Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sanoisin miehelleni kauniistu niin että tajuaa

Vierailija
21.07.2024 |

Ensin haluan kehua miestäni. On todella taitava monessa asiassa. Sellainen jokanaisen unelma. Ainoastaan tämä unelmamies  kun kovasti häärää ja nikkaroi ei ajattele tekemisiään sen enempää. Ollaan rempattu asuntoa ja hän sahaa, hioo ja naulaa uuden lattian päällä. Pahvi suojana. Pilasi jo wc;n lavuaarin säilyttämällä siinä työkaluja ja kemikaaleja. Monesti huomautin ettei maalisuteja ja sementtijäsiä kannata pestä uudessa altaassa. Aina tuli vaan et "älä nyt viitsi.." Paljon pieniä asioita. On muutenkin aika sotkuinen esim. kokatessaan tai syödessään. Ja minä sitten siivoan niitä sotkuja perässä jun ei hän kuulemma huomaa. Rasvaisia sormenjälkiä jne. En nykyään enää ole mikään nipo. Joskus siivosin samalla kun lastenkin jäljet. Lapset omillaan ja mies sotkee. Äsken hän spraymaalasi ulkona jotain mutä lie ja uuden lasisen oven vieressä! Suuttui tietenkin kun mainitsin. Tulee kalliiksi uusia asioita kun toinen ei välitä.Olisko neuvoja tämän ongelman ratkaisemiseksi ilman riitaa? En ole vielä ratkaissut yli 20n vuoden jälkeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole 20 vuoteen tajunnut, ei tule koskaan tajuamaan. Jos et kestä, ota ero.

Vierailija
2/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole unelma tollanen " tein itse ja säästin". Annat vaan sementit ja maalinjämät olla uudessa altaassa ja kehut kuinka kaunista sai aikaan. Että onpa hieno. Jos mies maksaa,mikäs siinä. Sit maksaa uudestaan ja tekee uudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä että opettaa suakin nikkaroimaan ja näytät sitten sen, mikä siltä ei onnistu.

Molemmat oppii jotain.

Vierailija
4/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kun katselin taloja myynnissä,niin yhdessä talossa tiiliseinä tehty ihan täysin viksalleen että ei oo tosi. Ja sit siitä talosta toivotaan täyttä hintaa. En käsitä kuka saa tiilet miten sattuu,sokea kenties ja vapisevat kädet.

Vierailija
5/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valurautapannulla päähän eiköhän jo vihdoinkin tajua,jos on enää tajuissaan.

Vierailija
6/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuisin miehen tekemiä juttuja, mutta pyytäisin, että saisinko itse toimia työparina, joka huolehtii siisteydestä. Osallistuisin kaikkeen tekemiseen. Näin meillä jo toimitaankin. 

Vierailija
7/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaat kamat ja nikkaroit itsellesi oman talon!

Vierailija
8/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät miehen maksamaan kaiken pilaamansa. Tosi veemäistä kyllä yhteistaloudessa. Itse räjähtäisin kunnolla, en sanoisi enää nätisti.