Teini-iässä olin pitkään rinnaton laiheliini, joka näytti monta vuotta itseään nuoremmalta tytöltä.
Talvisin tungin farkkujen alle usein villahousut, jotta olisi jotain muotoja vähän tullut. Lukiossa sitten jossain vaiheessa alkoi kuukautiset ja rinnatkin kasvoi sentään. Pituutta minulle tuli lukioaikana ainakin 8 senttiä. Yo-kirjoituksia seuraavana kesänä olin ymmälläni, kun pojat/nuoret miehet osoittivat niin usein huomiota ja kiinnostuksensa. En ollut sellaiseen tottunut. Seuraavina vuosina huomasin olevani oikeastaan aika hyvännäköinen nuori nainen.
Vieläkin olen hoikka, mutten ihan ruipelo ja näytän itseäni monta vuotta nuoremmalta, mutta nyt se ei enää haittaa.
Kommentit (7)
mutta en lainkaan ymmärtänyt jutun pointtiia
ihan kun teksti ois jäänyt kesken. Mieti, että mitä halusit kirjoittamallasi sanoa? Että on ihanaa kun nyt saat huomiota? vai, että tarina oli kuin tuhkimolla? vai, että, älkää arvostelko ihmisiä ylä-asteen ulkonäön perusteella?
Parikymppiseksi olin vielä nätti, kiinteä tyttö, mutta nyt kymmenen vuotta myöhemmin ylipainoa aika selkeästi niin , että nätit piirteetkiin peittyvät sen alle.
Esim. Raakel Lignell kuuluu näihin.
Itse lopetin kasvun jo yläasteelle ja kuukautisetkin alkoivat ala-asteella 6:lla.