Lemmenlaiva
Katsoitteko sitä alkuperäistä lemmenlaivaa? Onkohan se kestänyt aikaa.
Muuten, tiedät itsesi vanhaksi kun näet lemmenlaivan kapteenin eikä se olekaan niin vanha mitä muistit. ;)
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta ihan loistava vieläkin. Ruutu.fi plutotv:stä olen katsellut nyt.
You Tubesta löytyy myös, varmaan kaikki Lemmenlaiva jaksot, sieltä löytyy oikeastaan kaikki vanhat sarjat ja leffat, ilmaiseksi vieläpä.
No ei löydy kuin murto-osa, ilmainen se Pluto tv kin on
Ted Lange - baarimikko Isaac Washington
Jill Whelan - Vicki Stubing
Ted McGinley - valokuvaaja
Vierailija kirjoitti:
Muistankohan niiden näyttelijöiden nimet...hmm?
Bernie Kopell - Doc
Lauren Tewes - Julie
Fred Grandy - Gopher
Gavin MacLeod - Capt. Stubing
Sen baarimikon nimi ei nyt tule mieleen eikä sen tytön. Olikos vielä muita?
Tohtorin nimi oli Adam Bricker, Kapteenin etunimi Merrill, Julien sukunimi McCoy, "Gopherin" sukunimi Smith, mutta mikä oli etunimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On katsottu muutama jakso. Muistan kun lapsena vanhempani katsoivat tuota ja itse kuvittelin että Ruotsinlaivat olisi tuollaisia, no eihän ne olleet.
Lapsiparka. :D Menossa hienolle karibian risteilylle ja pääseekin ruotsinlaivan autokannelle.
Hän sentään kasvoi aikuiseksi, sinä mitä ilmeisemmin et päässyt edes sille Ruotsinristeilylle.
Tämä liittyy mihin ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bernie Kopell - Doc
Lauren Tewes - Julie
Fred Grandy - Gopher
Tohtorin nimi oli Adam Bricker, Kapteenin etunimi Merrill, Julien sukunimi McCoy, "Gopherin" sukunimi Smith, mutta mikä oli etunimi?
Burl "Gopher" Smith
Miksi nimi Gopher? Suomeksi taskurotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bernie Kopell - Doc
Lauren Tewes - Julie
Fred Grandy - Gopher
Burl "Gopher" Smith
Kapteenin tyttö oli nimeltään Vicki Stubing ja näyttelijä Jill Whelan.
Sarja perustuu Jeraldine Saundersin kirjaan Love Boats. Se kertoo hänen ajastaan, kun hän työskenteli ensimmäisenä kokopäiväisenä naisristeilyjohtajana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, koska Julie
Se sai lähdöt huumeongelman vuoksi :O
Hiukan ironiaa. Sarjassa käytössä ollutta alusta oli käytetty huumeiden salakuljetukseen välimerellä. Jäivät kiinni vuonna 1998.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, koska Julie
Se sai lähdöt huumeongelman vuoksi :O
Hiukan ironiaa. Sarjassa käytössä ollutta alusta oli käytetty huumeiden salakuljetukseen välimerellä. Jäivät kiinni vuonna 1998.
Siis käytettiin sarjan jälkeen huumeiden salakuljetukseen.
Siinä on paras tunnusmusiikki mitä televisiossa on kuultu. On semmonen lämminhenkinen hyvänmielen sarja. Ainakin ne jaksot mitä itse olen nähnyt. 1970-luku oli parasta. Myös Charlien Enkelit.
On katsottu muutama jakso. Muistan kun lapsena vanhempani katsoivat tuota ja itse kuvittelin että Ruotsinlaivat olisi tuollaisia, no eihän ne olleet.
Vuonna 1987 oli sarja Suomalainen Lemmenlaiva joka oli kuvattu Sally Albatrossilla.
Piti kerran katso Ihmemies MacGyveria mutta jakso ei ollut tullut Suomeen ja tilalla tulikin Lemmenlaiva!
Katsoin varmaa joka jakson. Olin kyl aika pieni kun se alkoi. Kunpa saisi uusintana. Taidin ostaa Anttilasta netistä joskus 1 ja 2 kauden boxit.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 1987 oli sarja Suomalainen Lemmenlaiva joka oli kuvattu Sally Albatrossilla.
Ei ottanut tuulta purjeisiin, surkea yritelmä. Maija-Leena Soinne taisi olla risteilyemäntä.
Vierailija kirjoitti:
Piti kerran katso Ihmemies MacGyveria mutta jakso ei ollut tullut Suomeen ja tilalla tulikin Lemmenlaiva!
Kyllä Lemmenlaiva jonkun pippeliään näperöivien Ihmemiehen voittaa.
Hän sentään kasvoi aikuiseksi, sinä mitä ilmeisemmin et päässyt edes sille Ruotsinristeilylle.