Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder, miksi niin pirun vaikeaa?

Vierailija
23.07.2024 |

Täällä 5-kymppinen eronnut mies, joka hakee ikäistään, aikuista, mutta nuorekasta naisseuraa. Puolet ehdokkaista näyttää edesmenneen isäni nuoremmilta sisaruksilta. Ja toinen puoli, joltain juuri ja juuri 40v bikini fitness-naisilta, jotka treenaavat 5x2 kertaa viikossa arkisin ja viikonloppuina juoksevat puolimaratoneja tai harrastavat vuorikiipeilyä ja purjehdusta.

Missä ovat kaikki normaalit aikuiset 45-55v naiset, joiden BMI on alle 30, mutta eivät kuitenkaan näytä em. iässä vielä Reetta-tädiltä? Ilmeisesti jossain muualla kuin Tinderissä.

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on helppoa kun on hyvännäköinen. Itselläni tulee muutama matchi päivässä kivan näköisiä noin 18-25 v naisia, joista suurin osa juttelee, jotkut lähtevät treffeille. Eilen olin viimeksi treffeillä erään 19 v tytön kanssa. Nähdään pian uudelleen. M35

Mitä sä näät tytössä joka on sua 16 vuotta nuorempi? Helpon kontrolloitavan? Ei ainakaan ole mitään yhteistä. 

Mitä näen? Nuoremmat naiset ovat kauniimpia ja luonteeltaan yleensä leppoisampia. Eivät ole yhtä käytettyjä ja kuluneita kuin vanhemmat naiset keskimäärin. Toki riippuu yksilöstä tuokin. En pyri kontrolloimaan yhtään ketään enkä ole sellainen ihminen, joten ei, tuo ei ole tekijä. Miksi oletat, ettei meillä olisi mitään yhteistä? Erikoinen väite kun et tunne meitä. Treffeillä ainakin kävi ilmi, että hyvinkin paljon yhteistä. Ihmisten yksilölliset luonteet ja intressit määrittävät enemmän onko jotain yhteistä kuin ikäero.

Vierailija
162/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kädestä pitäen pitäisi opastaa että mitä kirjoittaa naiselle/miehelle? 

Keksi ihan itse, mieti vaikka mitä haluaisit, että sinulta kysyttäisiin.

Yllätys yllätys kovia ollaan arvostelemaan ja kertomaan, että väärin tehty mutta, kun kysytään miten sitten pitäisi tehdä niin heittäydytään lapselliseksi.

Hohhoijaa, kun se pointti on nimenomaan se, että jos mun pitää kertoa miehelle, mitä kirjoittaa mulle, se_ei_ole mun mieheni. Enkä tuhlaa sekuntiakaan sen pohtimiseen, mitä mahdollisesti menetin. En yhtään mitään. Se oli vaan yksi tuhansista, jota en edes tuntenut. Enkä halunnut edes tutustua. Mitä kohtaa tästä on vaikea ymmärtää? 

Toiset ne vaan osaa tehdä hyviä ja persoonallisia aloituksia, joista huomaa, että profiili on luettu loppuun ajatuksella, ja joihin myös saa vastauksen. Kysykääpä niiltä, mitä ne tekee oikein. 

Terveisiä parisuhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaa koska olen aivan kyllästynyt viesteihin "mitäs sun iltaan?" "Mitäs sun viikonloppuun?" "Mitäs sun työviikkoon?"

Kysy jotain muuta, jotain hölmöä, jotain mikä kertoo että olet kiinnostunut ja herättää myös vastapuolen mielenkiinnon.

Tämä 100 %. Mulla lukee profiilissa, että tykkään keskustella aiheesta Y. Silti kukaan ei kysy tai kommentoi sitä mitenkään, eli tuskin on edes lukenut profiilin tekstejä = ei ole oikeasti kiinnostunut.

Eli jos ei heti ensimmäisessä viestissä jossa yleensä tervehditään ala keskustelemaan sinun haluamastasi aiheesta niin ei ole oikeasti kiinnostunut?

Yritä edes ymmärtää, että nainen ei jaksa kiljua innosta, kun lootaan kilahtaa kolmaskymmenes "mitäs sun xyzöqaan"-viesti. Teille miehille se todellakin saattaa olla merkki universumilta, että nyt on tekeillä jotain suurta, mutta naisille ei.

Vierailija
164/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valinnut rujon näköisen miehen koska se oli itsevarma, tuoksui hyvälle, sai mut nauramaan ja piti mua hyvänä vaikka vaihtoehtona olisi ollut nuorempi kiiltokuvamies.

Mies joka osoittaa että se haluaa mut ja suojelee mua ja voin luottaa siihen, on 100% kiinnostavampi kuin pelkkä adonis vartalo jolla naiset vaihtuu vähän väliä

Niinmutku komeat miehet yhyyy yhyy......

Vierailija
165/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiin miten pitäisi aloittaa ja siihen kyllä vastattiin, että ole kiinnostunut juuri siitä ihmisestä jolle kirjoitat viestin, mutta ei kuunnella. Haluatte siis geneerisen yleisviestin jonka voi lähettää jokaiselle matchille? Onnea matkaan, jatkakaa.

Varmasti jokaiselle naiselle deittisovelluksissa on tullut -ehkä pitkäkin- viesti, jossa mies usein kertoo laveasti itsestään, mutta jonka puusilmäkin tajuaa olevan viesti, joka lähetetään kaikille naisille. Mä vastasin näihin aina, että kiitos, mutta todella persoonaton ja geneerinen viesti. Arvatte varmaan, mitä tästä seurasi? Aivan, raivostunut mies. 

Vierailija
166/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aloituksen pointti oli oikea BMI-luku...vau. 

Vierailija
167/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset jättävät vastaamatta viesteihin vaikka ovat swaipanneet oikealle?

Kuvittelevatko he, että vääränlainen tai liian lyhyt ensimmäinen kommentti kertoo miehestä kaiken tarpeellisen?

Jos viestistä käy ilmi ettei mies ole lukenut profiiliani, en vastaa. Näitä on luokkaa 95% viesteistä. Etsin seuraa luonne edellä, eikä pelkkien kuvien perusteella viestivä voi olla kanssani hyvä match. Vastaan joka ikiselle joka on lukenut profiilini. 

Jos mies laittaa sinulle viestin "Moikka, miten on viikonloppu mennyt?" niin onko hän lukenut profiilisi vai ei?

Ei ole. 

Ja tässä meillä jälleen yksi suuttunut mies jäätyään kiinni älyllisestä laiskuudesta (tai jopa puutteesta?). 

Vierailija
168/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sitä uutta oppii eli jos et laita panda emojia viestiisi olet massa postittaja vaikka kirjoittaisit vain "Moi miten on viikonloppu mennyt?" aloituksena.

Juuri näin, myös ilman pandaa. Alkaako valkenemaan yhtään? Ei?  Vai teitkö pandasta komean miehen itsellesi? 

Vierailija
169/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää taas naurattaa, miten tässäkin ketjussa 40-60v miehet antaa ymmärtää, että pokailevat itseään puolet nuorempia naisia suhteisiin. Kuitenkaan tällaisia pariskuntia ei näy missään yleisesti, esim kauppaostoksilla tai ravintoloissa yhdessä. Miksi ei? Joko eivät kehtaa näyttäytyä yhdessä, tai sitten.... Niitä ei ole. Kumpaa veikkaatte? 

Vierailija
170/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaa koska olen aivan kyllästynyt viesteihin "mitäs sun iltaan?" "Mitäs sun viikonloppuun?" "Mitäs sun työviikkoon?"

Kysy jotain muuta, jotain hölmöä, jotain mikä kertoo että olet kiinnostunut ja herättää myös vastapuolen mielenkiinnon.

Tämä 100 %. Mulla lukee profiilissa, että tykkään keskustella aiheesta Y. Silti kukaan ei kysy tai kommentoi sitä mitenkään, eli tuskin on edes lukenut profiilin tekstejä = ei ole oikeasti kiinnostunut.

Eli jos ei heti ensimmäisessä viestissä jossa yleensä tervehditään ala keskustelemaan sinun haluamastasi aiheesta niin ei ole oikeasti kiinnostunut?

Yritä edes ymmärtää, että nainen ei jaksa kiljua innosta, kun lootaan kilahtaa kolmaskymm

Niin ja mies saa sen yhden mätsin kuukaudessa ja kuulumisten kysely on normaalien ihmisten tapa käynnistää keskustelu. Jos nainen ei siihen halua vastata hän vaan keräilee mätsejä olematta aidosti kiinnostunut.

171/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä ovat kaikki normaalit aikuiset 45-55v naiset, joiden BMI on alle 30, mutta eivät kuitenkaan näytä em. iässä vielä Reetta-tädiltä?"

Aloituksessa esitettyyn kysymykseen vastaus: esimerkiksi lavatansseissa. Elävän elämän kohtaamisissa selviää saman tien millainen ihminen tuo kohtaamasi on ulkoisesti.

M60

Vierailija
172/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiin miten pitäisi aloittaa ja siihen kyllä vastattiin, että ole kiinnostunut juuri siitä ihmisestä jolle kirjoitat viestin, mutta ei kuunnella. Haluatte siis geneerisen yleisviestin jonka voi lähettää jokaiselle matchille? Onnea matkaan, jatkakaa.

Varmasti jokaiselle naiselle deittisovelluksissa on tullut -ehkä pitkäkin- viesti, jossa mies usein kertoo laveasti itsestään, mutta jonka puusilmäkin tajuaa olevan viesti, joka lähetetään kaikille naisille. Mä vastasin näihin aina, että kiitos, mutta todella persoonaton ja geneerinen viesti. Arvatte varmaan, mitä tästä seurasi? Aivan, raivostunut mies. 

Ja parasta kun se päättyy vielä johonkin passivisaggressiiviseen "i would appreciate if u answered me" ruuuun for the hills, ladies.

Vierailija
173/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä edes ymmärtää, että nainen ei j

En keräile mätsejä enkä ole kiinnostunut. Olen vaan olemassa. Miehet voivat katsoa profiiliani ja todeta "ai tällaisiako ne naiset ovatkin, hyi, aletaan homostelemaan mieluummin". Sen sijaan vänisette täällä kuin mitkätkin vauvapuntit. 

"Sun pitää sitä ja tätä että musta tuntuu sltä ja tältä" Ei kiinnosta! Koittakaa vaikka toisiinne näitä roolileikkejä missä komennatte ja simuloitte jotain pervoja fantasioitanne. Elämäni on täydellistä ilman miestä. Yrittäisitte olla edes joku pikku kiva lisä siihen, mutta eeeeei. Pelkkää ala-arvoista siittämistouhua tarjolla. Mulla on tällainen visvainen kulli, ootkos tällaista nähnyt xD Kato sieltä tuleet ällaista eritettä kun sitä hinkkaa näin hei kato xD 

Oikeasti hankkikaa elämä ja lopettakaa pillun jahtaaminen.

Vierailija
174/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistää taas naurattaa, miten tässäkin ketjussa 40-60v miehet antaa ymmärtää, että pokailevat itseään puolet nuorempia naisia suhteisiin. Kuitenkaan tällaisia pariskuntia ei näy missään yleisesti, esim kauppaostoksilla tai ravintoloissa yhdessä. Miksi ei? Joko eivät kehtaa näyttäytyä yhdessä, tai sitten.... Niitä ei ole. Kumpaa veikkaatte? 

