Olenko jotenkin kummajainen, kun kaikki rintaliivit on mulle liian korkeita
Rintojen ja hartioiden väli on älyttömän lyhyt siis.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mene ihan oikeaan liivikauppaan sieltä ne hyvät liivit löytyvät kun myyjä osaa määritellä sun koon ja mallin.
Toisenkin kerran on käynyt niin, että liivikauppias vetää niin kireän ympärysmitan, ettei sen mukaisissa liiveissä voi hengittää kunnolla. Lopputuloksena liivit, joita ei voi pitää, koska puristavat. Sekin on kuultu, kun liivikauppias toteaa, ettei myy suuremmalla ympärysmitalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät että melkein kaikki liivit ovat säädettäviä?
Olkaimet ja ympärysmitta ovat säädettäviä. Kuppi ei ole säädettävä. Vaikea on löytää sopivaa.
Ap
Hanki matalaa mallia olevat kupit, kuten vaikka balconette malliset.
Kokeile Primadonnan balconette liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole vaan lyhytselkäinen. Minulla on sama ongelma, eli varsinkin kaarituet painavat kainaloita, ja melkein kaikki liivit tuntuvat olevan pari senttiä liian korkeita. Onhan se selvä, että ei pitkäselkäiselle 175-senttiselle ja lyhytselkäiselle 155-senttiselle voi sopia samat liivit, vaikka ympärysmitta ja kuppikoko olisi sama.
En ole, vaan just tuo pitkäselkäinen 175-senttinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis onko sun tissit suunnilleen kainaloiden korkeudella?
On.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ap
Miten niin pienelle alueelle sopii 70D kokoiset litteät rinnat? Mutta tuskin mikään kummajainen olet. Ihmisten kropat nyt vain vaihtelevat suuresti eri ihmisten välillä.
Jotkut tämän tyyppiset voisivat olla hyvät
https://www.stockmann.com/calvin-klein-underwear-lift-demi--rintaliivit…
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tämän tyyppiset voisivat olla hyvät
https://www.stockmann.com/calvin-klein-underwear-lift-demi--rintaliivit…
Kiitos! Näyttävät siltä, että voisivat olla sopivat. Tuolle vaalean liivien mallille tuo on kyllä selkeästi vääränlainen, aivan liian matala.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Primadonnan balconette liivejä.
Nämä näyttävät siltä, että tuo keskikohta ei istu vaan tulee liian ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ap
Miten niin pienelle alueelle sopii 70D kokoiset litteät rinnat? Mutta tuskin mikään kummajainen olet. Ihmisten kropat nyt vain vaihtelevat suuresti eri ihmisten välillä.
70C on pieni koko, joten ei ole mitään ihmeteltävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kokosi on ap?
70C.
Ap
Kokeilepas 65 D. Se on 70C:n rinnakkaiskoko. Voi olla että jos liivin ympärys on sinulle vähän liian iso ja kuppi vähän liian pieni, niin ei istu hyvin päälle, vaikka muuten mahtuu. Kunnon liiviliikkestä tai esim. Helsingin Sokokselta tai Stockalta yleensä löytyy myös pienellä ympäryksellä ja isommalla kupilla.
Juuh, minullekin myyty ei-oota, ja yksi kotipaikkakuntani liivimyyjä sanoi että niin, nykyään on niin paljon silikoneja. Pieni ympärys ja suurehko kuppikoko siis. Olen tilannut nykyään tuolta: https://www.missmary.com/fi
Kertokaa mikä on puolikuppi ja kokokuppi? En ole ennen kuullutkaan ja mullakin on vaikea löytää liivejä.
Menee mullakin melkein solisluulle asti tuon mallisissa, jotka linkkasit.
Minä usein pyörittelen lyhyeksi sen kuppien välin, jottei jää kupit tyhjäksi, myös olen jopa pareihin liiveihin ommellut yläkupin kiinni olkanauhaan. Ja oma koko on B, miltei C, mutta todella leveä olen ja "pystypitkä", ja oman koon liivit ovat yleensä näin rintakehäleveille eri asennon rinnoille kuin minulla on. Oikein epäselvästi kerrottu, mutta liian leveä olen siis rintakehältäni rintojeni kokoon ja niiden kohtaan suhteessa, leveys ja liivien kupit vaatisivat miltei jo D-kupin sopiakseen.
Eli ap et ole kummajainen, meitä on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mikä on puolikuppi ja kokokuppi? En ole ennen kuullutkaan ja mullakin on vaikea löytää liivejä.
Kokokuppi on se iso mummomalli.
Vieläkö joku käyttää kaarituellisia liivejä? Hanki bralette tai toppi. Mukavampia päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kokosi on ap?
70C.
Ap
Kokeilepas 65 D. Se on 70C:n rinnakkaiskoko. Voi olla että jos liivin ympärys on sinulle vähän liian iso ja kuppi vähän liian pieni, niin ei istu hyvin päälle, vaikka muuten mahtuu. Kunnon liiviliikkestä tai esim. Helsingin Sokokselta tai Stockalta yleensä löytyy myös pienellä ympäryksellä ja isommalla kupilla.
Tai tai sitten B-kuppi. Ja kokeile erilaisia ympärysmittoja. Tärkeintä on se, että kuppi on täsmälleen oikean kokoinen ja oikealla kohdalla. Ympärysmittaa on helppo lyhentää, ja vielä helpompi pidentää jatkopalalla.
Vierailija kirjoitti:
Et ole vaan lyhytselkäinen. Minulla on sama ongelma, eli varsinkin kaarituet painavat kainaloita, ja melkein kaikki liivit tuntuvat olevan pari senttiä liian korkeita. Onhan se selvä, että ei pitkäselkäiselle 175-senttiselle ja lyhytselkäiselle 155-senttiselle voi sopia samat liivit, vaikka ympärysmitta ja kuppikoko olisi sama.
Mulla sama ongelma vaikka en erityisen lyhyt olekaan (162cm). Vuosikausia etsinyt sopivia liivejä. Kaarituet uppoaa kainaloihin, ylös jää tyhjää vaikka on suuret rinnat!
Olen tiimalasi vartalolta, muissakin vaatteissa on tuo ongelma löytää sopivia. Jos pitäisi selittää, niin sanoisin että ongelma on se että ollaan liian muodokkaita normivaatteisiin? Eli juurikin tavallaan "litistetty malli" tai kuvittele että joku on painanut sinua päästä maahan jolloin, mikään ei istu kunnolla, äh tajusikohan kukaan mitä ajan takaa....?
Jos ottaa isomman koon, ei istu kunnolla. Vaatteet näyttää helposti säkiltä päällä :(