Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder, miksi niin pirun vaikeaa?

Vierailija
23.07.2024 |

Täällä 5-kymppinen eronnut mies, joka hakee ikäistään, aikuista, mutta nuorekasta naisseuraa. Puolet ehdokkaista näyttää edesmenneen isäni nuoremmilta sisaruksilta. Ja toinen puoli, joltain juuri ja juuri 40v bikini fitness-naisilta, jotka treenaavat 5x2 kertaa viikossa arkisin ja viikonloppuina juoksevat puolimaratoneja tai harrastavat vuorikiipeilyä ja purjehdusta.

Missä ovat kaikki normaalit aikuiset 45-55v naiset, joiden BMI on alle 30, mutta eivät kuitenkaan näytä em. iässä vielä Reetta-tädiltä? Ilmeisesti jossain muualla kuin Tinderissä.

Kommentit (189)

Vierailija
41/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderissä, koen hankalaksi algoritmialustan, jolla pelataan vauhdikkaasti valokuvilla ja suosittuudella, mutta oikeasti ei tiedä ihmisestä mitään. Jos tuttava- tai harrastuspiireistä löytyy joku kiinnostava sinkkumies, niin lähden tutustumaan ensin kaveripohjalta. Omassa ikäluokassa on varmaan enemmänkin meitä, jotka eivät jaksa olla puhelimella koko ajan, kun laitteista saa tarpeekseen jo töissä. N45

Kun ikää on 50+ ja kavereita, työkavereita, sukulaisia alkaa sairastua vakavasti tai kaatua saappaat jalassa, niin alkaa väistämättä ajatella, että elämä on liian lyhyt "sitku" ajatteluun. Pitää elää tässä hetkessä ja tavoitella hyvää loppuelämää ja hyvää oloa tässä ja nyt. Sitku on eläkkeellä on aikaa. Sitku on enemmän rahaa, niin matkustan enemmän. Sitkua ei vaan tule, mutta nytku on paraikaa meneillään.

M51

Vierailija
42/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse osun ikähaarukkaan ja olen normaalipainoinen, mutta minulla on fyysinen preferenssi 28-35v miehiin enkä hae enää mitään parisuhdetta kun elin aviossa jo pari vuosikymmentä eikä se ollut oma juttuni.

Jos laitan tämän viestin normaalipainoisena 50v miehenä johonkin toiseen vastaavaan aiheeseen ja että fyysinen preferenssi 30v naisiin niin luuletko että tulee plussaa vai miinusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja hakee siis nelikymppistä naista, joka pysyy nuorena ja hehkeänä tekemättä sen eteen mitään? Ihan niinkuin jotkut palstanaiset, joiden mielestä miehellä pitää olla komea vartalo, mutta salilla ei saa käydä.

En keksi muuta paikkaa kuin joku mausoleumi, jossa on palsamoituja naisia. 

Ei kai missään niin lukenut. Ikähaarukka, joka kiinnostaa itseäni on 45-55v naiset, nuorekkaat sellaiset. Siis omaa silmää miellyttävät, Eino Makusen mielipiteistä en ole kiinnostunut. 

Mutta jos liikuntahommat menevät pakkomielteisiksi, niin ei sekään ole ihan tervettä mielestäni. En oikein osaa kuvitella normiarkea tai edes yhdessäoloa viikonloppuisin naisen kanssa, joka jokaisessa profiilikuvassaan harrastaa jotain eri urheilulajia. En halua pakonomaista suorittajaa viereeni.

T. Ex-työnarkomaani

Vierailija
44/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä minä, minä maailmassa ole parisuhteen kannalta mitään järkeä. Kaikki ajattelevät vain itseään ja omaa parastaan, sitten vielä ihmetellään kun ei löydy tarpeeksi "kiinnostavaa" ihmistä, miten voitte löytää kumppanin jos ajattelette vain itseänne? "Mutku mä haluun". "Miellumin olen yksin". Pitää olla valmis paketti, mitään ei haluta rakentaa enää yhdessä.

Joo, pitää olla valmis paketti. Totta kai, mitä muuta? 

