Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain avun terveyskeskuksesta,

Vierailija
23.07.2024 |

Onko muitakin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Pääsin nopeasti terveyskeskukseen ja sain lähetteet tutkimuksiin, joiden perusteella minulta löytyi parantumaton syöpä.

Vierailija
2/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksen omalääkärini on hoitanut minua jo yli 30 vuotta, valitettavasti hän jäi eläkkeelle, joten pelottaa, miten käy jatkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi pitäis olla lehtien pääotsikko, HISTORIAA TEHTY.

Vierailija
4/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yllättäen asiat lähti vauhdilla eteenpäin. Lääkärinajalla ei tapahtunut juurikaan mitään, mutta alle vuorokaudessa tuli puhelu jatkohoidosta ja siellä oli jo uusia aikoja varattu ja vaikka mitä touhuttu. Oli aikamoinen yllätys. Kyllä tk toimi ihan hyvin. 

Vierailija
5/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeteslääkärini ja -hoitajani ovat superhyviä!

Vierailija
6/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä tämä hyvä palvelu saattaa johtua siitä että ko. terveyskeskuksessa on töissä Mehiläisen ostolääkärit.

Vierailija
7/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin vanhemmat TK-lääkärit päteviä! Nuorille valitettavasti ei kerry samanlaista kokemusta, kun ovat vaan puhelinlääkäreitä tai hoitavat muuten kaiken etänä hoitajien konsultteina.

Vierailija
8/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen etten saanut diagnoosia kilpirauhasongelmista

Vierailija
9/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin vanhemmat TK-lääkärit päteviä! Nuorille valitettavasti ei kerry samanlaista kokemusta, kun ovat vaan puhelinlääkäreitä tai hoitavat muuten kaiken etänä hoitajien konsultteina.

Täysin eri mieltä. Olen kohdannut erittäin leipääntyneitä ja epäpäteviä vanhoja tk-lääkäreitä. Osa ei ole hallinnut tietotekniikkaa, ja eräs vanha pappa määräsi minulle vanhentuneita verenpainelääkkeitä joiden valmistus oli lopetettu, mikä selvisi vasta apteekissa. Nuorilla taas on uusin tietämys.

Vierailija
10/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sattunut kohdalle erittäin päteviä vanhoja ja myös nuoria lääkäreitä terveyskeskuksessa.

Vierailija
11/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa näihin ylistrolleihin.

Kyllä edes otsikon pitäisi kuulostaa vielä jotenkin uskottavalta

Vierailija
12/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!

Vierailija
13/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidon jatkuvuutta hoetaan jatkuvasti. Ei toimi nykyään. Kyllä ennen toimi paremmin, kun TK-lääkärit olivat omalääkäreitä. Siis joskus 90-luvulla. Mutta silloin ainakin sain avun TK:sta aina tarvittaessa.

Vierailija
14/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattua täytyy nostaa lääkäreille, jotka jaksaa terveyskeskustyötä! Itse olen saanut avun TK:sta. Yksityislääkäreitä täällä pikkupaikkakunnalla ei olekaan.

Vierailija
15/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Otin yhteyttä kuukautisongelmani vuoksi ja heti sain kuulla, että tulee lähete naistentautien polille, mutta ensin pitää käydä labroissa ja tk lääkärin vastaanotolla. Hoitaja ensin sanoi puhelimessa, että ei noita hoideta kuin pillereillä tai kierukalla, mutta kun varmisti lääkäriltä, niin lääkäri sanoi, että pitää käydä gynen polin kautta varmistamassa ettei ole jotain muuta selittävää syytä. Viime viikon lopulla kilahti tekstiviesti puhelimeen varatusta ajasta sosiaali- ja terveydenhuoltoon ja siellähän se sairaala-aika jo oli.

Ei voi haukkua tk:ta.

Vierailija
16/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut avun, jos vaan olen päässyt puhelimella läpi! Tavoitettavuus on se suurin ongelma! Muuten hoito on kyllä ollut asiantuntevaa, digipalvelut saisivat lisääntyä.

Vierailija
17/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut avun, mutta en välttämättä ekalla yhteydenotolla. Joskus aika parantaa, joskus ei.

Vierailija
18/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on pitänyt vängätä vastaan, jos lääkäri on ollut vähän pihalla. Yleensä olen saanut tarvittavan avun.

Vierailija
19/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityispuolella saa antibiootit helpommin. TK-lääkärit kyllä yrittää torpata toistuvat kuurit antibioottiresistenttiin vedoten. Olen alkanut uskoa tähän itsekin. 

Vierailija
20/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku lääkäri täällä kehumassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän