttomuus tulee aiheeksi, että haluavat ainakin yhtä paljon kuin rykmentin verran miehiä yhteensä.

Kyllä se halu nopeasti löytyy, kun pääsee vanhasta miehestä eroon!

Vierailija
52/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tosi stressaavassa työssä pari vuotta. Se päättyi jokunen kuukausi sitten (lähdin vihdoin itse pois). Oon huomannut, että sen jälkeen halut on räjähtäneet käsiin kun keho ei ole jatkuvassa taistele tai pakene-tilassa. Luulin, että olen vain tavallista haluttomampi mutta ei, en oo ollut näin himokas ikinä ennen :D Harmi ku oon sinkku.

Niinpä. Pistä tuohon stressaavaan työhön vielä päälle 1-2 erityislasta, vanhojen vanhempien asioiden hoito, kaikkien perheen asioiden hoito, ja märisevä mies. Haluttaako?

Vierailija
53/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun hän nukkuu niin stringien välistä väkisin sisään vaan!

Oppiipahan olemaan

Nämä haluttomat tapaukset taitaa olla yleensä mummopöksyosastoa ainakin kotioloissa

Seksuaalirikos jos nukkuvaa tökkii. Kokeile minun niksiä. Kun vaimo nukkuu menet seksinuken kanssa samaan petiin ja teet voitavasi hyvän show' n puolesta. Niin äänekkäästi, että vaimo herää. Kun hän kysyy: mitä puuhaat? Sano hyssytellen, että:   Jatka sinä pihtari unta, ja jätä tämä minun privaattiuni minun katsottavaksi! Herättää taatusti keskustelua pulman ytimestä tuossa tuokiossa.  

Vierailija
54/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppiipahan olemaan

Nämä haluttomat tapaukset taitaa olla yleensä mummopöksyosastoa ainakin kotioloissa

Seksuaalirikos jos nukkuvaa tökkii. Kokeile minun niksiä. Kun vaimo nukkuu menet seksinuken kanssa samaan petiin ja teet voitavasi hyvän show' n puolesta. Niin äänekkäästi, että vaimo herää. Kun hän kysyy: mitä puuhaat? Sano hyssytellen, että:   Jatka sinä pihtari unta, ja jätä tämä minun privaattiuni minun katsottavaksi! Herättää taatusti keskustelua pulman ytimestä tuossa tuokiossa.  

Herättää vaimon, joka ajaa sinut sohvalle leikkimään nukellasi.

Vierailija
55/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppiipahan olemaan

Ei mulla oo yhtään seksinukkea, eikä ainoaa vaimoa. Kunhan tarjosin mielikuvaa: Missä menee seksin ja seksisuhteen rajapyykki. Tarvitaanko haluttomuuteen absurdia leikkimieltä vai teollista keinoaukkoa. Eivät ne toki sulje pois toisiaan. 

Vierailija
56/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppiipahan olemaan

Ei mulla oo yhtään seksinukkea, eikä ainoaa vaimoa. Kunhan tarjosin mielikuvaa: Missä menee seksin ja seksisuhteen rajapyykki. Tarvitaanko haluttomuuteen absurdia leikkimieltä vai teollista keinoaukkoa. Eivät ne toki sulje pois toisiaan. 

Enpä usko, että naisen haluttomuus paranee sillä, että sänkyyn ilmestyy seksinukke. Veikkaan, että haluttomuus muuttuu vastenmielisyydeksi.

Vierailija
57/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset käyttää hormonaalista ehkäisyä mikä toden totta aiheuttaa usein haluttomuutta. Itse vasta näin kolmenkympin tienoilla aloitin pillerit ja niin vain haluni katosivat kuin tuhka tuuleen vaikka rakastankin kumppaniani. Seksiäkin on melkein aina kun nähdään vaikka onkin kurjaa etten tunne minkäänlaista himoa

Vierailija
58/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppiipahan olemaan

Enpä usko, että naisen haluttomuus paranee sillä, että sänkyyn ilmestyy seksinukke. Veikkaan, että haluttomuus muuttuu vastenmielisyydeksi.

Miksipä pitäisikään. Vastenmielisyys oli jo vallalla, haluttomuuden osalta tulkittuna.

Myönnän olevani harvoin oikeassa mutta yritteliäs: komediamainen lähestyminen herkkää ongelmaa kohtaan ei taida olla suomalaisessa seksuaalipulmakirjossa hyvä tapa. Mielikuvitukseni vilautti minulle kyllä mehevän tuokiokuvan. Mies, seksinukke, äimistekevä vaimo...jne.

Vierailija
59/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naisen haluttomuus ole mitään vastenmielisyyttä! Se muuttuu vastenmielisyydeksi vasta kun mies alkaa käyttäytyä kuin kiukutteleva pikkulapsi ja kostamaan muilla yhteisen elämän alueilla.

Naisen haluttomuus on usen hormonaalista tai esimerkiksi stressiin liittyvää. Tietysti jos mies on ryhtynyt vastenmieliseksi, niin sitten on kyse vastenmielisyydestä. Mutta miksi olisi, kun kyseessä on ihan sama mies, johon nainen on aikoinaan rakastunut? Miksi miesten pitää ottaa haluttomuus henkilökohtaisesti?

Vierailija
60/74 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei halua, miehellä on itsetutkistelun paikka.  Toisaalta, seksiä voi myös käyttää vallan välineenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi