Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä yhtään miten näistä helteistä pitäisi nauttia...

Vierailija
21.07.2024 |

Kertokaa niistä nauttivat miten nautitte niistä. Makaatteko vaan koko ajan rannalla paahtumassa kuin joulukinkut uunissa ettekä tee yhtään mitään, paitsi välillä käytte mässäilemässä lihottavilla kesäherkuilla ja sitten taas makuulle?

Itse en jaksa makailla ja koko ajan on jotakin tekemistä töiden lisäksi, enkä halua lihoa semmoiseksi porsaaksi kuin moni suomalainen jo on. Vihaan helteitä ja rukoilen joka ilta Jumalalta, että laittaisi sään ihanalle max. +15 asteeseen, mieluiten +10 tai alle. Suomen kesä on ihan liiiiiiiian pitkä : (

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiivista elämää elävä ja kirjoittaa tänne :D ok.

Itse kärsin helteistä, joten viihdytän itseäni netissä silloin ja olen laiskana. Just aloitin aamuni kahvilla ja syömällä pehmenneitä Kindereitä, eli tämä on minun tapani nauttia helteistä: pysy sisällä ja laiskistu. 

Vähän reilu pari kuukautta jäljellä tätä tuskaa, sitten koittaa mulle energisin aika.

Kyllä aktiivinenkin saattaa istua 5 min ja jopa kurkata tänne. Itse olen ollut koko aamun liikenteessä ja tekemässä pihahommia ja nyt lounaan jälkeen jäin hetkeksi istumaan ennenkuin jatkan. 

Laiskottele sinä, mä en malta hukata 2elämääni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme