Lonkkiin ja reisiin vihlova alaselkäkipu, buranakaan ei auta
Onkohan tämä jotain vakavaa kun särkylääkekään ei auta?
Kommentit (46)
Todennäköisesti iskias. Venyttelyä ja selkätreeniä.
Googlaa vaikka happy baby -jooga-asento ja kokeile mistä kiristää.
Jos olet nainen, voi olla esim. munasarjakysta.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa vaikka happy baby -jooga-asento ja kokeile mistä kiristää.
Olen kokeillut tätä, ja tuntuu, että vaikka mitä. Mikään ei auta pysyvästi.
Itsellä oireili välilevyn pullistuma noin. Vuosi piti sen kanssa kärvistellä ennen kuin helpotti.
Kannattaa kuvauttaa se selkä! Ikävää jos jää joku hermovaurio, tai jopa kävelykyky menee, vaikka olisi ollut hoidettavissa, mutta et mennyt ajoissa lääkäriin.
tee omaolossa itsearviointi ja toimi sen ohjeiden mukaan
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oireili välilevyn pullistuma noin. Vuosi piti sen kanssa kärvistellä ennen kuin helpotti.
Miten sait sen helpottamaan?
Mullekin tulee syöpä mieleen.Ei kuulosta ihan normaalilta kivulta.
Vierailija kirjoitti:
Nostan. Koko kesä on mennyt etsiessä sellaista asentoa ettei koko ajan sattuisi.
Tuleeko mieleen mennä lääkäriin?
Selkäydinkanavan ahtauma. Yleinen vaiva ylipainoisilla ja yli 60-vuotiailla. Kipulääkkeet on aika tehottomia tähän viheliäiseen kipuun.
Selkäydinkanavan puudutus saattaa auttaa. Joskus voi mennä kyllä itsestäänkin ohi tullakseen taas takaisin.
Kävin samoista oireista lääkärissä, iskias ainakin mulla kipuihin syynä.
Aloita fyssarilta. Sieltä saat ohjeita selän jumppaamiseen ja rentoutukseen. Jos niistä ei ole apua niin lääkäriin.
Otatko kunnolla sitä Buranaa? Voi ja kannattaa ottaa kuurina viikon ajan 3-4 x 600 mg.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuvauttaa se selkä! Ikävää jos jää joku hermovaurio, tai jopa kävelykyky menee, vaikka olisi ollut hoidettavissa, mutta et mennyt ajoissa lääkäriin.
Olen hakenut omaan selkäkipuun lapsesta asti apua ja vieläkään 30v jälkeen eivät selkää kuvaa.
Sanotaan vaan, että buranaa ja jumppaa selkää, ja sitten valittavat kun en ole työkykyinen enää.
Vierailija kirjoitti:
Selkäydinkanavan ahtauma. Yleinen vaiva ylipainoisilla ja yli 60-vuotiailla. Kipulääkkeet on aika tehottomia tähän viheliäiseen kipuun.
Selkäydinkanavan puudutus saattaa auttaa. Joskus voi mennä kyllä itsestäänkin ohi tullakseen taas takaisin.
Olen normaalipainoinen, N48. Kyllä, on tullut mieleen lähteä lääkäriin kun mikään ei tunnu auttavan. Ap.
Nostan. Koko kesä on mennyt etsiessä sellaista asentoa ettei koko ajan sattuisi.