Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivän ilouutinen: Biden luovuttaa

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

obaman pitäisi palata äkkiä kisaan mukaan

jos toi porkkana tulee valituksi, niin

Vierailija
42/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Trumppi olisi saanut napin otsaan, niin eiköhän se Biden kitkuttelisi vaikka rollaattorin kanssa yhden kauden. Nyt ei ollut saumoja voittaa. 

Se oli viimeinen niitti: Donald oli Jumalan valinta presidentiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin unohtui karismaattinen Antony Blinken?

On kuulemma ihan tuntematon seppä USA:n sisäpolitiikassa. Hänellä ei ole tunnettuutta kotimaassaan. Sääli.

Vierailija
44/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas USA:n politiikassa nyt kovia kurveja ja kovaa menoa. Huh huh

Viikon sisällä toinen saa luodista ja toinen hakkaa päätään seinään, kunnes tajuaa kysyä itseltään: Onko tässä mitään helvetin järkeä?! Ja sitten luovuttaa.

Ei voi sanoa että jenkkipolitiikka ainakaan tylsää olisi :D On kuin seuraisi jotain urheilutapahtumaa, koko ajan tapahtuu jotain.

Vierailija
45/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes. Toivottavasti ydinsota naton ja venäjän välillä alkaisi.

Tosi fiksua toivoa tuollaista. Vedä itsesi kiikkuun jos niin ahdistaa. 

Vierailija
46/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harris ilmeisesti tulee tilanne, sanottiin uutisissa. En oikein usko, että musta nainen vielä voisi voittaa Usassa, vaikka olisi kuka tah0ansa ehdokkaana. 

Ihmiset äänestää mitä tahansa mikä ei ole Trump. 

Ja sitten Trumpin äänestäjiä sanotaan idiooteiksi. Trump on sentään menestynyt entinen presidentti. Kamala on vitsi. Ei osaa puhua ilman näyttelyä.

Kamala Harris on älykäs nainen. Oli esillä edellisten vaalien esivaaleissa, ja oli oma suosikkini. Ei vaan ole nyt päässyt oikealla tavalla esiin. 

Vierailija
47/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on täysin varma voittaja. Demukoilla ei ole ketään!

Demarit yrittävät pelastaa kongressivaalit. Trump voittaa presidentinvaalit.

Vierailija
48/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpista tulee presidentti. Nainen ei voi toimia noin tärkeässä virassa.

Vierailija
49/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toivottavasti sitten leviäisi sieltä Itä-Suomeen. 

Vierailija
50/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi fiksua toivoa tuollaista. Vedä itsesi kiikkuun jos niin ahdistaa. 

Ihmisillä menee jo niin tunteisiin, että alkavat toivomaan ydinsotaa ymmärtämättä mitä siitä oikeasti aiheutuu. 

Vierailija
51/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä miten tämä sinun elämään vaikuttaa?

Etkö ymmärrä, että Jenkkien presidentin toiminta voi vaikuttaa suuresti meidän tuleviin vuosiin? Toivottavasti Bidenin tilalle tulee henkisesti tasapainoinen ehdokas ja vie voiton.

Vierailija
52/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harris ilmeisesti tulee tilanne, sanottiin uutisissa. En oikein usko, että musta nainen vielä voisi voittaa Usassa, vaikka olisi kuka tah0ansa ehdokkaana. 

Ihmiset äänestää mitä tahansa mikä ei ole Trump. 

Ja sitten Trumpin äänestäjiä sanotaan idiooteiksi. Trump on sentään menestynyt entinen presidentti. Kamala on vitsi. Ei osaa puhua ilman näyttelyä.

Millä tavalla menestynyt? 

Halusitko, että meillä olisi joku trumpetti presidenttinä?

Vierailija
53/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihervasuri, mutta aloin miettimään sellaista skenaariota, että mitä jos Trump oikeasti hillitsisi kauppasotaa Kiinaan ja saisi Xi:n kilauttamaan Putelle ja asiallisen rauhansopimuksen Ukrainaan - tiukoin turvallisuusehdoin - ehkä Nato-jäsenyys. Kiinan ja Euroopan välit paranisivat. Siihen vielä pysyvä rauha Lähi-itään.

Mulla räjähtäisi pää - se olisi nobelin paikka. Koska ei tämä tiukka linjakaan mitään tuota. Sotaa joka paikassa ja lisää aseita. Mitä jos Orban, Trump  ja Xi saavatkin jotain positiivista aikaan ja Puten aisoihin??

Vierailija
54/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Trumppi olisi saanut napin otsaan, niin eiköhän se Biden kitkuttelisi vaikka rollaattorin kanssa yhden kauden. Nyt ei ollut saumoja voittaa. 

Mahtaako olla? Tai jos on, niin se on lopunaikojen valinta kun jumala tuo ilmestyskirjan setit mestoille, kun sitäkin jo vituttaa tämä degeneroitunut nykymeno siinä määrin, että päättää pyyhkäistä ydinsodalla pöydän puhtaaksi ja aloittaa alusta kaikki. Siinähän sanotaan ennen lopunaikoja mestoille nousee valheellinen profeetta/pelastaja, joka on todellisuuudessa itse saatana ja siitä alkaa maailmanloppu. Ainakin ennusmerkit on kyllä 1 = 1 :teen tuon kanssa, joten eipähän yllättäisi edes millään tavalla vaikka trumpetti olisikin itse wanha vihtahousu. On se ainakin sellainen ukko, että huonosti kirjoitettu näytelmän komedia-hahmo siitä tulee lähinnä mieleen.

Vierailija
55/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Biden endorses Harris"

Aika selvä valinta sinänsä.

VP:ksi Newsom ja homma on plakkarissa.

Vierailija
56/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako olla? Tai jos on, niin se on lopunaikojen valinta kun jumala tuo ilmestyskirjan setit mestoille, kun sitäkin jo vituttaa tämä degeneroitunut nykymeno siinä määrin, että päättää pyyhkäistä ydinsodalla pöydän puhtaaksi ja aloittaa alusta kaikki. Siinähän sanotaan ennen lopunaikoja mestoille nousee valheellinen profeetta/pelastaja, joka on todellisuuudessa itse saatana ja siitä alkaa maailmanloppu. Ainakin ennusmerkit on kyllä 1 = 1 :teen tuon kanssa, joten eipähän yllättäisi edes millään tavalla vaikka trumpetti olisikin itse wanha vihtahousu. On se ainakin sellainen ukko, että huono

Sitten pyyhkäistään kaikki paskaksi. Itse ainakin olen täysin kyllästynyt kaikkeen ja pienehkö ydinsota piristäisi päiväni...

Vierailija
57/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M  M  M

A   A   A

G   G   G 

A   A   A

Vierailija
58/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä homma, että Biden ymmärsi miten kannattaa toimia.

Voi kun Michelle Obama ryhtyisi ehdokkaaksi. On kyllä ilmeisesti ilmoittanut ettei niin tule tekemään. Mutta ehkä sittenkin, Yhdysvaltojen ja koko maailman puolesta? 

Vierailija
59/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako olla? Tai jos on, niin se on lopunaikojen valinta kun jumala tuo ilmestyskirjan setit mestoille, kun sitäkin jo vituttaa tämä degeneroitunut nykymeno siinä määrin, että päättää pyyhkäistä ydinsodalla pöydän puhtaaksi ja aloittaa alusta kaikki. Siinähän sanotaan ennen lopunaikoja mestoille nousee valheellinen profeetta/pelastaja, joka on todellisuuudessa itse saatana ja siitä alkaa maailmanloppu. Ainakin ennusmerkit on kyllä 1 = 1 :teen tuon kanssa, joten eipähän yllättäisi edes millään tavalla vaikka trumpetti olisikin itse wanha v

Sitten pyyhkäistään kaikki paskaksi. Itse ainakin olen täysin kyllästynyt kaikkeen ja pienehkö ydinsota piristäisi päiväni...

Kieltämättä tätä nykytouhua kun katselee ja joutuu elämään, niin kyllä tuo ihan kurantilta vaihtoehdolta alkaa pikkuhiljaa vaikuttaa.... 

Vierailija
60/89 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M  M  M

A   A   A

G   G   G 

A   A   A

Miten sinuun vaikuttaa