Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en aio puhua tolle paskalle enää ikinä!!!

Vierailija
03.02.2007 |

Avioeronkin otan pelkästään kirjottamalla, jos viranomaiset vaatis muka keskustelua käymään. Olen mennyt naimisiin mulkun kanssa, mutta nyt se loppuu!!!!!!!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(joo, tiedetään, miehet on vain käveleviä mulkkuja. Omanikin)

Vierailija
2/15 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskea ja haisee? Kuka teidät suostui vihkiä? oliko kunnon serremonia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen takia ton idiootin kanssa joutuu muka vielä lapsen tulevaisuudestakin " neuvottelemaan" . Mutta en suullisesti ton mulkun kanssa!

Mihinkään sovittuun ei ole voinut koko avioliiton aikana luottaa. Mikä tahansa, siis MIKÄ TAHANSA " mielenkiintoisempi" asia kuin oma perhe, vetää kaikkien lupausten ja sopimusten edelle, kaverit on kaikkein tärkeimmät ihmiset maan päällä jne. En halua kasvattaa tätä tulevaa pikkuista tällaisessa perheessä, missä toinen vanhemmista lupaa ja vannoo ja sopii milloin mitäkin ja aina vetää oharit. Vanhemmat lapset siitä jo on kärsineet ihan tarpeeksi. Etenkin kun nyt raskausaikana en ole kyennyt aina ottamaan hommaa rauhallisesti ja itkemättä. Ja lapsiraukat ihmettelee. Tottakai.

ap

Vierailija
4/15 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhotuhan nyt...

Vierailija
5/15 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisen miehen kuuluu käyttäytyä meidän mulkvistin tavoin? Sekö on se oikean miehen malli lapsille, sekö se hyvä mies vaimolle?

Hormonini saattavat välillä jyllätä ja hyrrätä, mutta jos olisit itse ne kaikki itkut itkenyt, mitä minä olen joutunut tuon idiootin takia jo ennen raskauttakin (ja lastenkin puolesta) itkemään, niin ymmärtäisit, että peli loppuu joku kaunis päivä.

ap

Vierailija
6/15 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen onneksi pystyn myös muuttamaan!

Vierailija
7/15 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se elämä siitä vielä kirkastuu

Vierailija
8/15 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasi silloin vielä esittää ja lirkutella.

ap

Vierailija
9/15 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en enää jaksa :(

Mä oon yrittänyt, luoja tietää että oon yrittänyt. Oon tukenut, kannustanut, ymmärtänyt jne. ja ainoo mitä sielt tulee takaisin päin on totaalinen itsekkyys ja omien halujensa ja tarpeidensa mukaan pyöriminen. Ja ei suinkaan ole kyse mistään teini-ikäisestä.

Jos esim. soitan, kun herra on luvannut tulla johonkin tiettyyn aikaan ja ei näy ei kuulu vielä puolen tunnin, tunninkaan päästä, ja kysyn, että koska oikein tuut (ja vielä kauniilla äänensävyllä) ja se vastaa, ettei hän nyt vastaa tohon ja katkasee puhelun, niin mitä te tekisitte? Hymyilisitte kauniisti ja hyppäisitte kaulaan kun viimein kotiutuu? Mut mä en!

ap

Vierailija
10/15 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en puhunut sille mitään, en oo tähän hetkeen asti puhunut sille mitään.

Katselin töllöö makkarissa, kunnes se aatteli olevan nukkumaanmenon aika ja hilas itsensä sinne. Mä keräsin peittoni ja tyynyni ja vaihdoin huonetta.

Pöllämystynyt se on, tähän asti ku oon yrittänyt ensin kauniilla puheella, sitten pahimmillaan jopa huutamalla ja itkemällä saada asioita menemään perille. Mut nyt mä vaan olen niin kurkkua myöten täynnä, että ei enää. Ei enää!!!!!!!

ap

Vierailija
11/15 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lirkuttelee sut takasin ja ajattelet ettet halua yh olla ja miten vaikee on erota...

Vierailija
12/15 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut meil oli suunniteltu meno ja plörinäksihän se meni. Varsinkin lasten puolesta harmittaa :(

ap

Vierailija
13/15 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kavereita, joita ilman ei voi olla!

Paskat toi mitään lirkuttele. Ja toi on niin kylmä ja tunteeton ihminen, et se ei toista naista viitsis pyörittää. Eikä sitä kukaan muu viitsis katsellakaan, sen se on myöntänyt itsekin.

Olen ollut aiemminkin yh, siinä ei ole mitään ongelmaa, päinvastoin. Yh:na elämä on helppoa verrattuna ton mulkvistin kanssa elämiseen. Ei tarvitsis enää odottaa turhaan, ei itkeä jne.

ap

Vierailija
14/15 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/15 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin lasten kanssa, kuin huonossa suhteessa, mistä sitten lapsetkin kärsivät.

Voimia sulle ap :)