Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder, miksi niin pirun vaikeaa?

Vierailija
23.07.2024 |

Täällä 5-kymppinen eronnut mies, joka hakee ikäistään, aikuista, mutta nuorekasta naisseuraa. Puolet ehdokkaista näyttää edesmenneen isäni nuoremmilta sisaruksilta. Ja toinen puoli, joltain juuri ja juuri 40v bikini fitness-naisilta, jotka treenaavat 5x2 kertaa viikossa arkisin ja viikonloppuina juoksevat puolimaratoneja tai harrastavat vuorikiipeilyä ja purjehdusta.

Missä ovat kaikki normaalit aikuiset 45-55v naiset, joiden BMI on alle 30, mutta eivät kuitenkaan näytä em. iässä vielä Reetta-tädiltä? Ilmeisesti jossain muualla kuin Tinderissä.

Kommentit (189)

Vierailija
141/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkee??

Vierailija
142/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaa koska olen aivan kyllästynyt viesteihin "mitäs sun iltaan?" "Mitäs sun viikonloppuun?" "Mitäs sun työviikkoon?"

Kysy jotain muuta, jotain hölmöä, jotain mikä kertoo että olet kiinnostunut ja herättää myös vastapuolen mielenkiinnon.

Tämä 100 %. Mulla lukee profiilissa, että tykkään keskustella aiheesta Y. Silti kukaan ei kysy tai kommentoi sitä mitenkään, eli tuskin on edes lukenut profiilin tekstejä = ei ole oikeasti kiinnostunut.

Eli jos ei heti ensimmäisessä viestissä jossa yleensä tervehditään ala keskustelemaan sinun haluamastasi aiheest

Ahaa. No, jos nuo eivät toimi, sinun pitänee keksiä jokin muu lähestymiskulma. "Moi" on minusta ihan ookoo eka viesti, vaikka ei kovinkaan omaperäinen. "Mitä sun iltaan" taas ärsyttää. "Mitäs olet täältä hakemassa" ärsyttää vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei äkäpussi, jos vastaisin viestiin ja kertoisin mitä mun iltaan kuuluu niin miten jatkaisit juttua? Kun kerran olet sitä mieltä, että siitä se uskomaton, syväluotaava tutustuminen lähtee 

Vierailija
144/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaatimuksia esim. elämäntilanteen tai arvomaailman suhteen? Itselläni ei ole paljon vaatimuksia miehen ulkonäön suhteen, mutta persoona ja ajatusmaailma tärkeitä. 

Ensimmäinen jako, jatkoon / ei jatkoon, tulee aina naisen kasvojen mukaan. Sitten muun ruumiinrakenteen. Ei vaan pysty eikä kykene, jos "naama on vääränlainen". Elämäntilanne, harrastukset ja arvomaailma tulenat vasta seuraavaksi.

Alan ymmärtää, miksei aloittajalla tärppää. Olen vähän alle 50, mutta muuten osun hänen haarukkaansa. Hemmetinmoinen turnoff nuo bmi-puheet ja ruumiinrakennesössötys. Jokaisella on preferenssinsä, itseäni kiinnostaa ihminen, jolle mentaalipuoli ja arvot ovat etusijalla.

Vierailija
145/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaatimuksia esim. elämäntilanteen tai arvomaailman suhteen? Itselläni ei ole paljon vaatimuksia miehen ulkonäön suhteen, mutta persoona ja ajatusmaailma tärkeitä. 

Ensimmäinen jako, jatkoon / ei jatkoon, tulee aina naisen kasvojen mukaan. Sitten muun ruumiinrakenteen. Ei vaan pysty eikä kykene, jos "naama on vääränlainen". Elämäntilanne, harrastukset ja arvomaailma tulenat vasta seuraavaksi.

Mikä on vääränlainen naama?

Vierailija
146/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että suurin osa naisista karttaa deittiappeja kuin ruttoa. Ne kun ovat ihan hirveitä paikkoja naisille. 

Mites harrastukset, tapahtumat, ja esim. somen sivut sinkuille (ei-deittiappeja tai sivuja kuitenkaan)?

Vierailija
147/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma jo nelikymppisellä miehellä. Oman ikäiset naiset ryppyisiä kuin eläkeläiset ja tissit roikkuu kuin kuumavesipullot.

Sullahan ei roiku mikään. 

Vierailija
148/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on helppoa kun on hyvännäköinen. Itselläni tulee muutama matchi päivässä kivan näköisiä noin 18-25 v naisia, joista suurin osa juttelee, jotkut lähtevät treffeille. Eilen olin viimeksi treffeillä erään 19 v tytön kanssa. Nähdään pian uudelleen. M35

Mitä sä näät tytössä joka on sua 16 vuotta nuorempi? Helpon kontrolloitavan? Ei ainakaan ole mitään yhteistä. 

Vierailija
149/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos miehellä on 20cm pitkä varustus?

Onko Mikkelin kittaajat eksyneet jo tähänkin ketjuun?

Vierailija
150/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset jättävät vastaamatta viesteihin vaikka ovat swaipanneet oikealle?

Kuvittelevatko he, että vääränlainen tai liian lyhyt ensimmäinen kommentti kertoo miehestä kaiken tarpeellisen?

Siihen ensimmäiseen kommenttiin kannattaa panostaa. Ihan kuten oikeassakin elämässä, ensimmäiset minuutit luovat monesti pysyvän mielikuvan ihmisestä.

Eikö sitä nainen voisi vastata vaikka takaisin, että moi ja siitä sitten lähteä keskustelemaan?

Koska pelkkä moi antaa ihmisestä yksinkertaisen kuvan. Ei viestin tarvitse olla pitkä tai ihmeellinen. Mieluiten tietenkin jotain profiiliin liittyvää.

Hei! Millainen olisi sun unelmapäivä ilman aikatauluja?

Terve! Mikä on sellainen asia, josta et luopui

Mulle toimis paremmin moi, miten kesä on mennyt. Noi muut kuulostavat (treffi)työhaastattelulta.

Vierailija
151/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuossa ikäluokassa on sovelluksessa mm Samuli Edelman ja Ismo Leikola jotka ovat tykänneet minusta. En ole tykännyt takaisin, koska en anna painoarvoa julkisuudelle vaan mieluummin elämän arvostukselle mm terveellisen hyvän ruoan ja liikunnan osalta joka ei valitettavasti kummastakaan välity vaikka profiilissani selkeästi tämä tuodaan esiin. Tuntuu että monet miehet uskovat saavansa jollain muilla avuilla kuin mitä profiilissa toivotaan naisen kuitenkin itselleen tai sitten vain tykkäävät kaikista tekstejä lukematta... 

Miehillä on se spray and pray taktiikka Tinderissä-eli tykätään kaikista naisista ( spray), ihan sama, vaikka kuvassa olisi kukkaruukku tai vaahtosammutin, ja sitten toivotaan, että mahdollisimman moni nainen( Huom, miehet haluavat, että olisi haaremi, mistä valita) tykkäisi takaisin( pray), ja sitten alka

Niin, miehille siis kelpaa kuka vain hyväksikäytettäväksi. Naiset ovat biologisesti nirsompia. 

Vierailija
152/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minusta suurin osa Tinderin naisista näyttää jo mummoilta noin 30 v, alkaen, jopa ennen tätä, joten uskon kyllä sinua täysin. En ole koskaan uskaltanut edes laittaa ikää 45-55 v välille. Kannattaa vain suosiolla katsella niitä nuorempia naisia. 

Käynti optikolla saattaa auttaa. 

Vierailija
153/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset jättävät vastaamatta viesteihin vaikka ovat swaipanneet oikealle?

Kuvittelevatko he, että vääränlainen tai liian lyhyt ensimmäinen kommentti kertoo miehestä kaiken tarpeellisen?

Siihen ensimmäiseen kommenttiin kannattaa panostaa. Ihan kuten oikeassakin elämässä, ensimmäiset minuutit luovat monesti pysyvän mielikuvan ihmisestä.

Höpöhöpö. Ei muutamassa minuutissa voi saada toisesta kunnon käsitystä tämän olemuksesta. Aikuiset kypsät ihmiset ymmärtävät tämän. Toki ulkonäön heti rekisteröi, miellyttääkö se vai ei, ehkä tätä yritit sanoa kykenemättä pukemaan asiaa sanoiksi? :D

Kyllä voi ja netissä vielä helpommin, koska viestit ovat usein ainoa kommunikointikeino. 

Vierailija
154/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minusta suurin osa Tinderin naisista näyttää jo mummoilta noin 30 v, alkaen, jopa ennen tätä, joten uskon kyllä sinua täysin. En ole koskaan uskaltanut edes laittaa ikää 45-55 v välille. Kannattaa vain suosiolla katsella niitä nuorempia naisia. 

Missä maassa 30 v näyttää mummolta? Itse olin 30-vuotiaana elämäni kunnossa enkä todellakaan näyttänyt vanhukselta. Lisäksi outoa että vanhan ukon pitää saada nuori tyttö. Miksi?

Vierailija
155/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan ymmärtää, miksei aloittajalla tärppää. Olen vähän alle 50, mutta muuten osun hänen haarukkaansa. Hemmetinmoinen turnoff nuo bmi-puheet ja ruumiinrakennesössötys. Jokaisella on preferenssinsä, itseäni kiinnostaa ihminen, jolle mentaalipuoli ja arvot ovat etusijalla.

Olen samaa mieltä. Ja itsekin alle 50 v. Ulkonäkökeskeinen ja painonvartija, ei kyllä minunlaiseni ihminen. Hän itse ei mainitse persoonastaan tai harrastuksistaan mitään. 

Minulla myös henkinen yhteys, tietynlainen samankaltaisuus (riittävästi että on yhteisymmärrystä) sekä yhteiset arvot merkitsevät eniten. 

Vierailija
156/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla sitten bmi alle 30? Onko sinulla hiukset vielä päässä? Oletko atleettinen?

Jos vastaus kaikkeen on ei, niin ne luostarimunkin näköiset Pirkko-Riitat ovat kyllä juuri tasoasi ja algoritmi niitä tarjoaa oikein.

Eihän mitään tasoja pitänyt olla... Nytkö niitä taas on? 

Vierailija
157/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 45 v timmi ja elämäniloinen, asiansa hyvin hoitanut nainen. Kuulut tinderin ikähaarukkaani koska haluaisin olla avoin kaikelle, mutta valitettavasti jokainen yli 50 vuotias mies myös näyttää siltä. Pääsääntöisesti olen näyttänyt tykkäävän itse 40-46 vuoitiaista, mutta heissäkin suurin osa on kaljuja, iso mahaisia ja elämänsä huonosti hoitaneita joita en ole hakemassa. 

No ei todella ole. Olen itse 41.v nainen ja ikähaarukka mulla on 37-50. Minä taas enemmän ihmettelen, miten voi olla niin paljon hyväkuntoisia miehiä. On toki normaaleja ja muitakin, mutta noita korkeastikoulutettuja ja urheilullisia on enemmän kuin puolet. Joka sinällään on Hassua, kun näitä ei taas arjessa niin paljon näy. Tai siis samassa suhteessa. 

Pk-seudulla voikin olla noin. Pienemmillä paikkakunnilla tas

Asun Oulussa. Toki ei tämä pieni paikka ole, mutta en ihan laskisi pk-seuduksi. 

Vierailija
158/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että suurin osa naisista karttaa deittiappeja kuin ruttoa. Ne kun ovat ihan hirveitä paikkoja naisille. 

Juu onhan se varmasti rankkaa, kun saa valita parhaat päältä eikä tarvitse itse tehdä mitään, kun miehet ottavat yhteyttä. Huh huh, että on rankkaa ja kamalaa.

Vierailija
159/189 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa 30 v näyttää mummolta? Itse olin 30-vuotiaana elämäni kunnossa enkä todellakaan näyttänyt vanhukselta. Lisäksi outoa että vanhan ukon pitää saada nuori tyttö. Miksi?

Suomalainen 30v nainen näyttää aasiassa mummolta.

Vierailija
160/189 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista tulee kyllä näin naisena mieleen, että siellä on jokin botti tekoälyn voimalla kirjoittelemassa eikä oikea henkilö.

Tekoäly ne kirjoittikin. Mutta pointtina oli, ettei viestin tarvitse olla pitkä, mutta jotain kiinnostavaa. Esimerkiksi jos ihmisellä on profiilissa kuva New Yorkin matkalta, kysyä mikä oli parasta siellä. Jne. Pelkkä moi ei ole missään universumissa ok-aloitus, jos tasoa etsii.

Seulasilla tuo moi on kyllä toiminut.