Onko naisia/miehiä, jotka eivät ole olleet yhdynnässä ennen avioliittoon vihkimistä.
Olin 20-vuotias ja kaverini 23-vuotias, kun meidät vihittiin. Panimme ensimmäisen kerran hääyönä. Minuun sattui, kun kalu työntyi sisääni. Sen jälkeen olemme nussineet usein ja se on tuntunut ylihyvältä.
Kommentit (13)
On uskontoja, joiden mukaan esiaviollinen seksi on syntiä.
Voisimmeko päätyä vastaavaan tilanteeseen... kerrastamme on kymmeniä vuosia ja välissä eletty elämä? Minulle kyllä sopii oikein erinomaisesti. Koska hääpäivä - voisiko jonkun päivän ja paikan nyt lyödä lukkoon niin loppuisi tämä kamala elämä?
Onko muita jotka haluaisivat avioitua samana päivänä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tyhmä ostaa auton ilman koeajoa?
Kuka hönö maksaa täyden hinnan käytetystä autosta?
Näin vaimoani ekan kerran alasti hääyönä. Emme saaneet nukkua samassa huoneessa ennen papin aamenta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on käytetty auto? Sinäkö? On koeajettu 'maksimaalisella tuloksella'. En aio maksaa sinusta mitään... eihän sille nyt mitään voi että joku on jonkun jäte... Ihmiskeho tuottaa paljon jätettä ja sehän on tarkoitus ajaa pelloille tuottamaan uutta 'viljaa'... siitä mitä ei voi pelloille ajaa joutuu ehkä vastaamaan jossain Taivaan portilla...
Kauhulla ajattelen ja sääliksi käy jälkipolvi joka on syntynyt ties mistä kummista 'parisuhteista' joita ei oikein edes parisuhteiksi voi kutsua... ei naimisiin voi mennä kun on tullut petetyksi ja uhoaa että menee naimisiin ensimmäisen vastaantulevan kanssa ja oikeasti toteuttaa sen... täyttä hulluutta... tai sitten että jos on jollakin pariskunnalla joku vammaisaborttiriita ja mies lähtee siitä pettämään... ilman että edes tavoite on ajateltu saati seuraukset... ja sitten syntyy lapsia tämmöisistä... Suoraan sanoen ON ERITTÄIN VASTUUNTUNNOTTOMASTI saatettu ihmisiä maailmaan... Suurella todennäköisyydellä sekin on ollut joku Jumalan tarkoitus että nämä ihmiset ovat tänne syntyneet vaikka olisivat kuinka rikkinäisiä ihmisiä... Entäpä jos rikkinäiset löytää toisensa? Nykypäivän ihmissuhteita???
Ajattelemisen arvoinen asia tässä yhteydessä voisi olla semmoinen juttu että kummasta tulee parempi mätsi - joistakin random ihmisistä jotka ovat ties mistä vai sitten jostain piireistä joissa on jo edellisessä sukupolvessa ollut joku lovestoori jossa on fyysisesti sovittu täydellisesti yhteen... On tilanteita joissa todellakin uskaltaisin solmia avioliiton partnerin kanssa jota tuskin edes olen nähnyt tai en ainakaan koeajanut... ON ERITTÄIN HARVINAISTA että jotain tämmöstä nykypäivänä löytyisi mistään... mahdollisesti on toiminut entisaikoina jolloin partneri löytynyt piireistä jotka eivät ole olleet hirvittävän kaukaisia... Yksi asia on minkälaiset geenit ja DNA on ja toinen juttu sitten miksi maailma on nämä ihmiset muokannut... ja kuka kasvattanut ja minkälaisiksi tai missä olosuhteissa kasvaneet... SITÄ EI VOI ULKOPUOLISET TIETÄÄ... Mutta kuinka moni ihminen nykyään tietää partneristaan yhtään mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko naimisissa hu oran kanssa?
Toivoisin, että olisin ollut niin järkevä, etten olisi ollut ennen hääyötä. Mutta enpä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että olisin ollut niin järkevä, etten olisi ollut ennen hääyötä. Mutta enpä ollut.
Millä tavalla tuo on elämääsi haitannut jälkikäteen?
Minä annan ekan kerran vasta vihkimisen jälkeen.
Meillä oli seksiä vasta hääyönä. Tai ei se ollut vain seksiä, se oli täydellinen rakastelu, jota molemmat oli odottaneet kuukausia, siitä oli haaveiltu ja unelmoitu. Se kerta täytti kaikki haaveet. Oli hirmuisen kiihottavaa pelkästään nähdä toinen alasti ensi kertaa hääsviitin saunassa ja kun sen jälkeen päästiin sänkyyn niin voi ettien että mä sanon. Kyllä kannatti odottaa. Sen jälkeen on tietysti ollut monta ihanaa kertaa, mutta se hääyöseksi jäi kyllä ikuisesti mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä annan ekan kerran vasta vihkimisen jälkeen.
Jaa. Joko on hääpäivä tiedossa? Olisi hyvä lyödä lukkoon niin voisi ottaa vähän rennommin.
Vain ne, jotka odottavat papin aameneen ymmärtävät sen asian todellisen hienouden. Se odottamisen tuoma tunnelataus ja kiihko. Väitän, että kukaan ei saa siitä yhtä suurta tunnekokemusta, jos sänkyyn päädytään jo suhteen alussa puhumattakaan ekoista treffeistä.