Miksi joka jumalan juhlissa on mokkapaloja?
Ettekö te muuta keksi? Yleensä ne ovat vielä kuivia.
Kommentit (65)
Mokkapaloja osaa kuka tahansa tehdä. Ei kertakaikkiaan voi epäonnistua
Rsistien paljastamiseksi. Eivät voi syödä mokkaa.
Missään juhlissa missä olen ollut,ei ole ikinä ollut mokkapaloja.
Ehkä joskus vuonna nakki&muusi oli jonkun lapsen synttäreillä.
Mokkapalojen kuuluu olla kevyen rapsakoita. Niin että puhaltamalla saa hammasvälit puhtaaksi, jos jotain jää! Mutakakku on mutakakku.
Mun juhlissa tarjotaan masaliisaa, vaimo leipoo, minä kuorrutan.
T. Thor
Mokkapalat ja neekerinsuukot pitää kaidalla tiellä
En ole koskaan saanut mokkapaloja juhlissa.
n55
Namskis, meenkin tästä leipomaan mokkapaloja ja pidän ihan omat juhlat! Ehkä kutsun pari jumalaakin mukaan, Leenanpäivän kunniaksi!
Miten olisi kinuskipalat tai mansikkapala. Mulla ei ole ollut mokkaa pitkään aikaan.
En tiedä, mitä Zeuksen, Thorin tai edes Ahdin juhlissa tarjotaan, mutta ainakaan niissä ihan maallisissa juhlissa, joissa itse olen ollut, ei ole tarjottu mokkapaloja. Ne on kyllä ihan hyviä, jos eivät ole kuivia, mutta useimmissa juhlissa on jotain muuta tarjolla, esim. kakkua, keksiä, piirakkaa tai pullaa. Olin juuri rippijuhlissa, sielläkään ei tarjottu mokkapaloja.
Outoa, en ole koskaan edes maistanut mokkapaloja.
N57 Tampere
En ole tähän päivään mennessä nähnyt mokkapaloja muissa juhlissa kuin lasten synttäreillä. Ehkä ap on sen ikäinen, että ei ole vielä muissa juhlissa käynyt.
Vitsi kun olis mokkapaloja, harmi että olen ateisti
Mikä noissa mokkapaloissa on se helppous vs. muut keivonnaiset? Mm. pulla, kuivakakku, kääretorttu ja monet pikkuleivät on ihan yhtä helppoja tai helpompia.
Mitä? Onko 70-luku tullut takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Zeuksen juhlissakin?
Tai Perunin?
Mokkapaloista tykkäävät (todella paljon) yleensä kaikki. Odotan innolla ystäväni lapsen rippijuhlia,joihin ystäväni tekee taatusti mokkapaloja. Hänen mokkapalansa ovat parhautta, parempia kuin omani:) Tiedän juhlissa olevan "sen seitsemää sorttia", mutta itse tulen syömään ensisijaisesti niitä mokkapaloja.