kuinka paljon SINÄ/MIEHESI JOITTE ALKOHOLIA VIIKONLOPPUNA? =d
Kommentit (37)
mä en ole juonut kahvia väkevämpää. Olitsitpa kysynyt samaa viime viikonloppuna, olisi ollut melkoinen määrä viinaa luettelossa... :D
En juo koskaa, kun lapset ovat kotona. Mies vkonloppuna yövuorossa, niin hänelläkin jäi saunakaljatkin juomatta:oD
Harvoin juon, mutta nyt tuli otettua sitten oikein urakalla. Alas kurkusta meni 3 siideriä ja yksi pullo rommia (semmoinen 33cl?).. Oli muuten hyvää! Siinä tulikin sitten vuoden kiintiö juotua kerralla... ;D
yksi pullo puoliksi kumpanakin iltana, ensin lasilliset ruuan kanssa ja loput sitten kun lapset nukkumassa. Hyvää oli.
Mies joi eilen 3x0,5 litran kaljaa eli 4,5 annosta.
tissuttelu ei kuulu meidän " kulttuuriin" . Mies voi joskus sitten käydä (ehkä 2 kertaa vuodess) kavereiden kanssa kunnolla ottamassa. Mut kotona ei oteta mitään. Meillä ei harrasteta oikeastaan sellaista hienompaa ruuanlaittoakaan viikonloppuisin, joten tarvetta viinipullolle ei tule siinäkään mielessä.
joten on varmasti juonut PALJON. Itse olen perjantaista tähän su iltapäivään juonut 2 pulloa olutta.
molemmat kaksi lasia punaviiniä (1 perjantaina illalla ja toinen lauantaina illalla). perjantaina ruuan kanssa 1 pieni olut kumpainenkin.
Se on meillä ihan ruokajuomana viikonloppuisin. Ihan kummasti tulee perusruuasta vähän " hienompi" ruoka kun sen kanssa siemailee hyvää viiniä, suosittelen:)
minä 4 siideriä ja mies otti pari kaljaa, muutaman lonkeron sekä 2-3 väkevää paukkua. Tänään ei enää oteta mitään kuten ei yleensäkään sunnuntaisin
Mä join puolet viinipullosta, kossubatterin, siiderin, salmarishotin, 4-5 kaljaa. En muista enempää :)
viihteellä pe joten lista on pitkä. la join puol pulloo vinkkuu ja tänään varmaan toisen puolen
Jos tulee ruokavieraita, niin juodaan pari lasia viiniä. Jos ruokavieraat jäävät illanviettoon, niin sitten juon illan aikana yhteensä kolmisen lasia viiniä. Mies juo ne pari lasia viiniä + pari-kolme kaljaa.
Näitä vieraita meillä käy kerran kuussa suurinpiirtein. Nyt olen nollalinjalla, koska olen raskaana.
TÄNÄ viikonloppuna ei juotu kumpikaan yhtään.
Mies on ottanut 3-4 olusta.