Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä mietin itsemurhaa nyt koko ajan

Vierailija
23.07.2024 |

Oon siis eronnut ja kaipaan exää takaisin. Mulla ei ole mitään kunnollista suhde viritystä ollut eron jälkeen. Kaikki joita olen lyhyen aikaa tapaillut niin ei ole olleet kiinnostuneet musta. Syynä varmaan sekin että olen mt ongelmien takia eläkkeellä. Ero oli aloitteestani. Nyt haluan takaisin. En vain tiedä onko enää mahdollista. Oon parisuhde ihminen ja sen takia on vaikeaa tää yksinolo. Mulla ei ole kavereita. Oon yrittänyt niitä saada mutta aina mut syrjäytetään tai ei haluta kaveriksi. Tuntuu että oon nyt ihan pohjalla. Jatkuvat rahaongelmat myös. Pelkään että joudun kadulle kun vanhemmistani aika jättää. Vihaan tätä kaupunkia missä mä asun. Mulla on lapsia jotka aikuisia ja eivät pidä yhteyttä muhun. Mä yritän olla kaikille mukava mutta tuntuu ettei sitä arvosteta yhtään. En tiedä mitä enää tekisin muuta kuin sen että lähden. 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tee sitä. Muillakin on samoja ongelmia. Ehkä paikkakuntaa ja aluetta voi miettiä, mikä olisi paras, muillakin sama mietintä ja hankaluus. Soittele joskus lapsille kun on sopiva hetki kummallekin.

Ei ne vastaa puhelimeen kumpikaan. Viesteihin vastaa joskus

Ap

Onpas nyt ilkeitä lapsia. Jos lohduttaa niin itselläni on samanlainen lapsi. Ei osaa arvostaa yhtään vaikka koko elämänsä on saanut kaiken tuen sekä rakkauden. Todellakin julmaa kohtelua.

Vierailija
22/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ikävä persoonallisuushäiriö . Kukaan ei halua tollasten kanssa olla missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sinä halusit erota. Ja nyt kannat vastuun siitä päätöksestäsi. Olisi tietenkin kannattanut harkita tarkemmin sitä eroa, mutta sitä on nyt myöhäistä katua, tehty mikä tehty.

Asian voivottelu ei vie sinua eteenpäin. Vaan voit todeta, että tämä on nyt tilanne ja ottaa ilo irti siitä mitä on.

Meistä jokainen voi länkyttää, että minä haluan Volvon katumaasturin, minä haluan, haluan, haluan. Ja sitten masentua siitä, kun rahat ei siihen riitä eikä se taivaastakaan tipahda. Turha minunkaan on Volvosta haaveilla, kun se ei ole minun saavutettavissani. Niinpä iloitsen siitä, että minulla on hyvin toimiva Toyota, ja se kuljettaa minut paikasta toiseen silloin, kun tarvitsen siirtymistä.

Vierailija
24/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa huomaa ihmisten ilkeyden. Lyödään lyötyä

Ap

Vierailija
25/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään estä sinua tekemästä itsemurhaa, jos sitä haluat. Se on sinun päätöksesi.

Mikään ei myöskään estänyt sinua haluamasta eroa miehestäsi. Joten sinä päätit toteuttaa sen. Nythän sinä ilmeisesti kuitenkin kadut sitä. Tuli siis tehtyä hätiköity päätös.

Voit samalla miettiä sitä, että onko itsemurhapäätös paremmin harkittu kuin tuo eropäätös. Vai katuisitko sitäkin myöhemmin, jos se olisi mahdollista.

Vierailija
26/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä on lyöty lyötyä?

Tässä on tuotu sinulle realismia kehiin. Mutta ilkeyttä ei ole ollut kuin sinun omassa päässäsi.

Vierailija
27/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä on lyöty lyötyä?

Tässä on tuotu sinulle realismia kehiin. Mutta ilkeyttä ei ole ollut kuin sinun omassa päässäsi.

Tuo persoonallisuushäiriö kommentti

Olisi voitu jättää kirjoittamatta

Ap

Vierailija
28/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että elät kokonaan toisten ihmisten kautta. Ota vastuu itsestäsi ja elämästäsi. Älä syyllistä muita, vaan mieti miten voisit hoitaa asiasi paremmin ja nauttia siitä mitä sinulla on. Aina ei kannata mennä siitä mistä aita on matalin.

Vierailija
29/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet eläkkeellä. Elät vanhempiesi taloudellisen turvan varassa. Olet katkaissut parisuhteesi. Harkitset itsemurhaa. Miten voit olla avulias ja mukava, jos vielä senkin taakan asetat heille. 

Vierailija
31/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet eläkkeellä. Elät vanhempiesi taloudellisen turvan varassa. Olet katkaissut parisuhteesi. Harkitset itsemurhaa. Miten voit olla avulias ja mukava, jos vielä senkin taakan asetat heille. 

Nyt en ymmärtänyt? Mä en jaksa tätä yksinäisyyttä. Itkettää

Ap

Vierailija
32/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsissä pääset itsemurhakapseliin

Vierailija
33/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sveitsissä pääset itsemurhakapseliin

Menisin jos uskaltaisin

Ap

Vierailija
34/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla kuitenkaan.

Vierailija
35/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, maksan veroni. Siinä isoin hyöty musta kenellkään ja  tälle yhteiskunnalle.

Mietin poislähtöä harva se päivä.

N40

Vierailija
36/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siinä vaiheessa harkitsee itsemurhaa kun hakkeritiimi on kimpussa yli 4 vuotta

Sinä nyt vaan olet sairaudentunnoton skitsofreenikko.

Vierailija
37/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä kaikki muut vaihtoehdot ensin, jotain aina löytyy. Muuta toiselle paikkakunnalle, voisi tehdä hyvää. 

Vierailija
38/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi mennä pois, ei ole muita suhteitakaan kuin rahallisesti ottavana osapuolena. Kuulostaa muutenkin aika säälittävältä vinkunalta. Itse haluaa erota ja sitten hetken päästä ei haluakaan..

N40 sen sijaan hae apua! Sinulla on vielä työkykykin ja paljon toivoa tulevassa.

Vierailija
39/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä on lyöty lyötyä?

Tuo persoonallisuushäiriö kommentti

Olisi voitu jättää kirjoittamatta

Ap

Se oli vain realismia. Ei kukaan halua olla persoonallisuushäiriöisen kanssa tekemisissä.

En ole sen kommentin kirjoittaja. Mutta llen 100% samaa mieltä.

Vierailija
40/43 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän