Olenko jotenkin kummajainen, kun kaikki rintaliivit on mulle liian korkeita
Rintojen ja hartioiden väli on älyttömän lyhyt siis.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mene ihan oikeaan liivikauppaan sieltä ne hyvät liivit löytyvät kun myyjä osaa määritellä sun koon ja mallin.
Viimeksi kun kävin niin myyjä sanoi, että ei tää ihan sun kokos oo, mutta ei meillä oo pienempää ympärystä :D Kovasti kuitenkin halusi myydä mulle ne vääränkokoiset. En ole menossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ihan oikeaan liivikauppaan sieltä ne hyvät liivit löytyvät kun myyjä osaa määritellä sun koon ja mallin.
Viimeksi kun kävin niin myyjä sanoi, että ei tää ihan sun kokos oo, mutta ei meillä oo pienempää ympärystä :D Kovasti kuitenkin halusi myydä mulle ne vääränkokoiset. En ole menossa.
Ap
Mikä liike se oli? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvinkäällä joku yksityinen putiikki. Ei taida olla enää toiminnassa.
Ap
Laita kuva tisseistä niin tukitaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvinkäällä joku yksityinen putiikki. Ei taida olla enää toiminnassa.
Ap
Siis ei ketjuliike.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On niissä. Rintojen yläosalla tarkoitan nännin yläpuolta ja alaosalla nännin alapuolta. Jos katsot itseäsi sivusta, onko rinta yhtä täyteläinen ylä- ja alaosasta?"
Yhtä litteät joka suunnasta katsottuna. Harvalla kai edes on sellaisia palloja ellei ole silikonit.
Ap
Tarkoitin lähinnä, että olisiko ollut sellaiset alaosasta täyteläisemmät. Veikkaan, että liivit ovat joko kupiltaan liian suuret, ympärysmitaltaan liian suuret tai malli on yksinkertaisesti väärä. Tai sitten olkaimet on säädetty väärälle kohdalle.
Ei nuo rinnat jatku kuin ehkä 2 cm nännin yläpuolelle ja siitä jo muuttuvat rintakehäksi.
Ap
Minulla on usein sama ongelma. Rintaliivien kupin yläreuna tulee niin ylös, että se vilkkuu joidenkin mekkojen ja paitojen kauluksesta. Ilmeisesti johtuu siitä, että kun olen muutenkin vain 154 cm pitkä, niin myös rinnan alueen mittasuhteet ovat pienemmät.
Minä en nyt oikein hahmota ongelmaa. Jos tissien ja hartioiden väli on lyhyt, eikö ne tissit jää sinne liivien yläosaan?
Mulla on jotkut urheilurintsikat tai -toppi, jossa tissien paikka on liian alhaalla eli ovat liian avonaiset. Olkaimia ei voi enempää lyhentää, koska kainaloista ottaa kiinni.
Väärän kokoisissa liiveissä eli liian isoissa on joskus jäänyt kuppi yläosasta tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en nyt oikein hahmota ongelmaa. Jos tissien ja hartioiden väli on lyhyt, eikö ne tissit jää sinne liivien yläosaan?
Mulla on jotkut urheilurintsikat tai -toppi, jossa tissien paikka on liian alhaalla eli ovat liian avonaiset. Olkaimia ei voi enempää lyhentää, koska kainaloista ottaa kiinni.
Väärän kokoisissa liiveissä eli liian isoissa on joskus jäänyt kuppi yläosasta tyhjäksi.
Ei tietenkään jää kun ne liivien yläosat huitelee jossain solisluiden kohdalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaarituellisissa liiveissä kaarituki laitetaan tietysti rinnan alle, mutta silloin liivien yläreuna tulee liian ylös.
Vierailija kirjoitti:
Kauheat hernepussit, yök. 🤮
Jaa. Itselläni sama tilanne ja silikoneiksikin luultu. T 70F
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä, sä et tuu minkäännäköisiä rintoja koskaan koskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itselläni sama tilanne ja silikoneiksikin luultu. T 70F
Mulla myös sama tilanne ja kiinteät aidot rinnat. T: 65H
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään jää kun ne liivien yläosat huitelee jossain solisluiden kohdalla.
Ap
Kokeile pienempää kuppikokoa? Tai ovat vain väärän malliset? Minunkin on usein löytää sopivia, jotka istuu hyvin. Liivit saattaa näyttää ihan samanlaisille, mutta istuvuus voi olla ihan erilainen. Nämä esim olen todennut itselleni sopiviksi koossa 70c
https://www.lindex.com/fi/p/7775946-6917-pinkki-lilja-t-paitarintaliivi…
Ehkä sinulle sopisivat juuri sellaiset balconette-malliset, jotka tukisivat ja kohottaisivat rintoja alhaaltapäin. Kun rintarauhas- ja rasvakudoksesi on matala ja kevyt, et pursuaisi liikaa sellaisista liiveistä, vaan voisivat toimia hyvinkin.
Et ole vaan lyhytselkäinen. Minulla on sama ongelma, eli varsinkin kaarituet painavat kainaloita, ja melkein kaikki liivit tuntuvat olevan pari senttiä liian korkeita. Onhan se selvä, että ei pitkäselkäiselle 175-senttiselle ja lyhytselkäiselle 155-senttiselle voi sopia samat liivit, vaikka ympärysmitta ja kuppikoko olisi sama.
Cubuksessa on sellaisia matalia liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät että melkein kaikki liivit ovat säädettäviä?
Olen nähnyt aika paljon liivejä, mutta en yksiäkään sellaisia, joissa korkeutta kainalon alla ja kupin korkeutta voisi säätää. Olkaimia voi, mutta siitä ei ole tähän asiaan apua.
Mul jää kaikki kupit aina ihan tyhjiksi ylhäältä ja ihan rintojen alta. Kun mul on ketunnokat.
Nuo on juuri sellaiset ns. korkeat liivit. Osta jotkut mitkä mallinkin päällä ovat avonaisemmat, myös sivusta.