Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder, miksi niin pirun vaikeaa?

Vierailija
23.07.2024 |

Täällä 5-kymppinen eronnut mies, joka hakee ikäistään, aikuista, mutta nuorekasta naisseuraa. Puolet ehdokkaista näyttää edesmenneen isäni nuoremmilta sisaruksilta. Ja toinen puoli, joltain juuri ja juuri 40v bikini fitness-naisilta, jotka treenaavat 5x2 kertaa viikossa arkisin ja viikonloppuina juoksevat puolimaratoneja tai harrastavat vuorikiipeilyä ja purjehdusta.

Missä ovat kaikki normaalit aikuiset 45-55v naiset, joiden BMI on alle 30, mutta eivät kuitenkaan näytä em. iässä vielä Reetta-tädiltä? Ilmeisesti jossain muualla kuin Tinderissä.

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45-vuotias nainen ja ikähaarukka tinderissä on 40-55. Suurin ongelma on se, että miehet on ihan älyttömän tylsän tai yksinkertaisen oloisia. Älykkääksi itseään mainostavat ovat varmastikin sitä, mutta sitten puuttuu sellainen joku tietty rentous. Suu viivana joka kuvassa ja viestittely sitten samassa linjassa. Ja sit on tietysti nämä joilla on ns pilkettä sekä silmäkulmassa että liiterissä, öhö öhö.

Itse olen ihan kivakroppainen, harrastan liikuntaa aktiivisesti ja olen kasvoiltani sellainen tavallisen nätti. Olen lopen uupunut tuohon maailmaan. 

Mulle on ihan sama vaikka miehellä olisi ylipainoakin, ja naamassa kaikkien inhoama risuparta. Ihan sama vaikka ajaisi roskia työkseen. Mutta lyhyttä miestä en halua, enkä tyhmää tai tylsää. Vähissä on vaihtoehdot. Yksi oli tuossa, mutta hän ei sitten tykännytkään musta. Minkä mahtaa.

Vierailija
22/189 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinun iässä kannattaisi hakea seuraa jostain muualta kuin tinderistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuossa ikäluokassa on sovelluksessa mm Samuli Edelman ja Ismo Leikola jotka ovat tykänneet minusta. En ole tykännyt takaisin, koska en anna painoarvoa julkisuudelle vaan mieluummin elämän arvostukselle mm terveellisen hyvän ruoan ja liikunnan osalta joka ei valitettavasti kummastakaan välity vaikka profiilissani selkeästi tämä tuodaan esiin. Tuntuu että monet miehet uskovat saavansa jollain muilla avuilla kuin mitä profiilissa toivotaan naisen kuitenkin itselleen tai sitten vain tykkäävät kaikista tekstejä lukematta... 

Vierailija
24/189 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma jo nelikymppisellä miehellä. Oman ikäiset naiset ryppyisiä kuin eläkeläiset ja tissit roikkuu kuin kuumavesipullot.

Ja sulla on tietysti itsellä vielä täysin terhakat pallit ja yhtä terhakka pylly kuin parikymppisellä?

Vierailija
25/189 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45-vuotias nainen ja ikähaarukka tinderissä on 40-55. Suurin ongelma on se, että miehet on ihan älyttömän tylsän tai yksinkertaisen oloisia. Älykkääksi itseään mainostavat ovat varmastikin sitä, mutta sitten puuttuu sellainen joku tietty rentous. Suu viivana joka kuvassa ja viestittely sitten samassa linjassa. Ja sit on tietysti nämä joilla on ns pilkettä sekä silmäkulmassa että liiterissä, öhö öhö.

Itse olen ihan kivakroppainen, harrastan liikuntaa aktiivisesti ja olen kasvoiltani sellainen tavallisen nätti. Olen lopen uupunut tuohon maailmaan. 

Mulle on ihan sama vaikka miehellä olisi ylipainoakin, ja naamassa kaikkien inhoama risuparta. Ihan sama vaikka ajaisi roskia työkseen. Mutta lyhyttä miestä en halua, enkä tyhmää tai tylsää. Vähissä on vaihtoehdot. Yksi oli tuossa, mutta hän ei sitten tykännytkään musta. Minkä mahtaa.

Niin no et sinäkään kovin fiksulta vaikuta tämän kommenttisi perusteella. Mutta niinhän se on, että normaalit ihmiset pariutuvat, muut jää rannalle ruikuttamaan.

Vierailija
26/189 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin n

En missään väitä olevani fiksu, mutta niin tyhmä en ole kuin suuri osa miehistä tuolla. 

Vierailija
27/189 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alta 30v nainen ja Tinderissä. Ihan tavallinen, mut en laiha tai lihava. Minua lähestyy, joista suurin osa yli 50v miehet!

Mikä mättää?

Vierailija
28/189 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ miehissä suurin osa silmälasien käyttäjistä on valinnut sellaiset setämieslasit, ei vaan kykene kattelemaan sellaista. Rypyt ja vanheneva kroppakin olisi ihan se ja sama, mut sellaiset täysin persoonattomat peruskehykset tekee komeastakin miehestä niin tylsän ja mitäänsanomattoman näköisen. Pahoittelen.

