Noni. Olen taas vaihteeksi tyhmä äiti.
Piilotin tietokoneen virtajohdon ja puhelimen, kun poika ei ole poistunut kolmeen päivään ulos.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahennat tuolla vaan tilannetta. Usko pois. Viet masentuneelta ainoan ilon.,,
Uskomatonta tekstiä!! Miten ihmeessä me ollaan selvitty ennen muinoin ilman tietokonepelejä ja nettiä??
En tiedä kuinka vanha oikein olet, mutta minä en ole selvinnyt ilman tietokonepelejä. Harrastus se on siinä missä muutkin ja siltikään tuskin hätistelet neulovaa tai kirjoja lukevaa samalla vimmalla ulkoilemaan. Miksi?
Pelaan joskus yhden tunnin, jonka jälkeen olen masentunut, koska ajan olisi yksinkin voinut käyttää hauskemmin. Sama on näillä keskustelupalstoilla. Miten lapset pärjää, kun minä aikuisena reagoin näin. Onneksi osaan irtautua ja nauttia monista muista asioista. Lapset pitää pakottaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Pelaan joskus yhden tunnin, jonka jälkeen olen masentunut, koska ajan olisi yksinkin voinut käyttää hauskemmin. Sama on näillä keskustelupalstoilla. Miten lapset pärjää, kun minä aikuisena reagoin näin. Onneksi osaan irtautua ja nauttia monista muista asioista. Lapset pitää pakottaa siihen.
Sulla on kyllä aivoissa joku vika tai pelaat vääriä pelejä. Mikä edes voi olla hauskempaa kuin pelaaminen??
Mikä siinä pelaamisessa on hauskaa. Itse pelaan vain silloin, kun laiskottaa. Ei tarvitse ajatella, eikä tehdä mitään fyysisesti hetkeen. Mutta laiskottelu ei sovi mulle pitkään. Kiva saada aikaan jotain konkreettista, vaikka opinnot suoritettua, pitää yllä kuntoa, lähteä matkalle ym kivaa. Ruutu ei hengitä eikä sillä ole tunneälyä kuten jopa tuntemattomillakin ihmisillä.
Vetelisin remmillä perseelle eikä mihinkään jätskikiskalle. Oppiipahan olemaan.