Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko pinnallinen? Jos tapaisit ihanan miehen, komea, hauska, pitkä, hyvätuloinen, varakas, urheilullinen, lihaksikas, jne mutta

Vierailija
23.07.2024 |

kuulisit että onkin sinua 20 vuotta vanhempi. Ikä ei ollut tullut puheeksi. Olit luullut vain ehkä 5+ vuotta vanhemmaksi ulkonäön perusteella. Oletko niin pinnallinen että laittaisit kiertoon vai kokeilisitko tuleeko siitä silti suhde?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat usein hyvin pinnallisia oman kokemukseni mukaan

M55+

2/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pinnallista siinä on, että haluaa saman ikäisen kumppanin? Itse en voisi ottaa vakavasti tuollaista suhdetta, sillä en halua parhaassa keski-iässä joutua dementoituneen vanhuksen omaishoitajaksi. Omatkin vanhemmat on hoidettavana.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honey, ei se tulisi yllätyksenä. Olet ihan ikäisesi näköinen. 

Vierailija
4/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä olisi mitään väliä. En usko että monikaan antaisi pakkeja tuossa vaiheessa. Se kaatuisi vasta myöhemmin.

Vierailija
5/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisin varmaan vakavasti siitä, mitkä ovat miehen tulevaisuuden haaveet. Niinkin paljon vanhemmalla henkilöllä ne voisivat erota omistani melkoisesti. Olisi turha lähteä kokeilemaankaan mitään, jos unelmat eivät kohtaisi.

6/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku se on 20 vuotta nuorempi 😃 Vähä järkytyksenä tuli, ku sain tietää 😅

Sitä en tiedä, tietääkö hän mun ikää vieläkään 😄 

Vierailija
7/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan itse olla jo siinä iässä, että mies alkaisi olla oikeasti Vanha, tuskin enää edes työelämässä. Tuskin viitsisin lähteä ehdoin tahdoin omaishoitajaksi tunkemaan.

Vierailija
8/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat usein hyvin pinnallisia oman kokemukseni mukaan

M55+

Valitettavasti, vähän kun on ikää niin ei kiinnosta

Vierailija
9/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä päinvastoin olisi todella pinnallista olla itseään noin paljon vanhemman kanssa vain, koska hän on komea, lihaksikas, rikas...?

Itse en välitä noista komeuksista jne, vaan persoonasta ja yhteisistä arvoista ja yhtenevistä tavoitteista, enkä usko että 65-vuotiaalla ne sopisivat yhteen omieni kanssa. 

Vierailija
10/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei taida olla. Ehkä ulkomailla. Nuorekas joku voi olla.

Vierailija
11/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinullakin lista.

Vierailija
12/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pinnallista haluta oman ikäistä puolisoa. Päin vastoin, olisi pinnallista ottaa vanha puoliso koska hän on komea ja varakas. 

Vierailija
13/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla yli 166cm pitkä, itse olen 146cm. 

N

Vierailija
14/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ihan suosiolla oman ikäistä seuraa äläkä ole noin pinnallinen. 

Minua haittaisi noin iso ikäero. Olin pitkässä suhteessa 12 vuotta vanhemman kanssa ja pakko myöntää että ajan mittaan se alkoi vaikuttaa. Uutta suhdetta hakiessa halusin Max +/- ikäeron. Nyt on 3 v vanhempi puoliso ja on se kiva olla samaa sukupolvea. 

Vierailija
15/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Max +/- 5 vuotta ikäeron

Vierailija
16/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pinnallinen kun kuolata nuoria tyttöjä. 

Vierailija
17/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pinnallista siinä muka on että haluaa oman ikäisensä? Ap kuulostaa itse pinnalliselta. Lista pinnallisia asioita ja haluaa nuorempaa naista.

Vierailija
18/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sinullakin lista.

Selkeästi miehen laatima lista siitä, mitä nainen muka haluaa mieheltä. Puuttuu vain se iso muna, mikä usein on näissä miesten laatimissa ihannelistoissa ja naisten listoissa ei koskaan.

Vierailija
19/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo olisi pinnallisuutta. Pinnallisuutta olisi päinvastainen tilanne: omanikäinen mies mutta ei kiinnostu, koska ei ole komea, pitkä ja lihaksikas.

Eikä siinäkään kai mitään vikaa sinänsä ole. Jos ei halu herää, niin se ei herää. Ei se mieskään haluaisi yhteen sellaisen naisen kanssa, joka ei ole hänestä viehättävän näköinen.

Vierailija
20/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tuo nyt haittaisi, itse olen 67-vuotias. Eikä sitten mitään avioehtoja!

Tuskin tuo 87-vuotias kovin 'urheilullinen' olisi, ei sillä. Nämä on näitä kirjolla olevien kysymyksiä.