Tinder, miksi niin pirun vaikeaa?
Täällä 5-kymppinen eronnut mies, joka hakee ikäistään, aikuista, mutta nuorekasta naisseuraa. Puolet ehdokkaista näyttää edesmenneen isäni nuoremmilta sisaruksilta. Ja toinen puoli, joltain juuri ja juuri 40v bikini fitness-naisilta, jotka treenaavat 5x2 kertaa viikossa arkisin ja viikonloppuina juoksevat puolimaratoneja tai harrastavat vuorikiipeilyä ja purjehdusta.
Missä ovat kaikki normaalit aikuiset 45-55v naiset, joiden BMI on alle 30, mutta eivät kuitenkaan näytä em. iässä vielä Reetta-tädiltä? Ilmeisesti jossain muualla kuin Tinderissä.
Kommentit (189)
On siellä paljon muitakin.
Ap ei vaikuta millään tavalla mielenkiintoiselta.
Mitä kiinnostavaa sinussa oikeasti on?
Jos olet kuin haalea kädenpuristus, et kiinnosta ketään.
Aina sitä uutta oppii eli jos et laita panda emojia viestiisi olet massa postittaja vaikka kirjoittaisit vain "Moi miten on viikonloppu mennyt?" aloituksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse osun ikähaarukkaan ja olen normaalipainoinen, mutta minulla on fyysinen preferenssi 28-35v miehiin enkä hae enää mitään parisuhdetta kun elin aviossa jo pari vuosikymmentä eikä se ollut oma juttuni.
Jos laitan tämän viestin normaalipainoisena 50v miehenä johonkin toiseen vastaavaan aiheeseen ja että fyysinen preferenssi 30v naisiin niin luuletko että tulee plussaa vai miinusta?
Senkun laitat. Se on sinun asiasi. Ei se ketään haittaa. Mutta turha on sitten itkeä ja syyttää naisia krantuiksi, jos et saa niitä. Ilmeisesti oikeasti kuitenkin haluaisit tuon ikäisen, kun piti tulla mainitsemaan asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö paikka koko tinderi muutenkin, jos et ole korkeakoulutettu, hyvässä ammatissa oleva, lääkäri tai sotilas. Naama pitää olla tikissä ja hampaat valkoiset ja kiiltää kuin vasta lakattu lattia.
Kannattaa laittaa itsesi linnaan, tulee rakkauspostia sen jälkeen.
Jotenkin hassua kun jotkut miehet ottaa usein esille tuon linnakundien saaman rakkauspostin. Ei niille kukaan normaali nainen kirjoittele, vaan hullut ja/tai itsekin rikolliset.
Inceli ei saa edes hulluilta eikä rikollisilta, siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset jättävät vastaamatta viesteihin vaikka ovat swaipanneet oikealle?
Kuvittelevatko he, että vääränlainen tai liian lyhyt ensimmäinen kommentti kertoo miehestä kaiken tarpeellisen?
Siihen ensimmäiseen kommenttiin kannattaa panostaa. Ihan kuten oikeassakin elämässä, ensimmäiset minuutit luovat monesti pysyvän mielikuvan ihmisestä.
Höpöhöpö. Ei muutamassa minuutissa voi saada toisesta kunnon käsitystä tämän olemuksesta. Aikuiset kypsät ihmiset ymmärtävät tämän. Toki ulkonäön heti rekisteröi, miellyttääkö se vai ei, ehkä tätä yritit sanoa kykenemättä pukemaan asiaa sanoiksi? :D
No joskus voi. Ainakin negatiivisessa mielessä.
Ap, minusta suurin osa Tinderin naisista näyttää jo mummoilta noin 30 v, alkaen, jopa ennen tätä, joten uskon kyllä sinua täysin. En ole koskaan uskaltanut edes laittaa ikää 45-55 v välille. Kannattaa vain suosiolla katsella niitä nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuossa ikäluokassa on sovelluksessa mm Samuli Edelman ja Ismo Leikola jotka ovat tykänneet minusta. En ole tykännyt takaisin, koska en anna painoarvoa julkisuudelle vaan mieluummin elämän arvostukselle mm terveellisen hyvän ruoan ja liikunnan osalta joka ei valitettavasti kummastakaan välity vaikka profiilissani selkeästi tämä tuodaan esiin. Tuntuu että monet miehet uskovat saavansa jollain muilla avuilla kuin mitä profiilissa toivotaan naisen kuitenkin itselleen tai sitten vain tykkäävät kaikista tekstejä lukematta...
