Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulepas huoltoaseman kassatyttö. Miksi kaadat sen uuden vastakeitetyn kahvin sinne vanhan kahvin sekaan?

Vierailija
21.07.2024 |

Etkö jumalauta tajua että se maistuu parin tuollaisen veivauksen jälkeen aivan hirveälle paskalle! 

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mua ei voisi vähempää kiinnostaa miltä se kahvi maistuu asiakkaista. Eipä hetkauta. - Kassatyttö-

Taidat olla aika halpaa tasoa joka tasolla. Sellaista ihmistä ei kiinnosta muiden hyvinvointi. Kiinnostaa vain seuraava Wish-tilaus.

Vierailija
82/89 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon diisselimies, en sillai homolla tavalla, ja tahdon että mun kahvikin maistuu diisselille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota samaa tapahtuu muissakin kahviloissa, ei pelkästään huoltoasemilla.

Muutaman kerran olen nähnyt noin tapahtuvan valitettavasti Joensuun Taitokorttelissakin.

Vierailija
84/89 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuota samaa tapahtuu muissakin kahviloissa, ei pelkästään huoltoasemilla.

Muutaman kerran olen nähnyt noin tapahtuvan valitettavasti Joensuun Taitokorttelissakin.

Kyllä minä jätän tällaiset kahvilat väliin. Hyvä kahvi on kahvilan myyntivaltti. Miksi maksaa jostain huonommasta tuotteesta kuin mitä kotona saat?

Vierailija
85/89 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuules nipottava setämies. 

Ei kukaan huoltoasemien seisovaa kahvia juova muutenkaan mitään kahvin päälle ymmärrä, että ihan sama.

Vierailija
86/89 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuules nipottava setämies. 

Ei kukaan huoltoasemien seisovaa kahvia juova muutenkaan mitään kahvin päälle ymmärrä, että ihan sama.

Tämä nipottava setämiespä ymmärtää. Mutta ei autossa keittele itselleen kahvia, siksipä noutaa sen huolto-asemalta, riskit tiedostaen.

Vierailija
87/89 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi huoltsikkalainen joka yhdistelee pannuja, mutta en tietenkään liian vanhaa ja uutta, vaan tarkoitus on ettei kenenkään tarvitse ottaa sitä viimeistä kuppia, ajattelevat sitä nimittäin jonain pannunpohjana vaikka meidänkin vaihtuvuudella se kahvi on kyllä ihan vain vähissä, ei seisonutta. Sitten hiljaisempina iltatunteina keitän vain puolikkaita pannuja varmistaakseni tuoreuden ja vähentääkseni hävikkiä, silloinkin yhdistelen. Tuohon kate-asiaan sanoisin että kahvin ja tarvikkeiden hinnat on noussut älyttömästi yrittäjillekin, joo, paketista saa kyllä monta kuppia, mutta sillä ne palkat käytännössä maksetaankin. Ja siihen pitää saada sisältymään myös maidot, kermat, sokerit, oikeat ja pahviset kupit, lusikat, servetit, sokerit, sähkön kulutus paljon päällä olevista keittimistä ja kuumalevyistä jne. Meillä tulee kahvista vaan kehuja, ymmärrän aloittajan pointin silti, joissain paikoissa kahvi todella on vanhaa ja kirkerää, oikein hajusta sen huomaa, mutta homman voi hoitaa hyvinkin :)

Vierailija
88/89 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 90 % teistä kaikista kommentoijista kaataa kotona sillä keittimen huolimattomasti huuhdellulla pannulla vettä vesisäiliöön. Ällöttävää!

Vierailija
89/89 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään uutta ole. Olin töissä eräässä lounasruokalassa ja siellä aina vanha kahvi sekoitettiin uuteen. 

Ei se millään lailla edes pahalta maistunut. 

Kahvi oli liedellä keitettyä pannukahvia. 

Vuonna yks ja kaks. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi