Tinder, miksi niin pirun vaikeaa?
Täällä 5-kymppinen eronnut mies, joka hakee ikäistään, aikuista, mutta nuorekasta naisseuraa. Puolet ehdokkaista näyttää edesmenneen isäni nuoremmilta sisaruksilta. Ja toinen puoli, joltain juuri ja juuri 40v bikini fitness-naisilta, jotka treenaavat 5x2 kertaa viikossa arkisin ja viikonloppuina juoksevat puolimaratoneja tai harrastavat vuorikiipeilyä ja purjehdusta.
Missä ovat kaikki normaalit aikuiset 45-55v naiset, joiden BMI on alle 30, mutta eivät kuitenkaan näytä em. iässä vielä Reetta-tädiltä? Ilmeisesti jossain muualla kuin Tinderissä.
Kommentit (189)
Milloin miehet tajuaa sen, että Tinderin algoritmi toimii niin, että se tarjoaa siellä sen tasoisia kumppaneita, kuin mitä itse olemme. Perustuen profiiliimme ja käyttäytymiseemme, ja saamaamme vastineeseen.
" Turha on taistella tutkainta vastaan, ap, ja muut miehet, ja varsinkaan syyttää naisia kranttuudesta!"
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla sitten bmi alle 30? Onko sinulla hiukset vielä päässä? Oletko atleettinen?
Jos vastaus kaikkeen on ei, niin ne luostarimunkin näköiset Pirkko-Riitat ovat kyllä juuri tasoasi ja algoritmi niitä tarjoaa oikein.
Hiuksille voi yhtä vähän kuin pienille tissielle.
Ei AP mutta M51 ohuilla hiuksilla. Muuten sitten olenkin lihaksikas rypytön ja viriili ukko. Onneksi olen parisuhteessa kun olen kavereiden paritumis ongelmia katsonut, Naiset ei ole kovin hyviä monessa mielessä. Eniten vika mielessä
Vierailija kirjoitti:
Milloin miehet tajuaa sen, että Tinderin algoritmi toimii niin, että se tarjoaa siellä sen tasoisia kumppaneita, kuin mitä itse olemme. Perustuen profiiliimme ja käyttäytymiseemme, ja saamaamme vastineeseen.
" Turha on taistella tutkainta vastaan, ap, ja muut miehet, ja varsinkaan syyttää naisia kranttuudesta!"
Jos kumpikaan sukupuoli ei löydä mitä etsii, niin ei algoritmi toimi
Miksi naiset jättävät vastaamatta viesteihin vaikka ovat swaipanneet oikealle?
Kuvittelevatko he, että vääränlainen tai liian lyhyt ensimmäinen kommentti kertoo miehestä kaiken tarpeellisen?
Naiset tuskin ottaa tuota edes tosissaan. Tyttöjenilloissa varmaan hihitellään ja katsellaan kun miehet ovat liian tosissaan asian kanssa.
Huumori pidentää ikää
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelevatko he, että vääränlainen tai liian lyhyt ensimmäinen kommentti kertoo miehestä kaiken tarpeellisen?
Mitä olen kavereilta kuullut niin monet naiset ovat niin epävarmoja itsestään, että pönkittävät omaa itsetuntoa keräämällä noita tykkäyksiä ilman aikomustakaan oikeasti tutustua miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Viestejä tulee naisille niin paljon ettei ehdi kaikkiin tutustua......
Tinder on helppoa kun on hyvännäköinen. Itselläni tulee muutama matchi päivässä kivan näköisiä noin 18-25 v naisia, joista suurin osa juttelee, jotkut lähtevät treffeille. Eilen olin viimeksi treffeillä erään 19 v tytön kanssa. Nähdään pian uudelleen. M35
En vastaa koska olen aivan kyllästynyt viesteihin "mitäs sun iltaan?" "Mitäs sun viikonloppuun?" "Mitäs sun työviikkoon?"
Kysy jotain muuta, jotain hölmöä, jotain mikä kertoo että olet kiinnostunut ja herättää myös vastapuolen mielenkiinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestejä tulee naisille niin paljon ettei ehdi kaikkiin tutustua......
Miksi sitten swaippaavat oikealle? Luulisi heillä olevan sen verran järkeä, että jos ei ole aikaa niin eivät tee itseään vielä kiireisemmäksi?
Vierailija kirjoitti:
En vastaa koska olen aivan kyllästynyt viesteihin "mitäs sun iltaan?" "Mitäs sun viikonloppuun?" "Mitäs sun työviikkoon?"
Kysy jotain muuta, jotain hölmöä, jotain mikä kertoo että olet kiinnostunut ja herättää myös vastapuolen mielenkiinnon.
Njaa. Jos mies on tarpeeksi komea, latteus on enemmän kuin riittävä. Toki jos ei ole niin vetävä tapaus, pelleilemällä voi ehkä saada naisen huomion, ainakin hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, että saatat hukata sen sinulle täydellisen miehen vain siksi, että mielestäni ensimmäiset sanat olivat mielestäsi väärät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, että saatat hukata sen sinulle täydellisen miehen vain siksi, että mielestäni ensimmäiset sanat olivat mielestäsi väärät?
Mies ei vain ole tarpeeksi komea. Tarpeeksi komea saa naisen tekemään tyhjänpäiväisiä aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njaa. Jos mies on tarpeeksi komea, latteus on enemmän kuin riittävä. Toki jos ei ole niin vetävä tapaus, pelleilemällä voi ehkä saada naisen huomion, ainakin hetkeksi.
Juu näinhän se on, että jos tosiaan mies on tarpeeksi komea niin tuokin nainen vastaa sekunissa "Mitäs sun iltaan?" viestiin :-)
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen kysy jotain muuta mutta et itsekään osaa antaa yhtäkään esimerkkiä mitä sitten pitäisi kysyä jotta kelpaisi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen kysy jotain muuta mutta et itsekään osaa antaa yhtäkään esimerkkiä mitä sitten pitäisi kysyä jotta kelpaisi sinulle.
No ei tietenkään osaa antaa yhtään esimerkkiä mitä pitäisi kysyä, kun ainoa mikä merkitsee on se onko mies komea vai ei.
Aina syy on komeissa miehissä, totta kai.
Jos luulette että naiset ovat niin pinnallisia, että vain ulkonäöllä on merkitystä, niin eikö juuri siksi kannattaisi vähän miettiä sitä aloitusta, että herättää sen naisen huomion?
Komeat miehet saa itseasiassa aika vähän matcheja koska naiset pitää niitä epäluotettavina...
Vierailija kirjoitti:
Tämä 100 %. Mulla lukee profiilissa, että tykkään keskustella aiheesta Y. Silti kukaan ei kysy tai kommentoi sitä mitenkään, eli tuskin on edes lukenut profiilin tekstejä = ei ole oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Aina syy on komeissa miehissä, totta kai.
Jos luulette että naiset ovat niin pinnallisia, että vain ulkonäöllä on merkitystä, niin eikö juuri siksi kannattaisi vähän miettiä sitä aloitusta, että herättää sen naisen huomion?
Komeat miehet saa itseasiassa aika vähän matcheja koska naiset pitää niitä epäluotettavina...
Mutta sinäkään et pystynyt antamaan yhtäkään esimerkkiä siitä millainen se hyvä aloitus pitäisi olla?
Ja toisinpäin se on ihan normaalia, ja ok. Mutta kun nainen tekee noin, niin pervoa ja arveluttavaa. Just joo😂🤣😅😆😅🤣