Miehillä on se spray and pray taktiikka Tinderissä-eli tykätään kaikista naisista ( spray), ihan sama, vaikka kuvassa olisi kukkaruukku tai vaahtosammutin, ja sitten toivotaan, että mahdollisimman moni nainen( Huom, miehet haluavat, että olisi haaremi, mistä valita) tykkäisi takaisin( pray), ja sitten alka
"Moni mies on valmis hyväksymään huomattavasti erilaisia naisia"
Ja moni nainen ei halua miestä joka "on valmis hyväksymään hänet (naisen)". Minä haluan miehen joka a) tietää mitä haluaa ja B) minä sovin siihen pirtaan eli just minä/minunlainen on se mitä hän haluaa. En missään nimessä halua kumppania joka "hyväksyy" minunlaiseni naisen, ja naapurin Pirjon, ja Seijan, ja Eevan, ja ja ja kunhan pöksyistä löytyy piirakka.
Vastaus viestiin 128/128 eli sellainen aikuinen prinsessa siellä joka kuvittelee olevansa niiiiiiin ainutlaatuinen, että.
Vierailija kirjoitti:
On tehty kokeiluja feikkiprofiileilla, joissa tosi komea mies kirjoittaa bioonsa suoraan, että on istunut linnassa lapsiin sekaantumisesta ja silti tämä hukkuu matcheihin ja flittaileviin naisiin. SILLÄ MILTEI MUULLA KUIN ULKONÄÖLLÄ EI OLE VÄLIÄ DEITTISOVELLUKSISSA. Ei ainakaan ensialkuun.
Onneksi miehet siellä etsivät disöistä kauneutta ja sielunkumppanuutta....eikun.
Kun kerta oikeasti uskot noin, niin a) toimi niin, että saat tuon rikollisen statuksen, niin alkaa pillua tulemaan ovista ja ikkunoista tai b) painu vttuun sieltä Tinderistä.
Kaikki naiset eivät tykkää linnakundeista, vsin tietynlaiset, ja niitä on oikeasti vähän. Mutta sinulle ilmeisesti naisia ovat vain tuollaiset naiset.
Lopeta tästä asiasta jankuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa koska olen aivan kyllästynyt viesteihin "mitäs sun iltaan?" "Mitäs sun viikonloppuun?" "Mitäs sun työviikkoon?"
Kysy jotain muuta, jotain hölmöä, jotain mikä kertoo että olet kiinnostunut ja herättää myös vastapuolen mielenkiinnon.
Tämä 100 %. Mulla lukee profiilissa, että tykkään keskustella aiheesta Y. Silti kukaan ei kysy tai kommentoi sitä mitenkään, eli tuskin on edes lukenut profiilin tekstejä = ei ole oikeasti kiinnostunut.
Eli jos ei heti ensimmäisessä viestissä jossa yleensä tervehditään ala keskustelemaan sinun haluamastasi aiheesta niin ei ole oikeasti kiinnostunut?
Ei sitä oteta puheeksi e
Keskustelut ovat jatkuneet pidemmällekin. Eihän sitä tiedäkään, jos tulevaisuudessa joku yllättää. En kyllä pidätä hengitystäni sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa koska olen aivan kyllästynyt viesteihin "mitäs sun iltaan?" "Mitäs sun viikonloppuun?" "Mitäs sun työviikkoon?"
Kysy jotain muuta, jotain hölmöä, jotain mikä kertoo että olet kiinnostunut ja herättää myös vastapuolen mielenkiinnon.
Tämä 100 %. Mulla lukee profiilissa, että tykkään keskustella aiheesta Y. Silti kukaan ei kysy tai kommentoi sitä mitenkään, eli tuskin on edes lukenut profiilin tekstejä = ei ole oikeasti kiinnostunut.
Eli jos ei heti ensimmäisessä viestissä jossa yleensä tervehditään ala keskustelemaan sinun haluamastasi aiheesta niin ei ole oikeasti kiinnostunut?
Keskustelut ovat jatkuneet pidemmällekin. Eihän sitä tiedäkään, jos tulevaisuudessa joku yllättää. En kyllä pidätä hengitystäni sitä odotellessa.
Niin tässähän olikin kyse siitä, että naiset eivät edes vastaa jos mies aloittaa "Moikka, Miten on viikonloppusi mennyt?" joten jos keskustelu on jatkunut pidemmälle ei se sovi tähän esimerkiksi.
Fiksut nuorekkaat täyspäiset vapaat naiset (ja miehet) on haluttua ja harvinaista herkkua ja he voivat valita mieleisensä kumppanin. Eli toisen fiksun nuorekkaan täyspäisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tehty kokeiluja feikkiprofiileilla, joissa tosi komea mies kirjoittaa bioonsa suoraan, että on istunut linnassa lapsiin sekaantumisesta ja silti tämä hukkuu matcheihin ja flittaileviin naisiin. SILLÄ MILTEI MUULLA KUIN ULKONÄÖLLÄ EI OLE VÄLIÄ DEITTISOVELLUKSISSA. Ei ainakaan ensialkuun.
Onneksi miehet siellä etsivät disöistä kauneutta ja sielunkumppanuutta....eikun.
Kun kerta oikeasti uskot noin, niin a) toimi niin, että saat tuon rikollisen statuksen, niin alkaa pillua tulemaan ovista ja ikkunoista tai b) painu vttuun sieltä Tinderistä.
Kaikki naiset eivät tykkää linnakundeista, vsin tietynlaiset, ja niitä on oikeasti vähän. Mutta sinulle ilmeisesti naisia ovat vain tuollaiset naiset.
Lopeta tästä asiasta jankuttaminen.
Totta kai miehet swaippaavat oikealle ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Onko joku väittänyt muuta? Naiset ovat tosin paljon nirsompia tässä suhteessa.
Miksi puhut minulle kuin tuntisit minut? Itse olen sattumoisin Tinderissä ja menestyn siellä hyvin, koska olen komea mies. Puhun kokemuksesta. Mutta suurimmalle osalle miehistä asia ei ole näin.
Eihän melkein kukaan nainen lähtökohtaisesti tykkää linnakundista, mutta ei tuo ongelmakaan monelle ole, kunhan mies on komea. Se oli tuossa pointtina. Ulkonäkö ratkaisee hyvin paljon.
Mikä jankuttaminen? Olet anonyymillä palstalla, et tiedä kenelle puhut tai että olen jankuttanut yhtään mistään mitään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 45 v timmi ja elämäniloinen, asiansa hyvin hoitanut nainen. Kuulut tinderin ikähaarukkaani koska haluaisin olla avoin kaikelle, mutta valitettavasti jokainen yli 50 vuotias mies myös näyttää siltä. Pääsääntöisesti olen näyttänyt tykkäävän itse 40-46 vuoitiaista, mutta heissäkin suurin osa on kaljuja, iso mahaisia ja elämänsä huonosti hoitaneita joita en ole hakemassa.
No ei todella ole. Olen itse 41.v nainen ja ikähaarukka mulla on 37-50. Minä taas enemmän ihmettelen, miten voi olla niin paljon hyväkuntoisia miehiä. On toki normaaleja ja muitakin, mutta noita korkeastikoulutettuja ja urheilullisia on enemmän kuin puolet. Joka sinällään on Hassua, kun näitä ei taas arjessa niin paljon näy. Tai siis samassa suhteessa.
Pk-seudulla voikin olla noin. Pienemmillä paikkakunnilla taso on aika paljon surkeampi
Vierailija kirjoitti:
Vastaus viestiin 128/128 eli sellainen aikuinen prinsessa siellä joka kuvittelee olevansa niiiiiiin ainutlaatuinen, että.
Voi että oletpa sä nyt vihainen, sellainen tunteenpurkaus sitten sieltä 😂. Ja kyllä luulenkin, enkä halua miestä joka ei pidä minua ainutlaatuisena! Hajoa kiukkuusi!
Noista tulee kyllä näin naisena mieleen, että siellä on jokin botti tekoälyn voimalla kirjoittelemassa eikä oikea henkilö.
Tekoäly ne kirjoittikin. Mutta pointtina oli, ettei viestin tarvitse olla pitkä, mutta jotain kiinnostavaa. Esimerkiksi jos ihmisellä on profiilissa kuva New Yorkin matkalta, kysyä mikä oli parasta siellä. Jne. Pelkkä moi ei ole missään universumissa ok-aloitus, jos tasoa etsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että oletpa sä nyt vihainen, sellainen tunteenpurkaus sitten sieltä 😂. Ja kyllä luulenkin, enkä halua miestä joka ei pidä minua ainutlaatuisena! Hajoa kiukkuusi!
Mihin ihmeen kiukkuun? Sinuahan tässä alkoi selvästi lapsettamaan. Toivottavasti joskus tajuat, että sinun tinder profiilisi perusteella kukaan ei pidä sinua ainutlaatuisena oli siellä aloituksessa sitten söpöjä eläin emoje tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla sitten bmi alle 30? Onko sinulla hiukset vielä päässä? Oletko atleettinen?
Jos vastaus kaikkeen on ei, niin ne luostarimunkin näköiset Pirkko-Riitat ovat kyllä juuri tasoasi ja algoritmi niitä tarjoaa oikein.
Joo, oma BMI 26, hiukset päässä eivätkä ole harmaat. Mikään sixpack-atleetti en ole, mutta miehen näköinen ja pystyn esim vetämään leukoja tai juoksemaan kympin. Tänä vuonna ei ole kysytty kaupassa papereita ostaessani muutaman oluen tai lonkeron, mutta viime vuonna kahdesti.
Olen hyvässä kunnossa oleva 53 v nainen. En takuulla halua miestä jolta kysellään paperit harva se päivä. Näytettäis äidiltä ja pojalta. En ole mikään rupsahtanut tantta vaan todellakin ihan ikäiseni näköinen mutta hyväkuntoinen ja kekkee nainen.
Tämäkin näkökulma vaikka kyllä ymmärrän ap:n ongelman. Sama se on naisilla.
Tai sitten miehet eivät vain ole niin nirsoja, kuin naiset? Moni mies on valmis hyväksymään huomattavasti erilaisia naisia, kun taas suurinosa naisista haluaa vain niitä vähintään top10 miehiä