Mä mietin itsemurhaa nyt koko ajan
Oon siis eronnut ja kaipaan exää takaisin. Mulla ei ole mitään kunnollista suhde viritystä ollut eron jälkeen. Kaikki joita olen lyhyen aikaa tapaillut niin ei ole olleet kiinnostuneet musta. Syynä varmaan sekin että olen mt ongelmien takia eläkkeellä. Ero oli aloitteestani. Nyt haluan takaisin. En vain tiedä onko enää mahdollista. Oon parisuhde ihminen ja sen takia on vaikeaa tää yksinolo. Mulla ei ole kavereita. Oon yrittänyt niitä saada mutta aina mut syrjäytetään tai ei haluta kaveriksi. Tuntuu että oon nyt ihan pohjalla. Jatkuvat rahaongelmat myös. Pelkään että joudun kadulle kun vanhemmistani aika jättää. Vihaan tätä kaupunkia missä mä asun. Mulla on lapsia jotka aikuisia ja eivät pidä yhteyttä muhun. Mä yritän olla kaikille mukava mutta tuntuu ettei sitä arvosteta yhtään. En tiedä mitä enää tekisin muuta kuin sen että lähden.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sveitsissä pääset itsemurhakapseliin
Menisin jos uskaltaisin
Ap
Eihän sinulla sitten hätää ole. Haet vain huomiota, mutta tiedät itsekin, ettet uskalla tehdä itsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Et uskalla kuitenkaan.
Niinhän se jo sanoi.
Älä tee sitä. Hae apua terveydenhuollosta, ihan hätänumeroonkin voi soittaa tarvittaessa.