Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aiheuttaisit toisen elämään aviokriisin, jäisikö asia vaivaamaan sinua?

Vierailija
22.07.2024 |

Olet huomannut ihmisen olevan herkässä tilanteessa, jossa olisi otollista "iskeä kiinni"?

Tiedät mistä naruista vedellä saadaksesi haluamasi, vaikkapa tunnustuksen tunteista tai hänet sänkyyn? Omassa elämässäsi olisi kaipuu jollekin?

Tämä ihminen sitten sortuisi tähän, saisit ainakin osittain haluamasi ja jättäisit siihen. Tämä toinen olisi pilannut asiansa, kun lähti tunteiden vietäväksi.

Ja olisi sitten täysin pulassa sen jälkeen ja sinä jatkaisit elämääsi.

Voisitko vaan ajatella, että omapa oli mokansa? 

Kommentit (263)

Vierailija
41/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottomuudesta voi selvitä onnelliseen liittoon vain sellainen pariskunta, jossa uskoton ottaa vastuun uskottomuudestaan ja asiat selvitetään perin pohjin. Ei muita syyttelemällä, vaan omaa elämää ja avioliittoa tutkailemalla.

Tietysti on olemassa myös liittoja, joissa toisen uskottomuus muuttuu toistuvaksi julkiseksi salaisuudeksi ja toinen osapuoli vain kestää ja kestää vaikkapa lasten takia. Mutta ei siitä onnellista avioliittoa enää tule ja ero tulee lopulta vanhemmiten kuitenkin.

Näitä nähneenä, työn puolesta.

Vierailija
42/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää elän tollasen roskan kans hyi helv 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-meininkiä

Vierailija
44/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi vähän tällä tavalla, että tutustuin "eroavaan" mieheen joka oli hyvinkin hurmaava. Oma puoliso taas tuttu ja turvallinen.

Sänkyyn ei päädytty, mutta jonkinlaista henkistä pettämistä ehti tapahtua paljonkin mun puolelta ja tämän myös puolisolleni myönsin. Olen joutunut aika paljon kärsimään asian takia. Käymään terapiassa ym. Ongelmia on ollut ja niitä on selvitetty. 

Tämä eroava mies otti ilmeisesti itseensä kun emme sitten sänkyyn menneetkään, erosi myöhemmin ja käyttäytyy kuin ei olisi tehnyt mitään väärää kenellekään. Lakaisi maton alle mitä teki omalle puolisolleen ja minä joudun lopun elämää häpeämään omaa käytöstäni.

Vaikea antaa anteeksi itselleen ja toiselle osapuolelle, kun on sitä mieltä, että mitään ei ole tapahtunut. Ap

Siis mitä ihmeen sekoilua tämä on? Miksi eroava lainausmerkeissä jos mi

Mies teki tätä eroa ja olivat vain kavereita kuulemma. Puolisoa ei haitannut hänen tekemisensä kuulemma enää. 

Mutta kuitenkin tuntui haittaavan eikä eroa sitten tullutkaan pariin vuoteen ja salaa halusi aina iltaisin jutella, mutta ei päivällä. 

Tunnen itseni hyväksikäytetyksi. Ap

Vierailija
45/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi vähän tällä tavalla, että tutustuin "eroavaan" mieheen joka oli hyvinkin hurmaava. Oma puoliso taas tuttu ja turvallinen.

Sänkyyn ei päädytty, mutta jonkinlaista henkistä pettämistä ehti tapahtua paljonkin mun puolelta ja tämän myös puolisolleni myönsin. Olen joutunut aika paljon kärsimään asian takia. Käymään terapiassa ym. Ongelmia on ollut ja niitä on selvitetty. 

Tämä eroava mies otti ilmeisesti itseensä kun emme sitten sänkyyn menneetkään, erosi myöhemmin ja käyttäytyy kuin ei olisi tehnyt mitään väärää kenellekään. Lakaisi maton alle mitä teki omalle puolisolleen ja minä joudun lopun elämää häpeämään omaa käytöstäni.

Vaikea antaa anteeksi itselleen ja toiselle osapuolelle, kun on sitä mieltä, että mitään ei ole tapahtunut. Ap

Siis mitä ihmeen sekoilua tämä on? Miksi eroava lainausmerkeissä jos mi

Samaa ihmettelen. Miehen olisi nyt pitänyt olla jokin ennaltanäkemisen oraakkeli oman erokriisinsä tuoksinassa.

Lapsellista settiä.

Vierailija
46/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen aiheutti valheillaan eron kaverille. Vaimo uskoi ennemmin tätä kriisinaiheuttajaa.. Kaveri tappoi itsensä. Ei ollut pettänyt ikinä. Kriisinaiheuttaja myönsi ettei sen mies pettänyt hänen kanssaan. Ei uskonut, etttä se mies tekis tollasen teon. Syy oli ihastus mihin kaveri ei vastannut, mutta päätti tuhota kaiken..

Vierailija
47/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistennaurattajat, Auervaarat, nykypäivän FB:n lentäjäkirurgiupseerit... Osa on persoonallisuushäiriöisiä ja osa sen lisäksi rikollisia. Katumus on ihan vieras käsite.

Vierailija
48/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin joskus, että eikö yhtään vaivaa sitä naista, että oli osapuoli perheemme särkymisessä. Nainen tasan tarkkaan tiesi että mies oli naimisissa ja oli tavannut minutkin. 

Tietenkin mies oli suurin syypää, mutta yksin on hankala tehdä aviorikosta. 

Henkistä kärsimystä sai jokainen osapuoli, lapset, vanhempamme jne. Mutta saiko toinen nainen? Vai pitääkö itseään 100%:n syyttömänä? Voinhan vaikka kysyä, jos joskus vielä hänet tapaisin. 

Jos tämä nainen ei ollut naimisissa, hän ei ole tehnyt aviorikosta.

Vierailija
49/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies teki tätä eroa ja olivat vain kavereita kuulemma. Puolisoa ei haitannut hänen tekemisensä kuulemma enää. 

Mutta kuitenkin tuntui haittaavan eikä eroa sitten tullutkaan pariin vuoteen ja salaa halusi aina iltaisin jutella, mutta ei päivällä. 

Tunnen itseni hyväksikäytetyksi. Ap"

Mihin sinä tällaista itsetunnon nostatusta oikein tarvitsit? Halusit salaa jutella ihastuksesi kanssa hänen erokriisinsä aikan ja olit ihastuneempi kuin mies oli sinuun. Se haavoitti sinua, joten nyt syyttelet miestä hyväksikäytöstä.

Ikävä puolisollesi, mutta tuntui olevan sinun puoleltasi vakava juttu, josta et ole täysin päässyt ohi.  

Vierailija
50/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petettynä osapuolena vielä vuosien jälkeen kannan vihaa ja katkeruutta sisälläni janoten kostoa. jokainen päivä on yhtä helvettiä ...

Kuvailemasi arvomaailma on myrkkyä ensisijaisesti sinulle itsellesi, mutta myös läheisillesi. Jos tuntuu ettet omin avuin pääse näistä itseäsi rampauttavista tunteista yli, suosittelen lämpimästi terapiaa. Ihan itsesi takia.

Vierailija
51/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pelastaa toisen ihmisen joka huonossa liitossa.

Vierailija
52/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholainen manipuloi meitä kaikkia ja vain omasta pelastuksestaan voi vastata. Toisten asioiden spekulointi ei ole viisasta

Vierailija
53/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen aiheutti valheillaan eron kaverille. Vaimo uskoi ennemmin tätä kriisinaiheuttajaa.. Kaveri tappoi itsensä. Ei ollut pettänyt ikinä. Kriisinaiheuttaja myönsi ettei sen mies pettänyt hänen kanssaan. Ei uskonut, etttä se mies tekis tollasen teon. Syy oli ihastus mihin kaveri ei vastannut, mutta päätti tuhota kaiken..

Joku tyyppi soittaa ja väittää puolison pettäneen... kyseessä tuskin on mikään hyvän tahdon ele, vaan kosto... Jopa siis valhe, kun ei onnistunutkaan. 

Vierailija
54/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee jäädä vaivaamaan kun en helvetissä koskisi varattuun, olisi kuinka mahdollista iskeä kynnet kiinni. Mun onneni ei mene muiden hyvinvoinnin edelle, ei tuolla tavalla.

Vierailija
55/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskottomuudesta voi selvitä onnelliseen liittoon vain sellainen pariskunta, jossa uskoton ottaa vastuun uskottomuudestaan ja asiat selvitetään perin pohjin. Ei muita syyttelemällä, vaan omaa elämää ja avioliittoa tutkailemalla.

Tietysti on olemassa myös liittoja, joissa toisen uskottomuus muuttuu toistuvaksi julkiseksi salaisuudeksi ja toinen osapuoli vain kestää ja kestää vaikkapa lasten takia. Mutta ei siitä onnellista avioliittoa enää tule ja ero tulee lopulta vanhemmiten kuitenkin.

Näitä nähneenä, työn puolesta.

Ja mitä se avioliiton tutkailu on? Kumppani teki onnettomalsi, liikaa sitä ja liian vähän tätä niin suorastaan ajoi vieraaseen sänkyyn?

Monogamia on jokaisen oma päätös ja vaatii kyvyn selibaattiin. Puolisoa ei voi pakottaa siitoksiin. Selibaatti on helpompaa munkille, vaikeampaa aviopuolisolle

Vierailija
56/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vaivaisi, mutta en ole niin tyylitön että ylipäänsä sotkeutuisin varattuihin koskaan. En halua mennä toisten avioliiton väliin, sillä minulle avioliitolla on merkitystä. 

Vierailija
57/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kamala tunne kun totuus paljastuu

maa jalkojen alta pettää 

happi loppuu 

oksettaa 

silmissä sumenee

Sama suu joka vannoi rakkautta ja uskollisuutta on saastunut synnissä 

Vierailija
58/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kukaan tässä syytä nyt kolmatta osapuolta mun avio-ongelmistani, vaan siitä että hän ei nähnyt tekevänsä mitään väärää itse omassa liitossaan. Ap

Näitkö sinä itse omissa toimissasi mitään väärää? Vai koetko jotenkin olevasi uhri? 

Vierailija
59/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmeen sekoi

Näitä häntäheikkejä jotka valehtelevat sujuvasti silmät päästään, riittää. Kannattaa pysytellä kaukana epäselvistä tilanteista ja käräyttää miehet jo flirtistä tai ehdottelusta. Avioehtoihin infidelity-clause

Vierailija
60/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on kovin vaikea selittää kun on itsellä jälkeenpäin vahva tunne, että on käytetty vain tarpeisiin. Mulla ei ole mitään väliä enää, kun ero sitten lopulta tuli eikä saanutkaan sitä odottamaansa seksiä.

Ja nyt sitten mietin että miten saan oman elämäni pidettyä kasassa. Hän vähän niin kuin jätti minut kun ei saa musta enää mitä haluaa.

Ja nyt joudun miettimään omia tekemisiäni. Unohdin itseni ja puolisoni täysin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi