Onko teille suotu lapsia?
Ja tuliko se määrä ja laatu, mitä olisit/tte toivoneet?
Meillä kaksi tyttöä ja kolmannen (oikeasti pojan) olisin tovonut vielä, mutta jäi tekemättä
Kommentit (17)
4 tyttöä, siitä keskenmenneestä en tiedä mikä se oli. Olisi kai se yksi poikakin ollut kiva.
Kaksi on. Toivoin esikoisesta tyttöä, poika tuli. Toisen lapsen kohdalla ei ollut enää väliä, tyttö tuli. On sellainen fiilis, että olis voinut olla helpompaa, jos tyttö olis ollut vanhempi.
Olin ajatellut aina, että kaksi riittää. Nyt kun on kaksi, haaveilen kolmannesta, mutta mies ei halua, joten kahteen jää.
Kaksi tyttöä ja näin on oikein hyvä
Ei tullut, kun ei haluttu ja ehkäistiin hyvin.
T. Viisikymppinen vela-pariskunta
En osannut kuvitella että saan vielä lapsen, muutamaa päivää yli 44v, luomuna ts. ei keinosiemmennystä, oikea sukupuoli, tyttökin olisi ollut rakas.
Luojan kiitos ei ole suotu ja toivottavasti ei suoda jatkossakaan.
Kiitollinen siitä, että on kaksi ihanaa ja tervettä, nyt jo aikuista lasta. Synnytykset eivät olleet läheskään mutkattomat, joten se että olemme elossa itse kukin on huikean hienoa!
Ei ole. Olen kai "puoli-vela", eli mulla ei koskaan ollut mitään ehdotonta periaatetta mutta ei ikinä lapsia, mutta ei myöskään ajatusta että niitä pitäisi saada. Menin asenteella, että katsotaan mitä elämä eteen tuo, että jos löydän miehen joka vaikuttaisi hyvältä isältä ja hän haluaa lapsia, niin pari voisin varmaan tehdäkin, mutta jos ei löydy, niin eipä haittaa. En löytänyt ikinä mitään niin vakaata parisuhdetta, mihin lapsia voisi harkita, joten jäin lapsettomaksi. Eikä se nyt näin viisikymppisenä isosti sureta, se on ihan ok näin.
Vanhempi tyttö, nuorempi poika. Niin sen pitikin mennä. He ovat jo aikuisia ja hoitavat elämänsä hyvin.
En ole tullut vahinkoraskaaksi, joten on suotu se mitä halusin.
Älkää menkö taas kerran tähän samaan trolliin on jauhanut taas tätä samaa lapsi propagandaa
Ei ollut koskaan mitään optimimäärää ja laatua sovittuna. Kolme poikaa on, ja erittäin hyvä näin.
Yksi on ja kovasti toista toivotaan, laadulla ei niin väliä, eka on poika
Kaksi lasta on tyttö ja poika. Kolmas tulossa.
Kahta tyttöä toivottiin ja saatiin