Miten tiedät minkä ikäisiä vastaan tulevat pariskunnat ovat? Itse olen usein deittaillut 10-15 v nuorempia naisia, ja meitä on aina luultu suunnilleen saman ikäisiksi. Olenkin ikäistäni nuoremman näköinen mies, enkä väitä, että tämä pätee kaikkiin. Pointti kuitenkin on, etteivät ihmiset tiedä minkä ikäisiä olemme. Ei ole numeroa tatuoituna otsaan.

Vierailija
175/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä todellisuudessa ole mitään merkitystä, millä sen keskustelun avaa. Ainoastaan sillä on, KUKA sen avaa. Joltain harmaalta tavisjannulta kaikki viestit ovat outoja, kiusallisia, mielikuvituksettomia tai tylsiä. Sitten kun naisen mielestä hyvännäköinen laittaa tismalleen samoja viestejä, olivat ne leikkisiä, kiinnostuksen osoittavia, huomioivia jne. Näin saadaan itselle selitettyä, ettei olla pinnallisia kun hiivutettiin joku rumilus yhden sanan vastauksilla, vaan kyse oli hänen viesteistä. 

Vierailija
176/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei sillä todellisuudessa ole mitään merkitystä, millä sen keskustelun avaa. Ainoastaan sillä on, KUKA sen avaa. Joltain harmaalta tavisjannulta kaikki viestit ovat outoja, kiusallisia, mielikuvituksettomia tai tylsiä. Sitten kun naisen mielestä hyvännäköinen laittaa tismalleen samoja viestejä, olivat ne leikkisiä, kiinnostuksen osoittavia, huomioivia jne. Näin saadaan itselle selitettyä, ettei olla pinnallisia kun hiivutettiin joku rumilus yhden sanan vastauksilla, vaan kyse oli hänen viesteistä. "

Vähän samalla periaatteella toimii katse ja muut signaalit oikeassa elämässä. Jos nainen tykkää miehestä siinä mielessä, silloin katse ja niistä-näistä puhuminen ovat naisen mielestä ilmiselvä signaali miehelle. Jos nainen ei tykkää, sitten ne ovat vain katseita ja puhumista, ja mies on epätoivoinen hyypiö jos lukee niistä kiinnostusta. 

Ainoa merkittävä tekijä molemmissa skenaarioissa on se, pitääkö nainen miehestä.

Vierailija
177/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä edes ymmärtää, että nainen ei j

Silloin kun vielä olin sinkku, en ollut koskaan Tinderissä tms, mutta jätin silti vastaamatta näille latteuksia suoltaville erkeille ja mikoille. Mitä sain siitä? En yhtään mitään. 

Sitten oli, hämmästyt varmaan, niitä, jotka osasi tehdä mielenkiintoisen aloitusviestin ja niille sitten vastailin. Mietippä miksi. Sä voit itkeä tätä vääryyttä vaikka loppuelämäsi, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että tylsät aloitukset jätetään huomiotta. 

Vierailija
178/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa esimerkki sellaisesta mielenkiintoisesta aloituksesta tai hyvästä avauksesta? Aina kun tätä kysyy, tulee joku "no jos et itse keksi niin ei voi auttaa" väistö. 

Vierailija
179/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että menkää ihmiset jonnekin, missä käy muita ihmisiä ja kokeilkaa ihmissuhteen virittämistä ihan livenä. ATK ei voi tässä asiassa auttaa.

Vierailija
180/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että menkää ihmiset jonnekin, missä käy muita ihmisiä ja kokeilkaa ihmissuhteen virittämistä ihan livenä. ATK ei voi tässä asiassa auttaa.

Eihän naisia saisi lähestyä missään nykyään, kun jatkuvasti saa lukea ja kuulla miten paikoissa x, y, z halutaan vaan olla rauhassa, harrastamassa, kavereiden kanssa tai mitä ikinä muuta, kuin miesten huomion kohteena, mutta tämäkin kai pätee ainoastaan niiden "väärien" miesten kohdalla.