Vierailija
29/189 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kriteerit sopivat myös minuun, mutta eipä tulisi mieleenkään etsiä seuraa Tinderistä. Voisin osallistua johonkin sinkuille järjestettyyn tapahtumaan, jossa tapaisi ihmisiä kasvotusten, jos niitä järjestettäisiin omassa kotikaupungissani, mutta seuranhakupalvelut ei ole minun juttuni. Ennen muutaman vuoden takaista eroani olin sinkku viimeksi teini-iässä 1980-luvulla, ja kumppanin etsiminen netistä tuntuu todella vieraalta ajatukselta.

Vierailija
30/189 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi on kaupallinen sovellus.

Onhan tästä ollut puhetta jossain että sovellukselle tai no sen omistajille on hyvä jos ihmiset eivät löydä sieltä parisuhdetta. Vaan olevat sovelluksessa pitkään jotta tuovat omistajille rahaa.

Joten enpä nyt ihmettelis ettei sieltä löydy seuraa.

Vierailija
31/189 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomio tuli tehtyä naisista, kun puoli vuotta sitten tuolla olin. Eli aika selkeästi kaksijakoista porukkaa, niitä käsillä seisovia fitness naisia ja sitten tavallisia tapauksia. 

Ja yksikään noista fitness tapauksista ei kyllä matchannut ikinä Mutta kannattaa muistaa, että siellä on kyllä kivoja naisia, joilla on profiilit piilotettuina. Useamman tällä taktiikalla toimivan naisen kanssa kävin treffeillä. Itse maksoin goldin ja aloin tykkäämään lähinnä niistä ketkä olivat jo ehtineet antaa tykkäyksen minulle. Omat tykkäykset johti melko harvoin matcheihin.

3kk olin Tinderissä ja löysin omaa ikäluokkaa olevan nätin ja fiksun naisen kenen kanssa nyt olen. Tsemppiä!!!

M48

Vierailija
32/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kriteerit sopivat myös minuun, mutta eipä tulisi mieleenkään etsiä seuraa Tinderistä. Voisin osallistua johonkin sinkuille järjestettyyn tapahtumaan, jossa tapaisi ihmisiä kasvotusten, jos niitä järjestettäisiin omassa kotikaupungissani, mutta seuranhakupalvelut ei ole minun juttuni. Ennen muutaman vuoden takaista eroani olin sinkku viimeksi teini-iässä 1980-luvulla, ja kumppanin etsiminen netistä tuntuu todella vieraalta ajatukselta.

Tinderissä on se hyvä puoli, että kaikki tunnustavat hakevansa seuraa. Näin ei yleensä ole, jos ollaan jossain "tapahtumassa". Ja sellaista mainitsemaasi sinkkutapahtumaa ei ole vielä osunut kohdalle. Eivätkä kaikki sinkut muutenkaan etsi kumppania tai seksiseuraa.

Mutta joo, joku sinkkupinssi tai seuranhakutunnus voisi olla jees.

Vierailija
33/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat onnellisesti parisuhteessa tai yksin (vapaaehtoisesti). Tinderissä yrittää vaan epätoivoiset ihmiset.

Vierailija
34/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaan osu lähellekään heidän ikähaarukkaansa. Mulla on 27-35..

N42

Sinunkin ikähaarukka tulisi olla +60

Vierailija
35/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet repsahtaa nopeasti siinä kolmenkympin tietämillä. 25v ovat vielä ihan babyfaceja, pari vuotta lisää niin on ryppyjä kuin vaareilla t: kolmekymppinen tinderöijä

Vierailija
36/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hakee siis nelikymppistä naista, joka pysyy nuorena ja hehkeänä tekemättä sen eteen mitään? Ihan niinkuin jotkut palstanaiset, joiden mielestä miehellä pitää olla komea vartalo, mutta salilla ei saa käydä.

En keksi muuta paikkaa kuin joku mausoleumi, jossa on palsamoituja naisia. 

Vierailija
37/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä minä, minä maailmassa ole parisuhteen kannalta mitään järkeä. Kaikki ajattelevät vain itseään ja omaa parastaan, sitten vielä ihmetellään kun ei löydy tarpeeksi "kiinnostavaa" ihmistä, miten voitte löytää kumppanin jos ajattelette vain itseänne? "Mutku mä haluun". "Miellumin olen yksin". Pitää olla valmis paketti, mitään ei haluta rakentaa enää yhdessä.

Vierailija
38/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alta 30v nainen ja Tinderissä. Ihan tavallinen, mut en laiha tai lihava. Minua lähestyy, joista suurin osa yli 50v miehet!

Mikä mättää?

No se sovellus mättää ja ne ihmiset siellä sovelluksessa

Vierailija
39/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä, koen hankalaksi algoritmialustan, jolla pelataan vauhdikkaasti valokuvilla ja suosittuudella, mutta oikeasti ei tiedä ihmisestä mitään. Jos tuttava- tai harrastuspiireistä löytyy joku kiinnostava sinkkumies, niin lähden tutustumaan ensin kaveripohjalta. Omassa ikäluokassa on varmaan enemmänkin meitä, jotka eivät jaksa olla puhelimella koko ajan, kun laitteista saa tarpeekseen jo töissä. N45

Vierailija
40/189 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mättää?

Vaikea sanoa. Olen vähän yli 50 ja tyttäreni 25, ei tulisi mieleenkään yrittää ketään hänen ikäistään.