Luuletko että "rakentamalla" (eli pyrkimällä muuttamaan toista tai itseään) saa mitään muuta kuin pahaa mieltä aikaiseksi? Etenkin vanhemmat -todennäköisesti kerran eronneet- jo ymmärtävät, että lähtökohtaisesti ihmiset tulevat suhteisiin sellaisena kuin ovat, ja tietty määrä yhteensopivuutta pitää olla jotta hommassa olisi mitään järkeä. 

T aikanaan valmiin paketin tinderistä löytänyt.

Vierailija
45/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä minä, minä maailmassa ole parisuhteen kannalta mitään järkeä. Kaikki ajattelevät vain itseään ja omaa parastaan, sitten vielä ihmetellään kun ei löydy tarpeeksi "kiinnostavaa" ihmistä, miten voitte löytää kumppanin jos ajattelette vain itseänne? "Mutku mä haluun". "Miellumin olen yksin". Pitää olla valmis paketti, mitään ei haluta rakentaa enää yhdessä.

Joo, pitää olla valmis paketti. Totta kai, mitä muuta? 

Luuletko että "rakentamalla" (eli pyrkimällä muuttamaan toista tai itseään) saa mitään muuta kuin pahaa mieltä aikaiseksi? Etenkin vanhemmat -todennäköisesti kerran eronneet- jo ymmärtävät, että lähtökohtaisesti ihmiset tulevat suhteisiin sellaisena kuin ovat, ja tietty määrä yhteensopivuutta pitää olla jotta hommassa olisi mitään järkeä. 

T aikanaan valmiin paketin tinderistä löytänyt.

Minä yritin muuttaa toista 20 vuotta. Sitten itseäni 5 vuotta. Kumpikaan ei onnistunut. Eikä voikaan onnistua, tajuan sen nyt, kun elämän viimeinen kolmannes on edessä.

Valmista pakettia siis Tinderistä etsimässä.

T. "Yhdellä ollut, rauhallisesti ajettu. Vielä kilsoja edessä."

Vierailija
46/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tinderissä viime kesänä kolme päivää. Löysin etsimäni, poistuin. 

Mä uskon kyllä että kaltaisiani on vähän. Toki mulla kävi mieletön munkki että kohtasin elämäni miehen ja vielä saman tien. Oikea paikka, oikea aika. 

Vierailija
47/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on kyllä kummallinen kahtiajako naisten suhteen. Vähän kärjistettynä, siellä näyttää olevan vain kahta naistyyppiä:

1. Uskomattoman kauniita naisia, joilla urheilijan tai fitness harrastajan vartalo. 

2. Keskimääräistä rumempia, ylipainoisia naisia.

Missä kaikki normaalin näköiset naiset oikein on? Eivätkö he halua käyttää Tinderiä?

Vierailija
48/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on kyllä kummallinen kahtiajako naisten suhteen. Vähän kärjistettynä, siellä näyttää olevan vain kahta naistyyppiä:

1. Uskomattoman kauniita naisia, joilla urheilijan tai fitness harrastajan vartalo. 

2. Keskimääräistä rumempia, ylipainoisia naisia.

Missä kaikki normaalin näköiset naiset oikein on? Eivätkö he halua käyttää Tinderiä?

Saman huomioinut. Ehkä ne tavalliset, tasapainoiset ja katseenkestävät naiset ovat varattuina tahoillaan, ei siis tarvetta tinderöintiin.

Minulla on kiikarissa yksi, kaunis ja ihana tuulispää. Satutettu, ja siksi kilpikonnan kuoren ympärilleen rakentanut. Valitettavasti taidan olla arvoasteikolla aika alhaalla kun aikaa riittää moneen juttuun, mutta ei minulle. No, tulevat kuukaudet näyttävät että tuleeko hommasta mitään. Vielä ei ole leuka rinnassa, mutta vähän huolestuttaa. Kakkua kun ei voi syödä ja säästää samaan aikaan. 

Vierailija
49/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kriteerit sopivat myös minuun, mutta eipä tulisi mieleenkään etsiä seuraa Tinderistä. Voisin osallistua johonkin sinkuille järjestettyyn tapahtumaan, jossa tapaisi ihmisiä kasvotusten, jos niitä järjestettäisiin omassa kotikaupungissani, mutta seuranhakupalvelut ei ole minun juttuni. Ennen muutaman vuoden takaista eroani olin sinkku viimeksi teini-iässä 1980-luvulla, ja kumppanin etsiminen netistä tuntuu todella vieraalta ajatukselta.

Tinderissä on se hyvä puoli, että kaikki tunnustavat hakevansa seuraa. Näin ei yleensä ole, jos ollaan jossain "tapahtumassa". Ja sellaista mainitsemaasi sinkkutapahtumaa ei ole vielä osunut kohdalle. Eivätkä kaikki sinkut muutenkaan etsi kumppania tai seksiseuraa.

Mutta joo, joku sinkkupinssi tai seuranhakutunnus voisi olla jees.

Kuka suunnittelisi mallin yksinäisten, seuraa hakevien "Looking for a relationship"-tunnukseksi? Voisi olla bisnesideaa alkaa myymään sellaisia.

Vierailija
50/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipalstalla joku nainen mietti, että tietynlainen lävistys voisi olla merkki. Itse peukuttaisin vaikka T-paidalle.

Vierailija
51/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder viikko #3. Nyt alkaa tulla ruudulle niitä vähemmän hehkeitä naisia. Eikä enää tule matchejs kuten aiemmin. Algoritmit rulaa.

Vierailija
52/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkoa edelliseen: Tämän viikon perusteella Suomen yleisimmät naisten nimet ovat Sanna ja Sari.

Vierailija
53/189 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa voiko tällä luotettavasti piilottaa tinderin puhelimesta?

https://petrilopia.net/sovellusten-piilottaminen-ja-suojaaminen-kasvoje…

Vierailija
54/189 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen, mutta löysin jo kumppanin.

Hyvät poimitaan nopeasti pois

Vierailija
55/189 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksipalstalla joku nainen mietti, että tietynlainen lävistys voisi olla merkki. Itse peukuttaisin vaikka T-paidalle.

Kaupoissa oli joskus eri ostoskorit sinkuille

Vierailija
56/189 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi kadulla kävellessäni mainostaa hakevani seuraa. Saisi vaan kaikki pervot kimppuunsa

Vierailija
57/189 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin sovellusta 48-vuotiaana miehenä. Löysin lopulta pysyvän kumppanin, itseäni 2 vuotta nuoremman. Osumani olivat 35-57 v. Aika usein oli tunne, että missä ovat ne kivat, tavalliset naiset, jollaisia näin päivittäin työpaikallani. Joskus puhuinkin siitä työpaikan sinkuille, 40-60-vuotiaille. Sanoivat, ettei koskaan Tinderiin. 

Vierailija
58/189 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ikähaarukassa miehistä 90% on mörköjä ja 9.9% vuorikiipeileviä, golffaavia maratoonareita. Ja se 0.1% niitä taviksia. 

Vierailija
59/189 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on kyllä kieltämättä todella outo se naisjakauma.

Ihan hatusta heitettynä, 60 % tinderin naisprofiileista on paljon keskimääräistä kauniimpia naisia, 20 % on niitä taviksia joita tosielämässä on valtaosa naisista, ja 20 % on aivan kaamean näköisiä. 

Eli mitä koitan sanoa: tinderissä on vähän taviksia, paljon kaunottaria, ja lievä yliedustus 0/10 ulkonäön omaavia naisia.

Vierailija
60/189 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on kyllä kieltämättä todella outo se naisjakauma.

Ihan hatusta heitettynä, 60 % tinderin naisprofiileista on paljon keskimääräistä kauniimpia naisia, 20 % on niitä taviksia joita tosielämässä on valtaosa naisista, ja 20 % on aivan kaamean näköisiä. 

Eli mitä koitan sanoa: tinderissä on vähän taviksia, paljon kaunottaria, ja lievä yliedustus 0/10 ulkonäön omaavia naisia.

Tai sitten kuvissa voimakas pakkelointi, filtteröinti ja edullinen kuvakulma. Kadulla samat naiset näyttää taviksilta