Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä mies mustasukkaiseksi?

Vierailija
22.07.2024 |

Aiheessa jo kysymys, eli kauniista puheista huolimatta mies pelaa omilla säännöillään etenkin viihteellä käynnin suhteen ja tästä on aiheutunut luottamuspulaa. Nyt alkoi v###ttaa siinämäärin, että ajattelin antaa kokeilla, mille tuntuu, kun joutuu epäilemään jotain. Pitkä parisuhde ja teot ei ole sellaisia, että olisin ainakaan vielä eroamassa. Tiedän, kuulostaa typerältä ja riskiltäkin, mutta nyt meni kuppi nurin itsellä:tympii kun itse on luotettava kuin kallio ja toinen vetää menemään miten haluaa, niin ajattelin käytännössä kattoa, koskeeko samat säännöt molempia, kun ei kerran puhe tunnu toimivan. Kyse ei ole varsinaisesta pettämisestä, enkä itsekään sitä aio tehdä ja suhde muuten ihan ok, eli en kaipaa ero-ehdotuksia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pil-lua rappukäytävässä ja soita ovikelloa kun miehesi on sisällä.

Vierailija
22/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet tai juhlijat on kylmiä, osalla ei ole mustasukkaisuutta, itse toki menevät. Ehkä sunkin pitää vain lähteä mielesi mukaan, ulkomaille, tutulle tai mitä kulloinkin keksii. En ehdota tosissaan, mutta kun kysyit, jotain keksin. Turvallisuus ensin mitä ikinä tekeekään, kaikki ulkomaat eivät ole turvallisia, baarit riskipaikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet tai juhlijat on kylmiä, osalla ei ole mustasukkaisuutta, itse toki menevät.

Komppaan tätä. Minulle on kumppani sanonut suoraan että ei oikeasti kiinnosta vaikka lähtisin ulkomaille pariksi kuukaudeksi enkä kertoisi keiden kanssa. Luulen että tietynlainen kiintymättömyys, rakkauden ja empatiakyvyn puute kulkee käsikädessä mustasukkaisuuden puuttumisen kanssa.

Vierailija
24/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut riekot ovat saaneet pelissään pahan sulkasadon ja traman itselleen. pelimuija pelasi itsensä särkyneeksi. mutta sellaistaon kiva vähän kurittaakin sitten, eikö oppinut mitään itkuistaan?

re; "minua ei kylläpetetä" kun ei oleollut mitään tapaamisia edes 1ms, keksi parempi selitys ongelmillesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän