Voiko 24kg laihtua vuodessa?
Kommentit (54)
Tuskin terveellisesti. Ensimmäiset 15kg on "nestettä", joka lähtee 3kk aikana ja seuraavat 9kg on sitten rasvaa, jota lähtee himoliikkumalla 1kg per kk. "Neste" tulee takaisin, kun lopetat laihdutuksen.
Ei mutta sanajärjestyksen oppia voi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin terveellisesti. Ensimmäiset 15kg on "nestettä", joka lähtee 3kk aikana ja seuraavat 9kg on sitten rasvaa, jota lähtee himoliikkumalla 1kg per kk. "Neste" tulee takaisin, kun lopetat laihdutuksen.
Höpö höpö.
Voi helpostikin. Täysi vodka.. siis voda eli vesidieetti päälle!
Jos haluaa pysyä terveenä ja parantaa terveyttään niin vhh/atkins on hyvä. Älä tee ruokavalion muutosta shokkina vaan pudota esim. yksi ruoka-aine viikossa
Ihan turha alkaa laskemaan mitään kaloreita ja jumppailemaan. Paino vaan nousee jos lihas kasvaa. Ja nälkää on siedettävä, dieettaaminen ei ole yhtä palkitsevaa kuin mässäily
On mahdollista se olisi n. 0.46kg per viikko joka on terveellisen rajojen sisällä.
Voi. Eihän se ole kuin kaksi kiloa kuukaudessa. Tavoitepainosi tosin on aika alhainen.
Itse olen tiputtanut 17 kiloa seitsemässä kuukaudessa, pari kiloa voisi vielä lähteä mutta nytkin olen jo tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei nestettä kannata pudottaa. Sen sijaan jatkuva nesteytys ja merisuolan napsiminen pitää huolen siitä, että keho saa mineraaleja ja ravinteita. Nesteet voi rutistaa pois sitten juuri ennen punnitusta jos on ihan pakko (miksi olisi)
riippuu ihan sun ferritiineistä ja kilpparista.
Ehkäpä sinun kannattaisi mieluummin asettaa tavoitteeksi normaalipano ja vahva/hyväkuntoinen ja hyvinvoiva keho.
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista se olisi n. 0.46kg per viikko joka on terveellisen rajojen sisällä.
T sairaalloisen ylipainoinen hoitsu joka on lukenut kirjasta miten paino teoriassa putoaa
Vierailija kirjoitti:
Voi. Eihän se ole kuin kaksi kiloa kuukaudessa. Tavoitepainosi tosin on aika alhainen.
Itse olen tiputtanut 17 kiloa seitsemässä kuukaudessa, pari kiloa voisi vielä lähteä mutta nytkin olen jo tyytyväinen.
Millä perusteella bmi 19.5 on alhainen?
Vierailija kirjoitti:
riippuu ihan sun ferritiineistä ja kilpparista.
Ja adhd:sta ja autismista :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt vedit luvut ihan perseestä :DD
Voi helposti. Ruokavaliomuutoksellla ja liikunnalla. Mulla putosi paino 8kk aikana noin paljon noilla konsteilla terveellisesti. Lääkärini oli erittäin mielissään, kun otin tosissaan pysyvän ruokavaliomuutoksen ja pysyvän liikunnan lisäämisen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali ja terve paino noin lyhyelle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä sinun kannattaisi mieluummin asettaa tavoitteeksi normaalipano ja vahva/hyväkuntoinen ja hyvinvoiva keho.
Lihasten rakentaminen on ihan turhaa. Samanlaista ylensyöntiä kuin rasvankin kerääminen pumpata keho täyteen proteiinia
Voi tietenkin laihtua vaikka 40 kg. Mutta onko siinä järkeä. 160 cm naiselle hyvä paino on 62 kg eli laihdut 12 kg. Kovaa treeniä ja paljon juoksua. Juokseminen laihduttaa jos vaan syö terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T sairaalloisen ylipainoinen hoitsu joka on lukenut kirjasta miten paino teoriassa putoaa
T timmissä kunnossa oleva ylipainosta laihduttanut joka on testannut teorian todeksi
Voi. Lopetat syömisen.