Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 24kg laihtua vuodessa?

Vierailija
23.07.2024 |

Lähtöpaino 74kg. Oon 160cm nainen

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Eihän se ole kuin kaksi kiloa kuukaudessa. Tavoitepainosi tosin on aika alhainen. 

Itse olen tiputtanut 17 kiloa seitsemässä kuukaudessa, pari kiloa voisi vielä lähteä mutta nytkin olen jo tyytyväinen. 

Millä perusteella bmi 19.5 on alhainen?

Se on teinille normaali, mutta esim. 30v:n on kuulunut kerätä vauvoja varten vararengasta jo kymmenen vuotta. Aineenvaihduntakin on hidastunut tätä varten. Käytännössä tuon painoluokan naiset ovat malli-luurankeja

Vierailija
22/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pudottaa sen n. puoli kiloa viikossa. Alkuun varmaan putoaa nopeammin, mitä vähemmän pudotettavaa hitaammin. Itse tiputin 12kg kolmessa kuukaudessa (67kg->55kg). Olen 167cm pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista se olisi n. 0.46kg per viikko joka on terveellisen rajojen sisällä.

T sairaalloisen ylipainoinen hoitsu joka on lukenut kirjasta miten paino teoriassa putoaa

T timmissä kunnossa oleva ylipainosta laihduttanut joka on testannut teorian todeksi

Mies?

Vierailija
24/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Eihän se ole kuin kaksi kiloa kuukaudessa. Tavoitepainosi tosin on aika alhainen. 

Itse olen tiputtanut 17 kiloa seitsemässä kuukaudessa, pari kiloa voisi vielä lähteä mutta nytkin olen jo tyytyväinen. 

Se on teinille normaali, mutta esim. 30v:n on kuulunut kerätä vauvoja varten vararengasta jo kymmenen vuotta. Aineenvaihduntakin on hidastunut tätä varten. Käytännössä tuon painoluokan naiset ovat malli-luurankeja

Olen 19-vuotias. -AP

Vierailija
25/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut 22 kg puolessa vuodessa. Ja toisin kuin täällä aina väitetään, kilot eivät tulleet takaisin.

Vierailija
26/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, mutta pituudellesi täysi kitudieetti jos lihaksia vielä haluat ylläpitää käsissä ja reisissä saati takamuksessa. Jos haluat kuihtua anorektiseksi, onnistuu kyllä, ei ole liian iso urakka, mutta nätiksi et päädy muiden mielestä.

Vierailija
27/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS: Nuoremmat ovat yhä huonommassa kunnossa, ja siksi kuusikymppinen työntekijä on usein yhtä hyvä valinta kuin kolmikymppinen

https://www.hs.fi/talous/art-2000010569693.html

Vierailija
28/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tietenkin laihtua vaikka 40 kg. Mutta onko siinä järkeä. 160 cm naiselle hyvä paino on 62 kg eli laihdut 12 kg. Kovaa treeniä ja paljon juoksua. Juokseminen laihduttaa jos vaan syö terveellisesti.

"Kovaa treeniä" no jos haluat keittää sisäelimesi ja lyhentää elinikääsi niin treenaa vaan kovaa. Ja ylläpidä sairaalloista lihasmassaa. Terveyden kanssa tuolla ei taas ole mitään tekemistä. Tiesitkö esimerkiksi, että 3 päivän vesipaasto saa kehon tuottamaan uusia kantasoluja? Paasto on kirjaimellisesti ihmelääke. Samaan aikaan dieettaaminen ja "kova treenaaminen" typeryyttä, mitä edes ammattiurheilijat eivät tee

Vierailija
29/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tavoitteena on tietty paino eikä esim. vaatekoko?

Vierailija
30/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, mutta pituudellesi täysi kitudieetti jos lihaksia vielä haluat ylläpitää käsissä ja reisissä saati takamuksessa. Jos haluat kuihtua anorektiseksi, onnistuu kyllä, ei ole liian iso urakka, mutta nätiksi et päädy muiden mielestä.

Normaali ihminen ei ihannoi lihakarjaa

Vierailija
31/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut 20 kiloa puolessa vuodessa. Mutta se vaati tosi tiukkaa ruokavaliota ja päivittäistä liikuntaa jopa 3 tuntia. Ei kukaan jaksa tuollaista kovin kauaa. Olen sua pidempi 175cm. 

Vierailija
32/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HS: Nuoremmat ovat yhä huonommassa kunnossa, ja siksi kuusikymppinen työntekijä on usein yhtä hyvä valinta kuin kolmikymppinen

https://www.hs.fi/talous/art-2000010569693.html

Se on ihan hyvä että pelto-orjatöihin otetaan vanhukset eikä tuhlata nuorten elämää sellaiseen

Vierailija
33/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 19-vuotias. -AP

Alaikäbannit sinulle

Vierailija
34/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat! Aineenvaihdunta hidastuu vasta kuusikymppisenä. Eikä BMI 19,5 ole mitään luurankoa nähnytkään. Huippumallit ovat huomattavasti hoikempia.

Mutta näinhän se on, että nykyihmisen käsitys normaalista ja hoikasta on pahasti vääristynyt. 60-kiloinen on jo normaalipainon ylärajalla, jos on vain 160 cm pitkä. 

Vierailija
35/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tavoitteena on tietty paino eikä esim. vaatekoko?

Koska olen ollut 50kg ja olin silloin mielestäni sopivan kokoinen.

Vierailija
36/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh tai Keto tehokasta eli hiilihydraatit korvataan kasviksilla ja rasvaa saa "läträtä". Tärkeää on juoda tarpeeksi eli min 2,5-3 l/pvä ja ottaa keto elektrolyytti jauhetta veteen joka päivä. Eikä tarvi kävelyä enempää liikuntaa kun hiilihydraatit about 20 gr/pvä. Aamulla esim juusto, kurkkuviipaleita ja rasvakahvi. Lounas ja päivällinen lihaa, kalaa, kanaa, munia...kasviksia (kukkakaali riisi/muusi, kesäkurpitsa pasta...) ja voita. Ei leipää, perunaa, riisiä, makaronia, pullaa, pastaa, sokeria...

Vierailija
37/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihduttanut 20 kiloa puolessa vuodessa. Mutta se vaati tosi tiukkaa ruokavaliota ja päivittäistä liikuntaa jopa 3 tuntia. Ei kukaan jaksa tuollaista kovin kauaa. Olen sua pidempi 175cm. 

Ei vaadi liikuntaa enkä sitä dieetin aikana suosittele. Toki asiat voi tehdä myös huonosti ja hakkaamalla, ja saavuttaa jonkinlainen lopputulos. Ts. Voit juosta maratoonin yhdellä jalalla ja sanoa että vaati kauheasti, muut raapivat päätänsä ja säälivät

Vierailija
38/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se on: Voiko vuodessa laihtua 24 kg? suomen kielellä. En voi käsittää,  että nykyään sanajärjestys on ihan miten sattuu....

Vierailija
39/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se on: Voiko vuodessa laihtua 24 kg? suomen kielellä. En voi käsittää,  että nykyään sanajärjestys on ihan miten sattuu....

Mistä tiedät mistä olen kotoisin?

Vierailija
40/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat! Aineenvaihdunta hidastuu vasta kuusikymppisenä. Eikä BMI 19,5 ole mitään luurankoa nähnytkään. Huippumallit ovat huomattavasti hoikempia.

Mutta näinhän se on, että nykyihmisen käsitys normaalista ja hoikasta on pahasti vääristynyt. 60

Hidastuu merkittävästi 20-30v välillä, kuten palautuminenkin. Tämän vuoksi yli 30v:llä krapulatkin ovat pahempia. Koita kestää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän