Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä mies mustasukkaiseksi?

Vierailija
22.07.2024 |

Aiheessa jo kysymys, eli kauniista puheista huolimatta mies pelaa omilla säännöillään etenkin viihteellä käynnin suhteen ja tästä on aiheutunut luottamuspulaa. Nyt alkoi v###ttaa siinämäärin, että ajattelin antaa kokeilla, mille tuntuu, kun joutuu epäilemään jotain. Pitkä parisuhde ja teot ei ole sellaisia, että olisin ainakaan vielä eroamassa. Tiedän, kuulostaa typerältä ja riskiltäkin, mutta nyt meni kuppi nurin itsellä:tympii kun itse on luotettava kuin kallio ja toinen vetää menemään miten haluaa, niin ajattelin käytännössä kattoa, koskeeko samat säännöt molempia, kun ei kerran puhe tunnu toimivan. Kyse ei ole varsinaisesta pettämisestä, enkä itsekään sitä aio tehdä ja suhde muuten ihan ok, eli en kaipaa ero-ehdotuksia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala piilottelemaan puhelintasi. 

Viestittele itseksesi hymyillen paljon, ja sulje näyttö pikapikaa aina kun mies tulee lähettyville.

Laita kunnon lukitus näyttöön ja ota puhelin jopa vessaan mukaan.

Vierailija
2/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkyllisen ihmisen voi voittaa vain siten, ettei ala pelaamaan heidän kanssaan.

Mielestäni itsekunnioitus on arvokkaampi kuin tuollaiset pelit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske joku ruma mies baarista ja lähde sen mukaan ja tulet sitten aamulla vasta kotiin iloisena ja hymyileväisenä.

Vierailija
4/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea kommentoida näillä tiedoilla. Käykö mies viihteellä jatkuvasti? Etkö ole tervetullut mukaan? Onko lapsia, kuka hoitaa jos on?

Vierailija
5/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus mustasukkainen ja kontrollinhaluinen naisystävä. Se yritti sitten tehdä minustakin mustasukkaisen. Se vaan on niin luonteenivastaista, etten tullut. Muuten vaan veetutti sen temput sen verran, että jätin sen.

Vierailija
6/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, että kuinkahan terve ja tasapainoinen on suhde, jossa yritetään epärehellisin keinoin saada yhtään mitään aikaiseksi?

(Toki olen sitä mieltä että samat säännöt kaikille, mutta mustasukkaisuus on minulle sellainen hälytysmerkki, että se on automaattisesti suhteen katkaisun peruste ihan ensimmäisellä esiintymiskerrallaan. Olen nainen.)

Vierailija
7/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa pelailua :( 

Vierailija
8/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala piilottelemaan puhelintasi. 

Viestittele itseksesi hymyillen paljon, ja sulje näyttö pikapikaa aina kun mies tulee lähettyville.

Laita kunnon lukitus näyttöön ja ota puhelin jopa vessaan mukaan.

Tsissus miten lapsellista!

Vierailija
9/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle mulle sulle mulle, tavarat jakoon vaan

tyyppi viisveisaa tommosesta leikkipettämisestä tai mustasukkaisuudesta, siitä viis, menee vaan vielä tiheämpään ja vielä pidemmälle...

Vierailija
10/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun pitäisi aikuisena naisena tietää keinot. 

Vierailija
11/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus mustasukkainen ja kontrollinhaluinen naisystävä. Se yritti sitten tehdä minustakin mustasukkaisen. Se vaan on niin luonteenivastaista, etten tullut. Muuten vaan veetutti sen temput sen verran, että jätin sen.

Ja oliko nainen siis ihan tyhjästä mustasukkainen? Hieman epäilen.....

Vierailija
12/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat luuhaamaan muualla..onhan niitä muitakin miehiä..vinkkinä vaan että valitse rikas,helpottaa elämistä kummasti..

Vierailija
13/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on hyvä itsetunto, niin ei oikeastaan mitenkään. Jos taas on huono itsetunto, niin oikeastaan minkä tahansa miehen mainitseminen vähänkään positiivisessa valossa riittää.

Vierailija
14/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oliko nainen siis ihan tyhjästä mustasukkainen? Hieman epäilen.....

Kyllä minä kavereideni kanssa viihteellä kävin, vaikka se erilaisin verukkein yritti estellä. En kuitenkaan koskaan pettänyt sitä, kuten en ole pettänyt muitakaan naisystäviäni. Nykyinen vaimo on aivan ihana, kun se luottaa minuun. Ei ole turhia epäilyjä, eikä draamailua. Luulin jo, ettei tuollaisia olekaan.

Vierailija
15/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä aiheutin vahingossa mustasukkaisuuskohtauksen kun joku jakoi opiskelutapahtumassa jotain mainoskortsuja, olin ottanut yhden ja jossain vaiheessa tyhjentänyt laukun keittiön pöydälle. Ei ollut käynyt mielessäkään että mies vetäisi siitä hepulit.

Vierailija
16/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petät sitä Jamalin kanssa.

Vierailija
17/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi alkaa sitä mustasukkaisuuspeliä.  Siinä voi pahimmillaan käydä tosi huonosti.

Vierailija
18/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä mustasukkaisuuspelejä harrastetaan lähes joka suhteessa, siksi onkin mukava olla sinkkumies ja pitää useampaa naista. :)

Vierailija
19/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsia, mut ei vaikuta tähän (paitsi siten, etten ihan helpolla ole nyt eroamassa). Ei juuri koskaan halua lähteä kanssani viihteelle ja olen lopettanut kyselemisen. Kavereiden kanssa menee sensijaan aina kun mahdollista, mut ei tää mitenkään ongelma ole, mäkin pääsen kyllä jos haluan. Jättää sensijaan kertomatta asioita jotka sitten tulee mulle yllärinä. Luottamuspulaa on ollut juuri tän vuoksi ennenkin ja nyt tekee mieli antaa kokea, mille sellanen tuntuu. 

Vierailija
20/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jeesuksia nämä tyypit on, jotka ei koe koskaan mustasukkaisuutta? Sinisilmäisiä varmaan? Itsekin luotin 100% aina, enkä ollut koskaan mustis, ennenkuin luottamus rikottiin. Sen jälkeen on helvetin vaikea uskoa mihinkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi