Lemmenlaiva
Katsoitteko sitä alkuperäistä lemmenlaivaa? Onkohan se kestänyt aikaa.
Muuten, tiedät itsesi vanhaksi kun näet lemmenlaivan kapteenin eikä se olekaan niin vanha mitä muistit. ;)
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
On katsottu muutama jakso. Muistan kun lapsena vanhempani katsoivat tuota ja itse kuvittelin että Ruotsinlaivat olisi tuollaisia, no eihän ne olleet.
Lapsiparka. :D Menossa hienolle karibian risteilylle ja pääseekin ruotsinlaivan autokannelle.
Kyllä minusta ihan loistava vieläkin. Ruutu.fi plutotv:stä olen katsellut nyt.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, koska Julie
Oli muuten joillain tuotantokausilla aika söpö.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, koska Julie
Se sai lähdöt huumeongelman vuoksi :O
Love boat
love, exciting and new
come aboard. we're expecting you.
love, life's sweetest reward.
let it flow, it floats back to you...🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, koska Julie
Oli muuten joillain tuotantokausilla aika söpö.
Siitähän lapsikin jo näki, että Julie nautti vauhdista. Aina ihan aineissaan milloin enemmän milloin vähemmän. Hymy vaan leveni, toljotus lisäänty ja se ihme kiemurointi, kun sen fläppitaulunsa kanssa teki töitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, koska Julie
Se sai lähdöt huumeongelman vuoksi :O
Niin sai, vaikka oli silloin jo kuivilla.
Katsoin lapsena. Nyt olisi plutotv:sta taannoin katsonut, mutten päässyt oikein jyvälle siinä hetkessä kuinka se toimii. :D Pitää perhehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäistä? Onko joku muukin?
90 luvun lopussa lämmittivät sarjan. Love Boat: The Next Wave. Kaksi kautta. "Reunion" jaksossa oli mukana lähes kaikki alkuperäisen sarjan hahmot. Gopher ei ole jaksoissa mukana ollenkaan eikä sitä selitetä millään tavalla. Siinä selviää myös että Julie on rakastanut Doc lääkäriä kokoajan ja he alkavat seurustelemaan.
Minä olen niin vanha, että katsoin se silloin aikoinaan. Tunnari alkaa heti soimaan korvissa, kun näkee Loveboat-sanan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta ihan loistava vieläkin. Ruutu.fi plutotv:stä olen katsellut nyt.
You Tubesta löytyy myös, varmaan kaikki Lemmenlaiva jaksot, sieltä löytyy oikeastaan kaikki vanhat sarjat ja leffat, ilmaiseksi vieläpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90 luvun lopussa lämmittivät sarjan. Love Boat: The Next Wave. Kaksi kautta. "Reunion" jaksossa oli mukana lähes kaikki alkuperäisen sarjan hahmot. Gopher ei ole jaksoissa mukana ollenkaan eikä sitä selitetä millään tavalla. Siinä selviää myös että Julie on rakastanut Doc lääkäriä kokoajan ja he alkavat seurustelemaan.
Gopheria esittänyt oli mukana politiikassa, kongressissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gopheria esittänyt oli mukana politiikassa, kongressissa
Kyllä. Ja myönsi että ilman Gopheria Fred Grandy ei olisi kongressissa. Vaikka koettikin häivyttää näyttelijänuraansa.
Pulmusten Jefferson esiintyi myös sarjassa. :D
Voi olla liian hidastempoinen nykyajan ohjelmiin tottuneille.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla liian hidastempoinen nykyajan ohjelmiin tottuneille.
Ei ole, tapahtuuhan siinä. Ja on transhenkilöä jne.
Muistankohan niiden näyttelijöiden nimet...hmm?
Bernie Kopell - Doc
Lauren Tewes - Julie
Fred Grandy - Gopher
Gavin MacLeod - Capt. Stubing
Sen baarimikon nimi ei nyt tule mieleen eikä sen tytön. Olikos vielä muita?
On katsottu muutama jakso. Muistan kun lapsena vanhempani katsoivat tuota ja itse kuvittelin että Ruotsinlaivat olisi tuollaisia, no eihän ne olleet.